ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Babii, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Komt helemaal goed Ddees! Alvast succes!

@Monatoetje: hoe voel jij je nu? Nog veel last vd hormonen en misschien van je buik?

@Sneeuwmees: bloeden al wat minder geworden? Hoe is je man er eigenlijk onder?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: ik snap wat je bedoeld, hoor!;) Jij veel succes morgen! En dan lekker broeden voor de komende 2 wkn!
    @Elize: mijn man was enorm teleurgesteld en het is bij hem ook hard aangekomen. Zonder het tegen elkaar uit te spreken hadden we allebei toch de overtuiging dat het raak was. Hij had die avond nachtdienst, maar heeft het voor elkaar gekregen dat iemand zijn dienst kon overnemen, omdat hij naar me toe wilde om me even stevig vast te houden. Hij vroeg gisteren voorzichtig of ik nog een poging wilde doen. Ik zei van wel. Hij vindt het allemaal prima, zo lang ik het zelf wil en vol kan houden. Maar hij was wel wat geschrokken dat ik er zo verdrietig van was.
    Het bloeden is ietsjes minder, maar gaat nog wel met 'golfjes' en stolsels. Wel last van mijn buik en rugpijn.
    @Mona: jij veel succes morgen! Ik hoop dat ze goed hun best gedaan hebben de laatste 2 dagen en dat je morgen weet wanneer de punctie zal zijn. Succes!

3. Sam11

Sam11 Lid

Dec 13, 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Wij gaan ook starten met onze 3e ivf in Dd. (vorige 2 ook in Dd).
    Deze keer met Synarel en 2x 225 menopur.
    Las dat meer dit schema hebben gehad. Vraag me af hoe laat jullie de Synarel ongeveer genomen hebben, kan dit tegelijkertijd met de hormonenspuit eigenlijk? Weet iemand dat? Of moet er echt wel tijd tussen zitten?

@Sneeuwmees sterkte, wat een vreselijk gevoel altijd als het niet heeft mogen lukken....

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Sam: geen idee, meid! Ik heb suprefact gehad, maar er zijn er inderdaad wel die dat middel van jou wel gebruikt hebben. Hopelijk is het voor jou de 'lucky' combi van medicijnen. 3x is scheepsrecht, toch?

5. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Meiden die vandaag naar DD zijn: succes!!!!

6. Sam11

Sam11 Lid

Dec 13, 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees, thx, hoop ook idd dat 3x scheepsrecht mag zijn, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik hem ook wel een beetje knijp... de een-na-laatste poging.
    Er wordt deze keer van alles uit de kast getrokken.
    Ga ook aan de Prednisolon en 2x infuus Intralipid en bloedchecks na tp bij dr. P.
    Enerzijds ben ik heel positief maar aan de andere kant.... lijkt het ook wel heel erg onbereikbaar en worstel ik daar best wel mee... en vandaag eindelijk na maanden weer ongesteld.. hihi ik heb een beetje last van zelfmedelij vandaag...
    10 Jaar geleden kreeg ik mijn eerste miskraam, 9 jaar geleden de 2e, maar wel beide (laatste dmv clomid en echo´s) ontstaan in Juni!!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Sam: herkenbaar. Ik was overgestapt naar PNO, na 2 mislukte pogingen. Ineens was het ipv de laatste poging, de een na laatste poging en dat gaf even zoveel lucht. Maar ja, nu is poging 3 mislukt en gaan we alsnog naar de laatste poging. Dus dat voelt wel extra beklemmend. Omdat ik al een zoontje heb en nog een keer spontaan zwanger ben geweest (wel mk) worden er bij mij niet allerlei aanvullende onderzoeken gedaan. Volgens dr. S. moet het kunnen, maar is mijn leeftijd de grootste bottleneck (met slechtere kwaliteit eitjes). Ze kunnen veel in DD, maar alleen niet mijn eitjes 10 jaar jonger maken.
    Ik hoop voor jou dat je de traditie van miskramen in juni nu gaat doorbreken met het begin van een zwangerschap die 9 maanden duurt.
    @Meiden in DD vandaag: veel plezier met elkaar en vooral veel succes bij alles wat jullie vandaag daar moeten doen!!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees het was gezellig! Leuk je in het echt gesproken te hebben!!

Elize volgensmij reden jullie net de slagboom door toen wij wegbwilde rijden... had jij een bril op? Zwarte auto?

Ik mag maandag nog 1x voor FM.. links waren ze nu rond de 14-15mm en rechts 1v 17 en de andere 2-3 waren ook 14-15mm. Maandag mag ik niet spuiten voor we gaan alleen de neusspray. En dan waarschijnlijk woensdag if donderdag punctie :-D

Xx

9. Sam11

Sam11 Lid

Dec 13, 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Monatoetje, ja iemand die ook synarel gebruikt! Hoe laat neem jij de Synarel? Maakt het uit eerst Synarel dan hormonen of omgekeerd?

10. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Sam!

Ik doe dat tegelijk met spuiten smorgens en savonds 1 pufje.. Volgensmij maakt het niet uit wanneer je het doet als er maar ongeveer 12u tussen zit..

