Ik heb t bij afspreken punctie doorgegeven en bij gesprek voor punctie de papieren getekend. Bij tp niet meer besproken hoeveel. Hoewel ik het wel direct nogmaals zei tegen hun ; wel 2 hè?! Ik heb helemaal niet zo zitten stressen voor de terugplaatsing! Omdat we altijd wel goede hadden. Maar nu blijkt dat de andere 2 blasto's niet goed genoeg waren voor invriezen. Dus achteraf gezien.... We hebben nu nog 1 bevrucht eicelletje in de vriezer. Nouja wat niet weet wat niet deert...
Monatoetje ik heb zelfs de dag van tp nog gedacht dan kom ik binnen en dan zeggen ze dat er niks meer over is. Je maakt jezelf gewoon gek. Veel succes morgen. En heb je gebeld dat je er 2 terug wil. Bij ons hebben we het ook alleen maar voor de punctie erover gehad. Succes. Ninad Bij ons was hij de 2e keer ook niet echt enthousiast, want ja je bent al oud (bijna 39) en je zit al op de hoogste dosis menopur (450 IE). Terwijl ik bij de tp riep toen hij zei mocht je zwanger zijn dan moet je 9 juli voor een echo, maar dan zijn we op vakantie. En dat ik daar niet zo bij stil gestaan had. Hij nog lachend zei: denken jullie dan dat je niet meer zwanger zou worden. Met andere woorden hij is er nog wel van overtuigd dat het toch moet kunnen. Sneeuwmees Dezelfde kwaaltjes als ik van de week beschreef. Heel veel zin in drop. Ik kan hele berg drop eten zonder er misselijk van te worden. Ook doen de zijkanten van mijn borsten nog zeer. Af en toe erge menstruatie achtige pijn/krampen die uitstralen naar mijn benen. En 's avonds zit mijn broek erg strak. Hele warme handen. Heb jij vroeg getest of echt gewacht tot 14 dagen na tp?
@Ddees: ik ben op dag 13 ongesteld geworden (dus had nog niet getest). De testdag van 14 dgn na tp heb ik helaas net niet gehaald. Jouw klachten klinken erg hoopvol. Morgen dus testen?? Ohh... spannend. Ik zal aan je denken.
Ddees, Spannend meid! Jouw klachten klinken erg positief.....ik wens jouw een fantastisch mooie positieve test toe! duimen...duimen... Het klinkt een beetje stom.....maar het is een beetje geruststellend dat hij vaker negatief doet... Het blijft naar wanneer het over jezelf gaat. De werkelijkheid weet je wel, maar als hij het gaat benadrukken, is het vreselijk. Terwijl je ziet hoe goed het nu uitgepakt heeft bij jou! Mona, Wat raar dat hij bij jou ook nog negatief heeft gedaan...je bent jong en prima amh! Met 17 eitjes had ie niets meer te zeggen... Super goede tp gewenst!
Hij was bij ons ook niet laaiend enthousiast hoor omdat t al zo vaak was mislukt denk ik. Ik wilde ook zo graag bevestiging. Toen hij wat moeilijk deed bij 1 of 2 terugplaatsen had ik ineens zoiets van: denk je soms dat ik zomaar zwanger word?
Ik zit hier heel hard te hopen voor Monatoetje en DDees.. Heel veel succes morgen allebei! Meiden, volgens mij heb ik het laatst al een keer gevraagd, maar ik heb of de antwoorden gemist, of ik heb het gedroomd ; Hoe zit het nu verzekering-technisch als je bij een 2e poging al 2 embryo's terug laat plaatsen? Is het dan mogelijk om alle rekeningen in te dienen, behalve die van de terugplaatsing? Zodat ze er gewoon geen weet van hebben? Met cryo's wordt het sowieso vergoed als je er 2 terug laat plaatsen, toch?
