ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Nee ik heb ook alleen voor de punctie Pregnyl 5000 gebruikt, dus dat is alweer 9 dagen geleden en is wel weg nu.
    Jeetje al 1 week erna, nu was jij ook zwanger van een tweeling natuurlijk! Wat waren die vage kwaaltjes :)?
    Ja...helaas heb ik ook alle mogelijke kwaaltjes al eens gehad, dus durf ook nergens op te vertrouwen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: fijn dat je twee mooie emmies on board hebt (en nog een kans voor cryo's). Klinkt goed! Ik denk dat ze de testdatum verkeerd hebben, want 10 dagen na de tp testen klopt, als je een blasto hebt (zonder pregnyl). Ik mocht met de pregnyl pas 14 dgn na de tp testen. Nu sokjes aan, granaatappelsap en broeden maar!!!
    Oh, en de foto. Ik kreeg een pdf toegestuurd met foto's van allebei de embryo's. In de embryoscope worden om de zoveel tijd foto's van de embryo's gemaakt, dus ga ervan uit dat dit de laatste foto's waren die er gemaakt zijn. Anders even Irma mailen maandag, dan stuurt ze je zo per mail toe.
    @Elize: wat een gedoe weer, meid! Nu inderdaad maar even niet maar aan die ritjes naar DD denken. Ik ga ervan uit dat je hierna nooit meer naar DD hoeft. Ik heb pregnyl gebruikt en utro, en dus van allerlei zw.kwaaltjes gehad. Ik heb geen flauw idee wat door wat veroorzaakt werd. Dat je klachtjes krijgt (met alleen maar utro) klinkt natuurlijk hoopvol. Ik heb er een heel goed gevoel bij jou deze keer!

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik kreeg de meeste klachten van Pregnyl. Op dit moment heb ik geen gekke klachten alleen erg moe en duizelig. Maar heb een lage bloeddruk en natuurlijk ook lange rit en infuus gehad... man is ook al moe dus ja hihi.
    Maar ik hoop dat je gevoel goed is!! Heb alleen al zo vaak zo hoopvol in de wachtweken gezeten...de 8ste keer alweer... maar dit is wel de keer waarbij ik het gevoel heb dat ik ook echt niet meer had kunnen proberen of doen.

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Jij zegt trouwens 10 dg testen na blasto tp? Mij werd 11 dagen verteld in DD, 16 dagen na punctie, natuurlijk zijn er veel vroeg positieve testers,maar ik wilde nu eens braaf afwachten...
    Toch lijkt zaterdag ipv zondag mij ook wel wat.. het is immers al wel 1 dag overtijd als je punctie als eisprong rekent...:)

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ga wel ff mailen.
    Grappig stokjes aan het is geen weer voor bloten voeten ;) Granaatappel sap heb ik wel eens geprobeerd maar die keer was er helemaal niks gebeurt dus dat sla ik maar over. Ik heb altijd lang zere borsten maar toen niet.

6. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik doe ook geen granaatappelsap..zit veel vit c in en dat is voor mij niet zo handig (sterker immuunsysteem). Heb t eerder al wel gedronken bij vorige pogingen.
    Is wel heel leuk om te zien die foto.

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja dokter S heeft wel eens gezegd op te passen met vitamine c.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: je hebt gelijk, het is inderdaad 11 dgn na de tp pas testen. Sorry :), hoop niet dat ik je testdrang teveel heb aangewakkerd. ;)
    @Ddees: ik dacht dat teveel vitamine c nooit kwaad kon, omdat dat door ons lichaam weer uitgescheiden werd. Maar goed dat je het zegt.

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    DD-Meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    12: Miss76 - uitgangsecho en uitleg behandelplan
    12: Elize84 - Terugplaatsing 15:55
    13: Monatoetje - 2e FM om 9.20u
    14: Stiertje - verloskundige
    15: Ddees70 - TP 10.10
    15: Monatoetje - FM3
    15: Elize84 - Intralipid infuus DD
    17: Monatoetje - FM 4
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S
    23: Elize84 - Testdag!
    25: Ddees70 - Testdag!

Juli:
    9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho?
    9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim
    15: Aklina - 26 weken controle echo
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen Mila & Luka - AnjaV
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haai! Eerst even ego: gister weer naar de vk geweest. Alles was goed. Bloeddruk oké (nog steeds aan de lage kant, maar ik heb er geen last van), hartje gehoord. De baarmoeder zit al iets hoger dan verwacht, maar dat kan misschien komen doordat bij mij echt alles naar voren zit en niet in de breedte (vind mijn buik ook al best groot :().
    @klachten/testen: aan mij heb je niet zoveel. Ik wist echt zeker dat ik ongesteld ging worden: had de gebruikelijke buikkrampen. En verder pregnylklachten: opgezette boobs. Geen idee of ik blasto's had, maar wij hadden een tp van 2 emmy's 6 dagen na de punctie (omdat de 5e dag een zondag was). En 8 dagen na tp testte ik voor het eerst positief. Geen pregnyl gebruikt na de tp.
    Ik heb wel POM gedronken en met sokken aan geslapen en een kruik op m'n buikje (maar hey, het was januari, dus geen grote opgave :D).
    Iedereen succes met wachten/broeden!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: fijn dat alles goed was bij de vk (op de lage bloeddruk na). Die bloeddruk zal naar het einde van de zwangerschap zeker nog wel gaan stijgen, dus wie weet zit die dan weer op het 'normale' niveau.
    @Mona: ik zag dat je een mooi aantal follikels had? Is dat ook een beetje wat je gewend bent van je vorige pogingen?

