Elize, Ik bedoelde jouw goede ervaring met synarel Mona, Jij ook al goede ervaring met synarel......denk dat ik mijn eigen schema ga opstellen --> synarel, gonal+menopur
@ninad: ik heb het zelf niet gebruikt, maar las er goede dingen over! Met cetrotide ging het niet zo gelijk op helaas. @all: vandaag was de test wat hetzelfde. Denk dat ik nu beter pas maandag ofzo nog eens kan doen. Het is een bevestiging, maar maakt je ook weer onzeker, als het niet gelijk donkerder is! Ik heb ook af en toe behoorlijk menstruatiepijn. Maar word ook zo af en toe wat misselijk . Nouja, we gaan zo weer op naar Duitsland!
@Elize: succes weer in DD. En persoonlijk zou ik helemaal niet meer testen, maar zelf heb ik daar slechte ervaring mee.
Elize, Positief is gewoon positief! Er zijn dames die nooit een knaltest hebben gehad en wel gezonde bebe Maak je geen zorgen! Succes vandaag! Wat heb jij trouwens gebruikt?
Elize, succes in DD met het infuus. Zelf testte ik om de 2-3 dagen. Om wel progressie te blijven zien. Maar dan is de vergelijking een stuk makkelijker.
@Elize: hoor veel (minder goede) verhalen over de kv-testen. Dus maak je niet te gek met iedere dag testen. Positief is positief, hoor. Succes weer in DD. @Nina: de eerste tip heb je al binnen. Synarel. Ik heb zelf ook altijd wel een follikel die harder groeit dan de rest, maar of dat nu een dominant follikel is. Bij mij hebben ze die term in ieder geval nog nooit genoemd. Ben benieuwd wat dr. S. te zeggen heeft of verbeteringen heeft voor de volgende keer. Ik zit zelf ook nog in dubio wanneer een afspraak te maken. Ik was van plan gisteren te bellen om een afspraak te maken, maar toen vloeide ik weer door. Als dat weer zo gaat als de vorige keer, dan schuift ook mijn eisprong en mijn NOD op. En is het risico dat als ik te vroeg ga voor de uitgangsecho, ik de week erna weer een keer moet terugkomen. Aan de andere kant, stel dat het toch op tijd komt en wacht te lang met een afspraak maken, dan ben ik straks weer te laat voor de uitgangsecho en behandelplan. Misschien dat ik anders toch maar vraag voor een telefonische afspraak om het behandelplan alvast vast te stellen (met evt. de recepten). Ben nog niet eens begonnen, maar de 'agenda-stress' begint al weer te komen. We gaan eind augustus met vakantie en het zal voor die tijd allemaal wel weer gelukt zijn. Maar bedacht me wel dat de testdatum weer vlak voor de vakantie gaat vallen. En ja, ga je weer met een k*t gevoel op vakantie omdat het mislukt is, of pril zwanger. Ik hoop het laatste natuurlijk.
Sneeuwmees, Inderdaad...synarel is al binnen Aangezien dr S met vakantie gaat kan je maar beter zo snel mogelijk volgende behandelschema binnen hebben en uitgangsecho komt nog wel. Zo is dan 1 stress minder Ik weet ook niet hoe we het gaan regelen, aangezien mijn man nog maar 3 wkn met een nieuwe job is begonnen. Hopen maar dat de afspraken beetje gunstig gaan vallen. Ach ja.....als we maar zwanger op vakantie kunnen!
@Nina: ja, de fm, punctie en tp door een Duitse arts maakt me niet zoveel uit. Maar het behandelplan wil ik wel graag van hemzelf hebben. Dus ik denk dat ik maar eens bel om te overleggen of het zinvol is een telefonische afspraak in te plannen. Ik had begrepen dat hij van half juli t/m eerste week augustus weg zou zijn. Ook hier even spannend hoe alles gaat vallen. Op mijn werk valt het gunstig, omdat de meeste collega's dan weg zijn en ik ongestoord (zonder ogen in mijn rug) deze poging kan doorstaan. Maar mijn man moet in de vakantie juist weer extra werken omdat zijn collega's op vakantie zijn. Dus het wordt weer een uitdaging, ben ik bang. Gaan jullie ook nog op vakantie?
Vandaag bij jumbo geweest maar kon de granaatappelsap v pom niet vinden.. Alleen v health people... zal ook wel goed zijn toch? X
OH jee, gaat ie ook op vakantie??? Goed om te weten! Ga ook vragen of hij dan behandelplan voor mij klaar heeft, waarschijnlijk valt ook mijn uitgangsecho in zijn vakantie.... Bleh
Hi meiden, hier helaas vreselijk nieuws gekregen gisteravond. Ik had jullie nog niet verteld dat mijn zusje ook zwanger is. Op de dag dat ik aan mijn ouders en aan haar vertelde dat ik zwanger was, vertelde zij ons dat zij ook zwanger was. Maar dan 7,5 week verder dan ik. Bij mij is het natuurlijk misgegaan, waardoor zij, mijn ouders en ikzelf verscheurd werden tussen blijdschap voor haar en verdriet voor mij. Nu is het bij haar helaas ook misgegaan.. Ze had gister haar 19 weken echo en haar baby heeft geen niertjes dus zal niet levensvatbaar zijn na de geboorte. Ze krijgt dinsdag nog een 2nd opinion maar dat is meer een formaliteit. De zwangerschap zal eind volgende week al beeindigd worden. We zijn er allemaal helemaal kapot van . Voor mijn zusje natuurlijk het allerverdrietigst maar ook voor mijn ouders is het zo vreselijk: eerst beide dochters zwanger en straks allebei niet meer. Dat is toch niet te doen? Ze gaan uiteraard onderzoeken wat de oorzaak is van deze afwijking (Potter Syndroom) bij mijn zusje's baby. Het kan genetisch zijn en dan is de kans groot dat haar volgende kindjes het ook gaan hebben (ik dacht 25% kans), waar je helaas steeds pas achter zult komen tussen de 17 en 19 weken. Of het was gewoon pech, zonder genetische oorzaak. Of... zou het met een laag AMH te maken kunnen hebben? De kans op miskramen is aanzienlijk hoger, dat benadrukte Dr. Scholtes vorige week in Dusseldorf nog eens. Maar is ook de kans op afwijkingen bij het kindje later in de zwangerschap verhoogd? Omdat onze eitjes zoveel slechter zijn? Mijn zusje en haar man hadden eigenlijk nog minstens een jaar willen wachten voordat ze aan kinderen zouden beginnen, maar hebben besloten er eerder aan te beginnen omdat ze zagen hoe lang het bij mij duurde. Ze zou op mijn advies ook haar AMH laten checken omdat ik op het Poffertjestopic hoorde dat een laag AMH veel voorkomt onder zusjes, alleen had ze (al na 4 maanden proberen) een positieve zwangerschapstest vlak voor die afspraak dus die heeft ze afgezegd. Maar wellicht heeft ze ook een laag AMH en is ze zo snel zwanger geraakt omdat ze relatief jong is (30) maar zijn haar eitjes wel slecht. Wat denken jullie? Ik ga het dinsdag ook aan Dr. Scholtes vragen. Ik kom later verder kletsen, ben vandaag te verdrietig Liefs, Miss
@Miss76: kippenvel en sprakeloos! Heel veel sterkte allereerst voor je zusje en haar man en natuurlijk ook voor jullie. Dikke knuffel!