DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 02 of 04 : 1e FM 05: Desire - Testen! 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten![/QUOTE] Vandaag al 2 neusspraytjes gedaan, dus dag 1 van de nieuwe ronde is een feit. Maandag bellen voor afspraak 1e fm; 2 of 4 februari.
Jeetje jeetje....deel 2 alweer! . En moet nog heel wat teruglezen uit deel 1! Eens kijken of ik daar morgen of maandag eens een keertje tijd voor heb . Kan beter niet verder schrijven denk ik....ben helaas niet de eerste die hier met mooi rose nieuws komt, maar vervuil het mooie nieuwe topic meteen met mijn negatieve test helaas. Laatste 2 cryo's uit poging 5 dus ook weg.... Maar verbaasde me niet hoor. Laatste dgn al erg ongi gevoel en gister tijdens avonddienst echt heel erg. Nu dus weer opladen voor ICSI nr 6, pffff.... eigenlijk niet heel veel zin meer in de MMM, maar ja....als we wat willen.... en we hebben nu nog 2 ICSI's die we vergoedt kunnen krijgen.... Maar vraag me soms wel af waar we het nog voor doen. Als het al zo vaak mislukt is (7 TP's alweer gehad in totaal van 5 ICSI's). Nu wel even met een maandje rust tussendoor hoor. Vanaf aug. nu non-stop bezig met icsi's en cryo's en dus alleen maar hormonsters de hele tijd. Denk dat ik met 3 à 4 dgn wel weer ongi wordt, zou i.p. 1e dag alweer kunnen starten met spuiten, maar wachten even een maandje. Moet het nu toch ook weer aanvragen bij verzekering (toestemming voor 4e ICSI), wat misschien ook wel goed is. Mezelf kennende zeg ik anders straks toch op 1e dag ongi....hup! Weer door! . Kan het redelijk naast me neerleggen geen zin meer in om het m'n leven te laten bepalen. Scheelt natuurlijk enorm dat we al een dochtertje hebben, maar dat benauwd tegeleijkertijd soms ook juist omdat ik echt niet wil dat ze enig kind blijft en nooit een brusje zal krijgen.... Op naar nr 6 dus!
@kippetjuh. Wat ben je mooi zwanger @majo na vijf keer ICSI er nog twee vergoed krijgen, hoe doe je dat? Heerlijk dat de punctie in DD onder narcose is, maar was vergeten hoe kut je je lichamelijk voelt en hoe vreselijk die onzekerheid is. Dit ga ik echt niet nog veel vaker doen. Daar gaat mijn nachtrust. Voor het lijstje die ik zelf niet kan aanpassen: ik heb 29 of 31 januari de terugplaatsing. (Fuck it, beetje positief moet je zijn dus ik ga er stiekem gewoon van uit dat er een embryo is om terug te plaatsen)
Goed zo dreamer, positieve instelling! Majo wat ontzettend balen .. En moeilijk hè elke keer weer keuze doorgaan of stoppen.. Maar zolang je je meisje dan weer ziet ga je weer door, ik herken dat wel.. Knuffel voor nu!
Majo: wat ontzettend klote van je nega test! Even je lichaam rust geven is niet slecht. Bij ons heeft er een half jaar tussen gezeten, tussen ICSI 2 en ICSI 3. Overigens niet uit eigen keuze, maar door dat we zo lang moesten wachten voor de intake voor DD. Maar ik vond het toch wel ff lekker hoor, even geen hormonen, stress en mmm. Maar je moet vooral doen waar jij je het fijnst bij voelt.
Hier gister hevig ongesteld geworden. Dus helaas .... Majo balen hee. Snap helemaal hoe je je voelt. Dikke digitale knuffel.