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @stiertje: dat moeten toch zeker wel blasto's geweest zijn! Fijn dat alles goed was! En dankje voor het delen van jouw ervaringen :).

@sneeuwmees: haha nou ik twijfel nu wel over zaterdag testen (15 dagen na punctie, 10 dagen na tp).

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: als je geen pregnyl gebruikt, dan zal die op dag 10 ook al echt wel positief zijn, hoor.;) Dat zal echt niet op een dag later aankomen. Of was het de bedoeling dat ik je juist streng ging toespreken en uit je hoofd probeerde te praten om zaterdag te testen?:D

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: dat kan haast niet missen met zo'n aantal, zou je zeggen. Zie dat je morgen weer voor een fm mag. Dan zou je morgen toch zeker de punctie door moeten krijgen. Spannende week voor de boeg!!

Ik heb net als verrassing voor mijn man (voor Vaderdag) een paar dagen weggeboekt eind volgende week. Merk dat het zo'n hectische tijd is geweest de laatste maand (met helaas teleurstellend resultaat). En in juli mogen we dat allemaal weer gaan meemaken. Dus lijkt me goed om er eventjes een paar dagen tussenuit te gaan, bijkomen van de afgelopen maand en weer opladen voor de nieuwe poging.;)

17. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heel goed plan Sneeuwmees! Al een idee waar naar toe?

Helaas beginnen de wachtweken mij weer meer in hun greep te krijgen :(. Ondanks dat mijn hoofd totaal niet naar werken en alle bijbehorende verplichtingen (cursus, nieuwe dingen op komst) staat, is het misschien toch wel goed voor de afleiding.
    Hoop dat ik wat normaal kan functioneren. Gister was ik echt wazig..heb de melk in de fruitmand gezet en me gebrand aan de oven etc. Vandaag ben ik een beetje chagerijnig en dat ben ik niet zo vaak. Vanmiddag ook nog naar schoonvader (eigen ouders zijn er niet, dus maar 1 bezoekje te doen).

18. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sneeuwmees. Heerlijk paar daagjes weg! Waar gaan jullie naar toe?
    Moet idd morgen nog een x voor een fm omdat hij twijfelde of hij de punctie woensdag of donderdag zou doen daarom wilde hij morgen nog f kijken hoe ze gegroeit zijn.. ben ik wel blij om.. hoor hier vaker dat hij de puncties te vroeg doet toch?
    Maar begin nu toch echt last van mijn buik te krijgen.. elke stap doet pijn.. dus lig lekker rustig op de bank nu...Van mij mogen ze eruit :-D

Xx

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: heel herkenbaar. Je zit in die wachtweken in zo'n bubble dat er maar weinig ruimte is voor iets anders. Vorige week hadden we op ons werk een presentatie van iets. En het viel me op dat ik alleen maar de mond van die man zag bewegen, maar echt geen idee had wat hij nu zei. We slepen je die laatste dagen wel door, hoor!!
    @Mona: ik vond het toen ook wel fijn dat er nog een extra fm kwam, omdat ik ook te bang was dat hij mijn magere opbrengst te snel eruit ging halen. Dus je hebt gelijk dat je beter nog maar een keer extra kan gaan (en dan hebben ze nog even de tijd gehad om te groeien). Maar je hebt een mooi aantal (ook mooi gelijkmatig), dus het ziet er veelbelovend uit. De laatste dagen heb ik ook voornamelijk met de knoop van mijn broek los doorgebracht. :)

We gaan naar een landalpark in zuid-limburg (niet heel schokkend dus). Heb bij zuid-limburg altijd het idee dat je echt al een beetje in het buitenland zit. Hoop maar dat mijn man het ook leuk vindt, maar die vindt volgens mij alles leuk (als er maar iets gebeurd en als het maar even weg is).;)

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @sneeuwmees: Zuid limburg is superleuk! Voor ons is het ook nog eens ver weg, dus inderdaad haast buitenland :). Hoeveel dagen werk jij eigenlijk?

@monatoetje: ik kon en kan ook geen broek verdragen hoor. Draag nu steeds van die jeggings met tuniekje of langer shirt. Lekker elastisch. Fijn dat het bij jou niet te vroeg geoogst wordt zoals helaas bij mij met de helft..door 1 grotere.

Deel Deze Pagina