Op mijn rekening staat niet hoeveel er terug geplaatst zijn. Is gewoon 1 prijs voor de behandeling. Koste nu trouwens hetzelfde zonder echo's in DD als de vorige keer met. Cryo's weet ik niet
Even snel een reactie voor Monatoetje: ik moet morgen om 11.45u in Düsseldorf zijn voor mijn eerste fm maar wij (mijn vader en ik) gaan ruim op tijd weg dus wie weet zie ik jou nog wel naar buiten komen! Dus mocht je gedag willen zeggen (voel je niet verplicht want misschien willen jullie met jullie mooie emmies aan boord even samen zijn ), dan weet je me te vinden in de wachtkamer Heel veel succes! Alle anderen veel liefs en ik kom woensdag weer buurten!
Heej meiden! Dankjewel allemaal! Ik heb niet meer gebeld, had sportavondje met collega's en durfde ook niet echt goed te bellen! Ik ga er maar vanuit dat als ik er 1 terug krijg dit ook wel echt een topper zal zijn.. En wie weet hebben we wel helemaal geen 2 goede.. Ik ben wel echt heel benieuwd hoe ze het gedaan hebben! Aangezien Dr S niet echt te spreken was over de kwaliteit van onze embryo's in onze vorige pogingen in NL... Terwijl ze in NL zeiden dat het toppers waren :-S! @ Miss, wie weet tot morgen!! En mocht ik je niet zien! Heel veel succes! X
@Mona: veel succes vandaag! En als jouw emmies 5 dagen in de embryoscope overleven, dan zijn ze echt wel goed, hoor! En je hoeft maar 1 topper te hebben, hè? @Ddees: ik kwam ook stiekem spieken of je al getest hebt... (gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig..). @Shadixx: inderdaad op de factuur is niets af te lezen. Ik heb volgens mij hier wel eens gelezen dat dr. S. ook wel eens 2 embryo's wilde terugplaatsen, terwijl dat bij die persoon van de verzekering niet mocht. Maar dat hij toen geantwoord had dat de verzekering toch niet wist hoeveel hij er teruggeplaatst had. @Miss: jij ook veel succes in DD. Lijkt me nu even dubbel met je kinderwens bezig te zijn, gezien de situatie met je zus. Ik vroeg me af, voor diegenen die de fm in NL hebben gedaan, of je ook enkele fm in NL kan doen en sommige in DD? Dit ligt er ook een beetje aan wanneer ik ongesteld wordt en hoe alles gaat vallen met mijn werk e.d. Ik moet zeggen dat ik die bezoekjes aan DD (op het laatst 3 keer in een week) een beetje teveel van het goede vond (3 uur reistijd voor een fm van 5 min.). Vandaar dat ik aan een combi dacht en dan bijv. de laatste fm (om de punctie af te spreken) wel in DD doe. Ik ben nu weer begonnen met ovutesten. Zodra ik mijn ei getraceerd heb, weet ik ook ongeveer wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten (en hoe de echo's ongeveer gaan vallen).
Sneeuwmees, ja hoor dat kan gewoon. Ik heb de uitgangsecho (tijdens bespreking behandelplan) in DD laten doen. Daarna alle FM's in Purmerend. De laatste FM wilde Dr. S. zelf doen in DD om inderdaad de punctie goed te timen. De FM's in DD zitten in het totaal bedrag van de behandeling. De FM's in NL worden als losse DBC's direct gedeclareerd bij je verzekeraar en vallen onder de basisverzekering. Heeft bij mij geen enkel probleem opgeleverd.
Ddees, al getest? Ik ben super benieuwd! Maar ik vind je kwaaltjes we echt goed klinken hoor!! Mona, veel succes bij de TP vandaag! Ben benieuwd hoe de kwaliteit was en hoeveel je er nou terug hebt gekregen.
Loontje Heel veel sterkte met dit verlies Ego: een tuurstreepje dus het zal de pregnyl wel zijn. Ga aan het eind van de week nog wel een keer testen.
@Loontje: gecondoleerd, meid! Wat een rotbericht. Neem de tijd die je nodig hebt. Dikke knuffel! @Ddees: je zit 14 dgn na de tp, dus als er nu een tuurstreepje is, kan het niet echt meer van de pregnyl zijn, lijkt me. Overmorgen nog maar eens testen.