@Majo: he, balen joh! Je hoopt toch op ander nieuws. Wel knap van je dat je nu alweer denkt aan volgende behandelingen. Maar even rust lijkt mij ook niet verkeerd. @tevka: ook balen voor jou! @ego: hier ook ongesteldheidsgezeur in m'n buik. Maar wat dat nu precies zal gaan betekenen, daar moeten we nog een paar dagen op wachten ...
zo meiden, ben ik even een paar dagen ziek, is er al wee een deel twee! Tevka en Majo, balen!!!!!!!Knuffel voor jullie.... Bij ons zit tussen icsi 2 en 3 een jaar! Ook niet uit eigen wil. Eest sneuvelde al onze cryo´s. Daarna lang wachten op de intake in dd, gedoe met de verzekering en nu is het dan eindelijk zo ver. Kippetjuh, mooie buik! Heb bijgelezen maar nog niet alles is blijven hangen. Ik heb morgen behandeplan bespreking. Vind het best spannend.....
Op naar een mooie roze jaar voor ons allen ! ! ! DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 23: Ddees70 - Intake dokter S. 23: Jolanda1971 - uitgangsecho 23: Dreamer82 - 2e FM 25: Aklina - bms echo -> TP cryo plannen 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 06: Ddees70 - belafspraak voor uitslag AMH waarde 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten!
@ majo en tevka.......:x bah..wat klote meiden.. dikke knuffel voor jullie.......ik had het jullie zo gegund.. desiree.. wat goed.. ook 2 toppers geTPT.. nu lekker broeden meid.. kunnen jij en stiertje elkaar erdoorheen slepen in deze verschrikkelijke wachtdagen zet um op meiden.. op naar ROZE dreamer.. voor jou nog spannende dagen van afwachten dus!! ik hoop op een paar mooie emmy's Djuuzie.. veel s6 morgen met bespreken behandelplan.. dat je maar snel mag starten Kippetjuh .. NICE TUMMY mooi zwanger hoor.. geniet nog maar ff van je buikie Jolan.. joehoeeeeeeeee ook gestart!. fijn dan zijn ik en MissGin niet alleen.. hier vandaag de eerste spuit Menopur gezet..kmoet zegge was wel ff weer wennen na 4 maanden
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 01: Aklina - TP cryo uit ICSI 3 06: Ddees70 - belafspraak voor uitslag AMH waarde 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten! Ik heb even toegevoegd dat ik vrijdag 1 feb mijn tp krijg. Als alles goed gaat dan he... Mijn echo vrijdag was goed. Bms was 8.8 mm dik. Echt fijn! Dus vanaf vandaag gebruik k naast de progynova ook weer 3x2 utrogestan. Om alles helemaal kant en klaar te maken. Maandag worden er 4 cryo's uit de vriezer gehaald die er als dag 1 bevruchtte eicellen ingezet zijn. Ze gaan de embryoscoop in en op vrijdag (dag 5) wordt er dan gekeken welke twee de beste zijn om terug te plaatsen. Mocht het zo zijn dat er maar 1 of geen emmy's overblijven, dan wordt mijn blastocyt die op dag 6 is ingevroren alsnog ontdooid en die kan dan meteen worden terugeplaatst. Ondertussen ben ik zo ziek als een hond. Hoge koorts en hoest de longen uit m'n lijf. Daarom ff geen puf om uitgebreid te reageren. Heb wel alles bijgelezen. Tevka en Majo, echt vreselijk balen dat het weer niet gelukt is... De meiden in de wachtweken... hou vol en hopelijk veel positieve testen!
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 01: Wishfulthinking 1e FM 01: Aklina - TP cryo uit ICSI 3 06: Ddees70 - belafspraak voor uitslag AMH waarde 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten!
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 01: Wishfulthinking 1e FM 01: Aklina - TP cryo uit ICSI 3 06: Ddees70 - belafspraak voor uitslag AMH waarde 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten! Mezelf er ook bij gezet. En van 2 wkn teruggelezen. Moeten nu zo weg, ga vanavond even (uitgebreid) reageren .
