Echt niet dat het na 15 dagen nog van de pregnyl is! Bij mij is het na 6/7 dagen al weg en er wordt inderdaad maximaal 10 dagen aangehouden. Dat een uitzonderlijk geval dan op 11/12 dagen nog positief zou testen door pregnyl, daar kan ik nog wel inkomen, maar 15 dagen? Jij bent gewoon mooi zwanger hoor Elize!
Ben weer terug, nog maar 4 over... ben iets teleurgesteld (alweer) vind het wel raar, had dinsdag links een 11+ en een 14+ nu nog maar 1 van 13+, lijkt me gek dat er 1 is verdwenen?? verder nog 1x 15 1x17 en 1x 20, ben benieuwd wat nu....
Nee ze bellen me terug... Had de eerst IVF ook maar 5 follikels (grote) en uiteindelijk 12 eitjes (???) heb ik even nagelezen. DUs ach ik zie wel.
Wat kunnen die FM's toch altijd verwarrend zijn hè. Het loopt nooit zoals je verwacht. Ben benieuwd naar het telefoontje jippie.
Heej meiden! Ben weer thuis!! En ik heb Dr S verrast hihi! Er zijn 17 eicellen gevonden :-D Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn.. Kon wel zijn dat niet alles rijp was zei ie.. Hij had gedacht er 12 te verkrijgen.. Nu f lekker plat op de bank.. Xx
Wauw Mona!! Ik ben een paar eitjes kwijt geraakt de afgelopen dagen, heb jij ze misschien weten te bemachtigen??. Geintje, echt super voor jullie!
Wow Mona, wat supergoed! Hopen dat er ook een heleboel mooie embryootjes ontstaan! Meiden, even jullie mening; Als de klachtenopvangfunctionaris familie is van de persoon/organisatie waar je klacht over gaat, hebben jullie dan het gevoel dat diegene de klacht onpartijdig kan beoordelen, of hebben jullie dan ook meteen het gevoel dat diegene net iets meer in het voordeel van haar familie gaat handelen?
@Shaddixxx: neeeeee, dat meen je niet! Ik zou daar idd ook weinig vertrouwen in hebben. @Mona: woehoe. Netjes hoor!
@Shadixx: het zou niet moeten mogen, maar ik zou er zelf ook niet helemaal gerust op zijn als het familie is van... @Jippiejee: balen dat er een paar verdwenen zijn. Kan het niet zijn dat ze even verstopt zitten en bij de punctie alsnog tevoorschijn komen? Ik vroeg me af hoe dat kon dat je 12 eitjes uit 5 follikels had. Zaten er in sommige 2 eitjes? Wist niet dat dat kon. Wanneer heb je de punctie nu?
Nou, dat dus inderdaad Ik wist al wel dat het een familiebedrijf was, maar ik had hier toch wel een onafhankelijk persoon voor verwacht.. Ik vond de hele mail die ik heb gekregen trouwens ontzettend vaag..
Shaddixxx, tja het zou onpartijdig moeten zijn, maar ik zou ook wel een beetje achterdochtig zijn hoor... 5 follikels - 12 eitjes; nee er zitten geen twee in, dat was wel mooi geweest haha, maar 5 follikels die de moeite waard waren om te meten zeg maar... Toen waren er nog wel een paar kleineren te zien, nu helaas niet (1 rechts misschien maar echt heel klein), ben bang dat we moeten afbreken
@shaddixxx: als die klachtenfunctionaris zijn/haar functie serieus neemt, zal hij/zij de klacht door iemand anders laten behandelen, zodat iedere zweem van belangenverstrengeling vermeden kan worden. @mona: goede oogst!! Ik hoop dat er ook veel goede embryo's van overblijven. @jippie: hopelijk komen je eitjes weer tevoorschijn!
Ik vrees dat het de enige klachtenopvangfunctionaris van de kliniek is.. Op de website staat ze aangegeven als 'juridisch medewerkster', maar haar email sluit ze af met 'klachtenopvangfunctionaris'.. Er is nu net ook een brief binnengekomen die het allemaal nog vager maakt
@mona: prachtig aantal! En gelukkig niet vroegtijdig gesprongen! Hihi. Nu lekker bijkomen en hopen dat er prachtige blasto's ontstaan.
Ah, wat ontzettend kl/ote jippiejee Hebben ze geen vertrouwen in het weinige aantal follikels? De kliniek die jij noemt is inderdaad de kliniek die ik bedoel ja..