Ik heb een opgeblazen gevoel/rommelende darmen en soort van spierpijn/trekkend gevoel in onderbuik, soms even wat pijn in buik of onderrug. Ben heel benieuwd naar de test morgen! Oja, ook snel trek en nog steeds redelijk vaak plassen. Ik duim voor je Ddees!
Heel veel succes Monatoetje! En lekker warme sokken aan is wel prettig als je ligtte wachten in de stoel.
@Mona: ook van mijn kant heeeel veel succes morgen! We duimen voor een mooie oogst. @Elize: begint het nieuws al een beetje te landen...??
Mona, succes! Hoe groot waren jullie follikels toen de punctie gepland werd? Ik moet morgen weer voor echo, ben benieuwd, hoop eigenlijk maandag punctie omdat ik ook een beetje bang ben voor te vroege punctie ivm de 'verhalen' hier. Wel balen dat ze zondag niet puncteren want op de 1 of andere manier voelt het niet helemaal goed als het een dag eerder of laten moet ivm zondagsrust...
@jippiejee: alles boven 15 mm deed mee bij mij. Lopen ze bij jou wat gelijk op qua groei? Ik werd half 6 wakker (weer een kort nachtje....) kon echt niet meer slapen. Test staat weer in album. Met mijn tablet kan ik alleen niet dingen van dichtbij scherp fotograferen geloof ik . De streep is volgens mij ietsje donkerder . Begin er voorzichtig in te geloven. We hadden gister een gekke avond, man was volgens mij helemaal van slag . Düsseldorf had gister ook gebeld..naar de huistelefoon. Had dit s avonds pas door. Misschien willen ze niet via de mail doorgeven hoeveel uiteindelijk ingevroren zijn. Vandaag maar even bellen!
Elize: Test ziet er goed uit meis!!!! Ik ben er klaar voor! Nog steeds niet echt zenuwachtig gelukkig... Wel heel misselijk.. Denk v de pregnyl! Ik weet nog steeds niet wat ik nu na de punctie moet gaan gebruiken.. Gelukkig heb ik nog zat utro liggen... Xx
Ik was ook misselijk vd pregnyl. Je krijgt nog een recept voor utro mee. Succes! Weet iemand vanaf hoe laat DD ook alweer bereikbaar is?
Volgens mij vanaf 9 uur. Maar je kan het natuurlijk eerder proberen! Mooie test hoor! Ben zo blij! Eindelijk weer twee streepjes hier in het topic! Nu ddees en Mona volgen hoor! Weer een roze stroom in gang zetten!
Assistente net zette een kleine domper op de feestvreugde, door te zeggen dat het misschien nog Pregnyl was. Moest het weekend maar weer testen. Maar goed, heb maar 5000 gespoten en inmiddels 15 dagen geleden... Nog nooit zo'n test gehad. Helaas is er nu blijkbaar nog maar 1 embryo over, die van vlak na bevruchting. Ze was wel erg vaag en twijfelachtig, moest erg zoeken in mails... Ga nu zaterdag weer voor infuus.
@Elize: die assistentes hebben volgens mij als taak om iedere blijdschap de grond in te boren. Als het van de pregnyl zou zijn, wordt hij in ieder geval niet donkerder. En ik vind er tussen beide dagen al iets verschil in zitten. Dat die van vandaag iets donkerder is. Dus heb er vertrouwen in, meid! Zaterdag test je nog een keer en dan kun je ze gelijk nog een keer het goede nieuws doorbellen. @Mona: veel succes! Je zit waarschijnlijk al in de 'luxe' huiskamer te stressen, maar het gaat helemaal goed komen. @Ddees: je snapt dat de ogen nu op jou gericht zijn, hè?
@Elize: Als je 15 dagen geleden 5000eh pregnyl heb gespoten dan kan het daar echt niet meer van zijn hoor.
Die assistente kletst maar wat. Echt hoor Elize, wees niet bang. 5000 eh pregnyl is er na 10 dagen uit. Je bent gewoon zwanger. Wel jammer dat er maar 1 cryo over is voor toekomstig brusje.
@Elize: ik test 15 dagen na pregnyl echt niet meer positief hoor. Zelfs niet een heel vaag lijntje. Ik denk dat je gewoon blij mag zijn!!!