Zó! Ik ga eens even zitten voor een mega rea Djuuzie, Succes morgen in DD met het gesprek. Op naar een mooi behandelplan met uiteindelijk hopelijk ook een zeer mooi resultaat . Klaproos, succes straks in DD. Maar eerst dus bij Dr. Pfeifer langs? Wat is dat toch ook een kl*te ziekte die ziekte van Lyme . Tevka, ook hier voor jou een dikke knuffel meid! kl*te zooi ook! Aklina, whaaaa.....weer van start voor een cryo! En 1/2 w.s. de TP! Dat ontdooien moét gewoon goed gaan! Balen dat je ziek bent nu . I've been there.... wat een ellende kan die griep met zich meebrengen he... Hopelijk knap je gauw weer op! Beterschap meid! Waarom worden er eigenlijk 4 cryo's ontdooid en geen 2? Ik zou dan denken, straks groeien ze allemaal mooi door of 3 en moet je er 1 of 2 wegdoen. Of vriezen ze ze dan opnieuw weer in? (kan volgens mij ook toch?!). Ddees, jij nog eventjes wachten op de bloeduitslagen......spannend! Hopelijk valt het mee met je AMH waarde! Druufke, de zweefchinees bevalt dus goed begrijp ik? . Gelukkig maar! Fijn dat je je er goed bij voelt....kan alleen maar goed zijn om dan straks weer verder te gaan. Misschien moet ik ook maar zoiets proberen... zou voor mij wel goed zijn als ik zelf eens klaar was met die MMM... Stiertje, spannend hoor! nog maar een paar daagjes meid! Hoop op een knaltest de 31e voor jullie! Wacht je keurig tot dan of ga je nog eerder testen? Wat betreft die utrobollen op eerste dag die je later innam....niet druk om maken hoor, mocht je dat nog doen. Bij mijn dochtertje zijn we op de avond van de TP naar Turkije gevlogen en heb ik helemaal niet meer aan de utro gedacht, dus die avond zelfs overgeslagen. En het heeft niet uitgemaakt! Kippetjuh, wat ga je hard meid!! Duurt nu niet lang meer....nog maar 12 dgn...of eerder en maar hooguit 4 wkn nog . Spannend meid! En wat een prachtige buik en zoon heb je zeg . Anja, jij ook nog maar 4 weekjes! Knap hoor dat je het zo lang zo goed volhoudt met 2! Wacht je sowieso tot het spontaan begint of gaan ze je inleiden? Weet het even niet meer. Wel erg zwaar inmiddels denk ik? MissGin, ook aan het spuiten....en dan op naar een mooie 1e FM 30/1! Monatoetje, 31e ook testen dus....wordt spannende dag dus. Hopelijk vetposi en dan dus ontsnappen aan DD. Ongi gevoel hoeft niet altijd wat te zeggen hoor. Had ik alle mislukte pogingen, maar ook de wel gelukte poging bij mijn dochter. Had toen tampons in huis gehaald ipv testen . Toi toi toi meid! Wat betreft je vraag over de rekeningen en kosten in DD (die je hopelijk gauw weer kunt vergeten): Wij hebben nu 2 zelfbetaalde pogingen gehad, deze pogingen de echo's in Ned laten doen en hier nooit een rekening van gezien. (helaas worden de kosten in DD er niet lager door, maar scheelt wel heel wat heen en weer rijden). De recepten heb ik allemaal gewoon bij onze eigen apotheek om de hoek ingeleverd en ook hier nooit een rekening van gezien. Ze kunnen idd niet controleren of het voor een IUI of IVF/ICSI is. Alleen eigen bijdrage voor de utrogestan, verder nooit iets betaald. Jolanda, Morgen Dd bellen en dan weet je dus meer over hoe en wat verder....ook spannend. Begin is er weer! Karin, Icsi nr. 7....tjee meid....ook hier veel respect voor jou/jullie. Ben bang dat wij die kant ook