ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    In mijn album staat ook een foto van een blastocyste en een 12 cellige (dacht ik)

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik kan je foto ' s pas zien als we vrienden zijn denk ik :)

3. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Zie hier de reden dat ik al een paar dagen niet online ben geweest. Dit is Floor :D

We waren eerst druk met nestjes en fokkers zoeken, toen met de leukste, liefste en knapste pup uitzoeken (niet te doen want allemaal even schattig natuurlijk) en sinds gister met genieten want toen mocht ze al mee naar huis!!!

Na het overlijden van onze 2 honden binnen 1 jaar van elkaar, hebben we geprobeerd te wennen aan een leven zonder hond maar wij vinden het zo'n verrijking van ons leven om zo'n trouwe vriend om ons heen te hebben, dat we besloten hebben er weer 1 te nemen. En het is natuurlijk ideaal dat ik nu thuis ben, alle tijd om een pup op te voeden!

Ik probeer morgen weer even bij te komen lezen, ik loop flink achter. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat :)

Liefs, Miss

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    geaccepteerd :)

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Miss76: Wat een schatje, om verliefd op te worden. Kijk die oogjes *smelt*

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ja lief hè Loontje! Ik ben ook tot over mijn oren verliefd op haar! Ik zie best op tegen mijn eerste IVF/ICSI poging maar ik denk dat zij me er wel doorheen gaat helpen :)

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dat denk ik ook ! En wij helpen je er ook allemaal doorheen meid. Het gaat je lukken !! Dikke knuffel !

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik zou net naar je vragen Miss76! Maar had de foto's gezien op FB :). Wat een schatje zeg! Zoals ik eerder al eens schreef helpt het mij enorm dat ik mijn hond kan verzorgen en mijn liefde aan kwijt kan, maar daar weet jij natuurlijk alles van als je al honden gehad hebt. Ik zou er ook niet zonder kunnen.

Ben je inmiddels al ongesteld geworden en begonnen??

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Miss: oooo, wat een poepie! Zit daar nou iets labrador-achtigs bij? Nou, die zal je voldoende afleiding geven de komende maanden!

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb mijn lieve blastocystjes ook in mijn foto album gezet.
    Leuk om het zo bij jou te zien Loontje!
    @miss76: gaat helemaal goed komen hoor!

11. Ooooh Miss, wat een schatje! Lieve naam ook! Wij twijfelen al zo lang over een hond, maar ik denk juist dat het voor mij helemaal niet goed is om daar nu aan te beginnen omdat ik met alle hormonen en stress juist geen energie ga hebben voor het opvoeden e.d. Daarom doen we het ook niet.

@Sneeuwmees; Ja klopt, maar dat kwam later die avond wel binnen hoor, inclusief huilen e.d. Gelukkig maar!

12. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Loontje: aaah, wat lief dat je dat zegt! Thanks, ik voel me enorm gesteund en dat sterkt me nu al :)

@ Elize: haha, oh ja we zijn natuurlijk facebookvrienden dus ik hoef jullie hier niets meer te vertellen wat ik daarop deel! Klopt wat je zegt, ik heb de laatste dagen veel minder aan het traject gedacht door met haar bezig te zijn. Heerlijk! Echt genieten! Wat hebben jullie voor hond?

Ik zag net heeeeel lichtroze dus het zal morgen in de loop van de dag wel doorzetten. Komt altijd traag op gang bij mij. Kunnen jullie mij adviseren wanneer ik moet beginnen met de Synarel? Moet je dan echt goed bloeden? En wat is dag 1 als ik morgen tegen de avond pas rood bloed heb? Ik moet op dag 8 de eerste fm plannen namelijk.. Alvast bedankt voor jullie tips!

En jij ook bedankt voor je bemoedigende woorden :)

@ Stiertje: ja zoet hè? Het is een Golden Retriever, alleen komt ze uit een hele blonde familie ipv goudblond. Ik vind dat witte zelf wel erg mooi dus ik ben er blij mee!