X

11. Sam11

Sam11 Lid

Dec 13, 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Monatoetje , dank je, dan zal ik het ook wel goed doen. Wilde het idd ook tegelijk doen. Succes volgende week! Spannend!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Erg leuk Monatoetje om elkaar zo te zien. Bij jou gaat het goed lees ik, spannend als de punctie zo dicht bij komt. Hoeveel heb je er nu?

Ego: 2 goede kwaliteit emmy's terug gekregen. De andere 2 waren nog niet ver genoeg door gedeeld, maar zijn nog wel aan het delen. Maandag kunnen we daarvoor bellen of ze zijn ingevroren. 25e testen ondanks dat ik nog 3x pregnyl ga spuiten. Vanavond de 1e pregnyl spuit.

Elize jammer dat we jullie niet hebben gezien.

Sam11: Ik heb ook de synarel gelijk met de menopur genomen. Zo ongeveer 12 uur ertussen. Was ook wel eens minder of meer.

13. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even laten weten dat ik met iedereen meeleef!

Ik lees af en toe wel mee, maar ik heb het zo druk!

Ik zag nog wel de vraag van Miss76 over de dag van de tp.
    Tegen mij werd gezegd dat er geen betere omgeving voor een emmy is dan je eigen baarmoeder. Maar vaak doen ze de scope om te kijken hoe een embryo zich ontwikkeld.
    De mijne waren 8-cellig op dag 3, en ook op die dag terug geplaatst.

14. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees: wat fijn dat er 2 terug geplaatst zijn! Spannend voor die andere dan nog!! Is de 25e testen dan niet vroeg, als je nog 3 keer pregnyl moet spuiten?

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja Anjav dat dacht ik ook, maar ik heb het 3x gevraagd dus het zal wel goed zijn.
    Sneeuwmees had jij ook op dag 5 de tp en jij had toch ook 3x 1500 pregnyl. Hoeveel dagen na tp mocht jij testen?

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik hoop dat dit het meest recente lijstje is:

DD-Meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    12: Miss76 - uitgangsecho en uitleg behandelplan
    12: Elize84 - Terugplaatsing 15:55
    13: Monatoetje - 2e FM om 9.20u
    14: Stiertje - verloskundige
    15: Ddees70 - TP 10.10
    15: Elize84 - Intralipid infuus DD
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S
    23: Elize84 - Testdag!
    25: Ddees70 - Testdag!

Juli:
    9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho?
    9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim
    15: Aklina - 26 weken controle echo
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen Mila & Luka - AnjaV
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

17. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @monatoetje: ooh ja dat waren wij inderdaad!! Niet gezien...:(
    Fijn dat ze mooi groeien! Bijna punctie!

@Ddees: gefeliciteerd met je toppers! Heb je ook een foto? Vind het raar dat jij de 25ste al mag testen hoor! Ten eerste is de tp 3 dagen na mij, maar de testdag 2 dagen na mij. En hoeveel dagen na Pregnyl mag je dan testen? Ik had tot en met 5 dagen na Pregnyl nog een vaag positieve test.
    Maar ik kom dan ook al in de verleiding om ipv zondag al op zaterdag te gaan testen :).

Bij ons ging t weer lekker met het infuus... I. zei gister aan de telefoon 11 uur, maar na weer een uur wachten werd alvast het infuus ingebracht en bloed afgenomen (stond er ook niet in) en vroeg ik hoe lang het nog duurde.. Zei dat meisje dat we ook pas 12:30 een afspraak hadden! Nou vond ik echt stom hoor. Uiteindelijk was er 10 over 12 een bed vrij en heb ik een uur aan t infuus gezeten. Deze keer wel eigen zak... Nu net weer thuis en blij dat er nu even geen ritjes naar DD meer aankomen.
    Ben vandaag zo moe..bleh.

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Elize en Sneeuwmees hadden jullie een foto van de emmy's of een echo foto dat ze ingebracht waren. Ik heb namelijk alleen een echo foto.

Elize balen dat het elke keer zo stroef gaat met dat infuus.

Ik kan ook dat lijstje niet meer vinden dat iemand geplaatst had, voor sneeuwmees dacht ik.
    Ik ga DD wel mailen of de testdag wel goed is.

19. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb een foto van beide blastocysten. Niet van de echo.
    Ja ben benieuwd of de dag goed is. Je kunt natuurlijk altijd testen en later nog eens :). Had mezelf voorgenomen om deze keer niet eerder te gaan testen....
    Heb nog 2 mooie clearblue digital testen. Nog nooit eerder gebruikt, maar ik dacht bij de laatste cryo zwanger te zijn, dus had ik die gekocht...
    Hopelijk kan ik ze nu wel inzetten en staat er straks op dat ik zwanger ben....

@zwangere dames: ik gooi er weer even een welbekende vraag in :). Vanaf wanneer merkten jullie dat je zwanger was/zou kunnen zijn en wanneer hadden jullie de 1e positieve test na een blastocyst tp?? :):)

20. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Elize, ik had twee blasto's tp op 5e dag. 5 dagen na tp voelde ik de eerste vage kwaaltjes. Maar gebruikte ook utro dus durfde nog niet teveel te hopen. Precies een week na tp had ik mijn eerste positieve test. Maar ik heb geen pregnyl gebruikt, dus wist toen ook zeker dat het daar niet van kon komen

Share This Page