opgaan. Dus je bent hier in elk geval niet de enige (alleen hebben wij al wel een keer heel veel geluk gehad en dat gun ik jullie ook zó erg!). Hoop alleen wel dat het in DD voor jullie dan wel sneller gaat dan hier, want dit wordt onze 4e in DD ook alweer. Alvast heel veel succes meid! Het moét gewoon eens een keer raak zijn! Dreamer, las jouw stukje over de rommelige intake in DD. Herkende het enorm! Hier ook hoor....1e gesprek manlief w.s. TESE e.d. 2e gesprek was er totaal geen sprake van. Later opperde hij dat TESE misschien wat was, even bladeren...oh nee... toch niet. Vroeg ik er bij een FM weer eens naar... beetje vaag: het kan op zich wel, als jullie het zelf persé willen.... Dus tsja.... nu inmiddels in DD 4 mislukte icsi's verder en zit dat me toch nog steeds niet lekker. Jij ook bijna weer een TP 29 of 31...spannend! Je vroeg hoe wij nu toch 2 vergoedt kunnen krijgen na 5 icsi's... We hebben de 4e en 5e zelf betaald, wat verzekering niet weet en ook niet achter kan komen omdat ze zullen checken bij oude verzekering en er daar gewoon 3 staan. Tevens zorgverzekeraar gevonden via defensie die in aanvullend *4 en *5 een 4e en 5e icsi vergoeden.... dus tsja....dan gaan wij daar dus een '4e en z.n. 5e' ICSI doen (eigenlijk 6 en 7 dus ). Desire, gisteren een TP gehad!! nu die 2 ellendige wachtweken dus in! Hopelijk vliegen ze voorbij met een prachtig eindresultaat! Whisfull, bijna de 1e FM....en vandaag gestart met spuiten. Spannend hoor.... hopelijk over een week of 4 voor jullie ook een knaltest! Maar eerst maar eens naar een mooi geslaagde punctie en een mooie TP! @Hier, Wat betreft rust nemen tussen de ICSI's....ben ik gewoon niet zo goed in. Kan me moeilijk ergens bij neerleggen, als ik me ergens op richt ben ik een enorme doorzetter en zal ik er alles aan doen wat in mijn vermogen zit (* flinke valkuil in de MMM voor mijzelf*). En voordeel van DD (voor mij misschien wel nadeel dus) is dat je gewoon maar door kan gaan. In Ned in vaak paar wachtmaanden tussendoor vanwege wachtlijsten. Maar wil aan andere kant ook niet te lang wachten meer....ben zelf inmiddels 34, manlief wordt in juni 41 en wil ook niet een te 'oude' vader worden. Tevens wil ik gewoon het liefst niet teveel leeftijdsverschil ertussen hebben zitten met ons dochtertje (mocht een 2e kindje voor ons weggelegd zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat liever nu zsm dan pas over een half jaar of een jaar. Ben wel een beetje klaar na aaaaaal die jaren MMM. Nu inmiddels alweer een jaar en 8 mnden bezig voor een brusje, 5 ICSI's en 7 TP's verder. Geniet enorm van m'n dochtertje, maar is wel anders nu we weer in de MMM bezig zijn, dan die 11 mnd ervoor. En daar ben ik ook een beetje klaar mee. Hoewel het tegelijkertijd ontzettend eng voelt om het einde v/d MMM met daarin onze enige kans op een brusje te zien naderen.... Dus tsja... voor mij genoeg redenen om hooguit een maand (vanwege verzekeringengedoe) rust te nemen. Zó!!! En dit was het nu wel voor eerst!! Wel een beetje lang geworden zeg! En dan heb ik volgens mij nog lang niet iedereen v/h lijstje gehad. Maar dan had ik denk ik nog wel een week terug moeten lezen . Is gewoon bijna niet meer bij te houden als je een paar dagen niet mee leest .