ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: sorry, ik had je handtekening te snel en verkeerd gelezen. Ik dacht dat je 11-6 de tp had gehad. Dan zal het er nog net om hangen of het een restantje is. Je zou morgen en overmorgen nog kunnen doortesten of het streepje verdwijnt of donkerder wordt.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Loontje, wat vreselijk voor je. Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte!!

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    He ddees, had graag een knaltest gezien.
    Maar, zolang je niet ongi wordt, is het nog goed.
    Spannend hoor!

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Aklina ik ben nog nooit door de utro heen ongesteld geworden en ik had verwacht als ik zwanger zou zijn en ik nog pregnyl in me heb dat dan de test toch duidelijk zou zijn. We wachten af,maar ik denk dat het wel over is.

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Loontje...wat erg voor je, verschrikkelijk :(. Gecondoleerd..wat een verlies!

Ddees: Ik hoop toch voor je dat het goed zit!!! Wanneer ga je weer testen? Morgen of overmorgen? Ik zou persoonlijk niet dagen afwachten, want als het van pregnyl was, dan is het morgen of overmorgen zeker wel weg.

6. Loontje, wat vreselijk, gecondoleerd :(

DDees; Ook ik hoop natuurlijk dat het goed zit en dat de test morgen of overmorgen donkerder is!

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik kan me je gevoel goed voorstellen ddees. Ik werd zelf wel altijd ongi ondanks utro en pregnyl. Vandaar mijn reactie.
    Ik had eigenlijk ook wel een duidelijke test verwacht al je zwanger bent. Omdat je embryo zelf ook hcg maakt natuurlijk.

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    heej meiden!!

Ik heb 1 top blastocyt terug geplaatst gekregen!!! Stadium 4 zat ie nu en volgens Dr S zag hij er erg goed uit...
    Voor de tp heeft hij nog een inwendige echo gemaakt omdat ik 17 eicellen had wilde hij weten hoe het er in mijn buik uitzag..
    Follikels waren nog aardig gevult met vocht daarom durfde hij het niet aan om 2 blasto's terug te plaatsen ivm overstimulatie wat ik nog zou kunnen gaan ontwikkelen mocht ik zwanger raken.
    Er waren toch 8 bevruchtingen, 6 zijn in de scoop gegaan en daarvan waren er 2 met 8cellen gestopt en de andere 4 deelde zich nog. Daarvan dus 1 blastocyt stadium 4 terug gekregen en voor de andere moet ik morgen nog bellen of ze ze hebben kunnen invriezen!
    Ik heb een foto geplaatst in mijn album. Er staan 2 blasto op. 1 was nog in stadium 1 en de andere dus 4!
    Weet niet wat ze aanhouden om te kunnen invriezen, moeten de blasto's dan ook stadium 4 zijn of is het gewoon ook goed als ze nog verder gedeeld zijn?
    5 juli wordt mijn test datum!
    X

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Goed nieuws Mona!! Wat fijn!!! Nu lekker broeden.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: fantastisch nieuws! Zie je nu wel dat het goed gekomen is. En volgens mij is dat inderdaad een blasto die al ver is doorgedeeld! Dit moet hem gaan worden. Dus vanaf nu 's nachts sokjes aan en broeden maar!!!:p

11. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Dat is echt een hele mooie Monatoetje, nu komt het goed, ik ben er van overtuigd! Hoe was je baarmoederslijmvlies?
    Doe lekker rustig aan. Heb je morgen nog vrij?
    Verder lekker doorgaan met visolie, vit d en e, dat houdt je immuunsysteem kalm (ook al is dat bij jou misschien prima, het kan geen kwaad!). Ik duim voor je!

12. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ lieve Loontje: wat een vreselijk nieuws meis! Gecondoleerd met het verlies van je vader. Wat een schok moet dit zijn voor jou en je familie. Heel, heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik leef met je mee...

@ Shaddixxx en Anja: dank jullie wel!

@ Nina: balen voor je dat er geen duidelijk plan is, maar ik blijf voor je duimen dat het de volgende keer wel lukt! Het is namelijk ook een kwestie van geluk hebben. Mensen die megavruchtbaar zijn, worden ook niet elke maand zwanger moet je maar denken. Jouw tijd komt hopelijk nog!!!

