ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    YESYESYES!!! *doet een vreugde dansje*
    Wat fijn! Zo'n mooie positieve test!!
    En dat na twee blasto's TP! Ga je AnjaV en mij opvolgen???
    Maar 1 is echt al de hoofdprijs hoor! OMG ben echt zoooo blij dat ie positief is joh!!
    Wanneer ga je nu weer voor infuus? Heb je al overlegd met DD??

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja sorry was er even stil van haha.
    Op dit moment overheerst het ongeloof nog hoor. Gaat dit over mij?? :)
    Dankjewel voor alle lieve reacties!
    De test is idd wel duidelijk. Het mag een tweeling worden hoor, als er 1 zit ben ik ook al ontzettend blij en dankbaar... als t maar goed mag blijven gaan!!!
    Man was ook erg blij, maar kon het ook niet echt bevatten nog.
    Ik durf nu ook bijna niet meer te testen, straks is het weg ofzo haha.

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb DD nog niet gebeld...dat infuus zou dan zaterdag weer moeten. Vorige week kon ik pas vrijdags een afspraak maken daarvoor. Moet ik nu al bellen dan verder? Nee toch?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: snap jullie ongeloof. Ik zou vandaag even lekker samen als een zombie naar de test gaan zitten staren ;) en morgen of overmorgen maar eens naar DD bellen. Geniet ervan, meid! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Dankjewel Sneeuwmees, wat lief. Ik moest hier wel direct aan jou denken..hoop zo dat het bij jou de volgende keer raak is!

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de foto's van mijn embryo's in mijn fotoalbum gezet.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: dank je, meid, dat is lief van je! Mijn tijd komt nog wel (hoop ik). Goed voorbeeld, doet goed volgen, hè? Dus wie weet. Maar ik heb al een heel lief zoontje, dus ik mag niet klagen. Daarom gun ik het jullie allemaal ook zo (incl. mezelf :);)) omdat het zo fantastisch en mooi is om mee te maken.
    @Ddees: mooie emmies, meid! Ga jij ons volgende week blij maken. ;) Hoop dat het kopje van je foto-album snel aangepast mag worden.

8. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #4088 Miss76, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    Meiden, ik ben er nog hoor! Ik kom alleen tijd tekort met die kleine pup en krijg heel veel telefoontjes, mails en bezoek de laatste tijd. Heel lief allemaal die interesse maar ik kom daardoor uren tekort in een dag en dat terwijl ik thuis zit :). Ik probeer morgenochtend vroeg meteen even te gaan zitten om bij te schrijven! xx

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat mooi om die embryo's te zien!! Ik wil ook zo'n mooie foto's hebben straks!!
    Heb alleen echt geen idee hoe zo'n embryo's eruit horen te zien :-D

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Ddees: zien er goed uit, vooral de linker (volgens mij). Hoe voel je je? Ik duim heel hard voor je!

@monatoetje: paar pagina's terug staat wel een link met foto's. Alvast veel succes voor de punctie morgen. Gelukkig mag je redelijk vroeg heen! Met al die eitjes moet het toch goedkomen!

@miss76: krijg je veel telefoontjes vanwege de behandeling of gewoon zomaar? Ben je nu officieel gestart?

11. Oh Elize, wat geweldig! Gefeliciteerd meissie!

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

Elize,
    :D:D:D wat geweldig! Van harte gefeliciteerd!!!
    Jouw shock kan me heel goed voorstellen.....geniet ervan....geloven kmt vanzelf :)

Ddees,
    Nu is het wachten op jouw positieve test! :D
    Ik duim....duim....

Monatje,
    Heel veel succes morgen! Op naar een mooie oogst :)
    Maak je geen zorgen.....angst dat de eitjes te vroeg springen had ik ook met mijn 2 eitjes, denk iedereen trouwens! Gaat goed komen! :)

Alkina,
    Gelukkig dat rust in ieder geval goed helpt! Fijne is dat je weet dat deze klachten straks zullen herstellen. Sterkte!

Miss,
    Succes met jouw poging! Hoe gaat het met de medicatie?

Sneeuwmees,
    Ons tijd komt ook! **High five**

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met zo'n punctie... moet mijn man in de wachtruimte blijven wachten? Of gaat hij al naar de kamer waar ik na de punctie zal zijn?
    En lig je op die uitslaapkamer alleen of met meerdere meiden??

Ben benieuwd hoelaat anaesthesist belt.. die spreek geen NL he??

Xx

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Mona, de anesthesist (vrouw die ik had voor HSK) sprak wel een beetje gebrekkig nederlands, maar we kwamen er prima samen uit, ondanks dat mijn duits net zo gebrekkig is als haar nederlans:D. Volgens mij verstond ze nederlands overigens goed hoor!

Oh ja volgens mij moet je man 'andere dingen doen' tijdens de punctie;)!

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @monatoetje: mijn man werd vlak voor mij geroepen om zijn ding te doen. Daarna moest hij terug naar de wachtruimte. Als je naar de uitslaapkamer wordt gebracht, roepen ze hem ook direct. Er zijn stuk of 4 bedden, maar gesloten gordijntjes er om heen.
    Je kunt koffie en thee pakken, ook zijn er mini koekjes. Maar neem wat te eten mee.

Ik sprak engels met de anesthesiste. Ze begint steeds in duits, maar kan wel engels.

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Toen ze belde hebben we half nederlands half duits gesproken....:D op de punctie dag vnl engels, maar no worries....jullie komen eruit!

Jouw man wacht eerst in de wachtkamer dichtbij de punctiekamer en zodra jij klaar bent, halen ze hem naar de uitslaapkamer. Het is een kleine uitslaapkamer waar je met meerdere dames ligt. De verpleegkundigen zijn heel lief en kletsen met iedereen.....ik vond het best gezellig toen ik eenmaal echt wakker werd :)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: high five terug! We hebben een deal! :D
    @Mona: gaat allemaal goed komen. Je wordt naar de 'huiskamer' gebracht en verder verschijnen er op de juiste tijd de juiste personen die of jouw man of jou komen halen Het wijst uiteindelijk allemaal voor zich. Hoe laat heb je de punctie?

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Monatoetje komt helemaal goed Veel succes morgen De rest hebben je vragen al beantwoord ;)

Elize voel je lichamelijk al iets dat je zwanger bent?
    Ik heb nog steeds een opgeblazen buik. Is s'avonds erger dan s'morgens ben benieuwd hoe het morgen op het werk gaat. En dan morgen avond de laatste pregnyl.

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze heeft me om 18.50 gebeld. Aardige vrouw.. ze sprak duits maar verstond mijn NL wel ;)... Snap alleen niet goed waarom ik sokken mee moet nemen....
    Ben om 9.30 aan de beurt....

Thanks voor jullie antwoorden :-D

Xxx

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Je mag je sokken aanhouden en zo koelt je lichaam niet zo snel af. Succes

Deel Deze Pagina