@ Shaddixxx: thanks! Ik snap dat je bang bent dat de combi juist niet goed zou werken, ik heb ook wel even gepiekerd of het nou voor meer stress of juist voor afleiding zou zorgen. Ik kan me beiden voorstellen maar heb besloten (en zo ervaar ik het nu al) dat ik onder de laatste categorie val. Gewoon pas doen als het voor jou goed voelt!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: leuk om je blasto's te zien! Ik heb die van mij per mail gekregen in pdf, dus ik kan ze niet in mijn album plaatsen. Ik was aan het proberen ze te printen en dan op de foto te zetten, maar de printer doet het even niet.:x Komt dus nog!
    @Loontje: wat leuk ook het verschil tussen die twee embryo's te zien. Welke is jullie zoontje geworden? Wel gaaf om je zoontje tot 'zover terug' te kunnen zien.;)
    @Miss: ik had de foto's ook al op fb gezien en had een plasje van het kwijlen. Wat een snoepie. Kan me voorstellen dat zo'n schatje je enorm veel steun en liefde geeft. Wij twijfelen ook nog steeds over een hond. Omdat het goed is (denk ik) de aandacht even op iets anders te leggen dan op de kinderwens, maar aan de andere kant zie ik ook op tegen de verantwoordelijkheid. We zijn er nog niet uit, maar spiek wel iedere dag even op marktplaats om iedere dag even weg te zwijmelen.:)

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Was wel leuk geweest om echt te weten wie van de 2 ons zoontje is, maar daar zullen we nooit achter komen. Ik gok de blastocyste :D.
    Ben benieuwd naar jouw foto's. Heb je niet toevallig een smartphone ? Dan zou je van de pdf (als je die op je smartphone kan openen) een foto kunnen maken (printscreen) en deze dan in je album plaatsen :).

15. Sneeuwmees, je kunt er wel een printscreen van maken, ze plakken in paint en dan opslaan!

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik ben ook benieuwd Sneeuwmees :).

@miss76: tot 23:00 telt als dag 1, het moet echt goed rood zijn, dus echt doorgezet. Ik werd uiteraard exact 23:00 ongesteld hihi.

17. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Sneeuwmees: ja, dat effect heeft ze op meer mensen! We zijn een wandelende attractie met haar :D

Ik ervaar het precies zoals jij omschrijft: het leven draait door haar weer om meer dan alleen het traject. Doordat ik zonder werk thuis zit, had ik de laatste maanden wel heel weinig afleiding en daardoor denk je dag en nacht na en zit je eigenlijk iets teveel online. Nu ben ik de hele dag met haar bezig. Iedere 1,5 a 2 uur moet ze naar buiten en als we binnen zijn spelen we of slaapt ze. Net een baby, zij heeft ook ritme, reinheid en regelmaat nodig ;)

En ja, het is absoluut een verantwoordelijkheid maar het is zo gezond voor je, zowel fysiek als mentaal, om 3 a 4 keer per dag lekker buiten te zijn! Succes met beslissen en zwijmelen is altijd leuk :)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, wat zijn jullie slim.;);) Ik heb de pdf geopend op het scherm van mijn laptop en toen een foto ervan gemaakt. Ze zijn niet zo mooi als die van jullie (maar ik ben er dan ook niet zwanger van geraakt).;) Voor de liefhebbers. Ze staan in mijn album.

19. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Sneeuwmees: vind ze wel mooi hoor :).

Hier wachtdag 6 aangebroken. Ik voel me steeds wat down. Heb niet echt bijzondere klachten. Nog steeds pijnlijke borsten, maar dat is vanaf de punctie al. Verder af en toe een pijntje in buik of onderrug.
    Ik zou echt nooit morgen al een test durven doen, zoals ik sommigen zie doen.

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Miss76: wij hebben trouwens een kruising boomer/pekingees, ze heeft een gewone snuit en niet zo'n platte :). Kan wel eens een foto plaatsen!

Deel Deze Pagina