@ Sneeuwmees: dank je wel lieverd. Het is zeker dubbel om bezig te zijn met mijn IVF behandeling terwijl mijn zusje haar kindje deze week gaat verliezen. Maar we kunnen elkaar gelukkig heel goed steunen, juist omdat we allebei op hetzelfde gebied zoveel verdriet en onzekerheid hebben.

@ Monatoetje: wat goed!!! Ik ben blij voor je :D:)

@ ik: ik had vandaag mijn cd8 follikelmeting. Op de uitgangsecho waren 4 of 5 follikels te zien, maar vandaag was er maar 1 :)(!) te zien van 14,5mm. Dr. Scholtes was erg warrig en gehaast dus ik weet eigenlijk helemaal niet wat hij ervan vindt. Ik begreep wel het volgende uit zijn gemompel:

- met jouw schema kan het langer duren voordat het op gang komt;
    - soms reageren follikels nu eenmaal niet op hormonen;
    - als het er 1 blijft, breken we de poging af en gaan we de volgende keer een ander schema proberen;
    - vrijdag terugkomen voor de volgende meting

Weet 1 van jullie hoe slecht ik ervoor sta, als er met 450 ie Menopur en 2 x daags een snuif Synarel NIETS is gaan groeien? Volgens mij kunnen we qua dosering niet meer omhoog, toch? Hooguit een combi met een ander hormoon proberen? Dit schema was voor mijn lage AMH het mooiste schema lijkt me, dus als ik daar al niet op reageer :(. Of... is cd8 gewoon te vroeg om conclusies te trekken?

Ik ben gelukkig nog wel redelijk kalm, ik wacht vrijdag wel af voordat ik me echt zorgen ga maken. Want als ik het me goed herinner hebben meerdere dames hier een teleurstellende fm op cd8 gehad toch? Alleen is slechts 1 follikel (die je ook zonder hormonen al hebt) volgens mij wel heel slecht, toch?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Liefs, Miss

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: cd8 kan ook nog te vroeg zijn, hoor! Bij mij waren die echo's ook niet de meest gunstige omdat er weinig tot niets te zien is. Gun het even wat tijd. Komt echt vaker voor. Wat zei dr. S. ervan? Dikke knuffel!

14. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss.. bij mij waren er op cd8 ook maar 2 te zien hoor!! Zag je wel bij die v 14,5 kleine zitten??

Echo tp: kregen jullie voor de tp ook eerst een echo? Sommige follikels waren echt nog heel groot! Mag niet sporten of zwaar tillen en moet veel drinken...

Xx

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Miss, tot dag 14 was er bij mij ook nooit wat te zien, daarna ging het altijd snel en had ik de punctie op dag 19 of 20. Dus het kan echt nog helemaal goed komen!

Mona, ik heb na mijn laatste punctie overstimulatie gekregen. Ik mocht toen ook geen pregnyl meer gebruiken. Heb zeker twee weken bankrust gehouden en minimaal 3 liter water gedronken. Had ook erg veel pijn. Kon ook echt verder niks. Dus neem het serieus en doe zo weinig mogelijk inspannends. Drinken drinken drinken en dan weer plassen is het beste medicijn.

16. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh lieve schatten, DANK JULLIE WEL! Wat super om te horen dat dit vaker voorkomt. Hij deed de echo zo snel en was daarna zo warrig en gehaast, dat ik echt geen idee had wat hij ervan vond. Maar omdat hij al begon over afbreken en een nieuw schema opstellen voor de volgende keer, leek het alsof hij het heel slecht vond. Maar misschien waarschuwde hij alvast voor het geval het er 1 blijft. Nou goed, we gaan het vrijdag wel zien!

xx

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; ik had het op facebook al gezien en ook gereageerd, maar ook nog even hier.
    Wat super verschrikkelijk meid! :( :(
    Heel erg veel sterkte gewenst!

Monatoetje: blasto aan boord dus! Spannend weer, die wachtweken! Succes!

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Miss bij mijn ging het ook veel langzamer, maar had er wel meer dan 1.
    Succes

Monatoetje. Mooie emmy aan boord. Succes met de wachtweken.

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss76; bij mij was er op dag 8 ook weinig te zien. Ik weet nog dat ik toen best "overstuur" was dat het er maar zo weinig waren. Maar ik vond hem sowieso erg gehaast toen.
    Dus het kan allemaal nog hoor! :)

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeetje Loontje wat erg, heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina