Ik moet morgen Irma bellen om te vragen of ze de andere blasto's hebben kunnen invriezen, weet iemand welk nr ik dan moet bellen? X
Miss76: misschien bedoelde hij alleen boven de 10 mm. Het kan de volgende keer zo weer anders zijn. Ik hoop het heel erg voor je!!
Loontje, Wat vreselijk zwaar voor je gecondoleerd. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Mocht je erover willen praten, laat het aub weten! Xxx Mona, Van harte gefeliciteerd met jullie topper! Ddees, Wouw....wat spannend meid! Wanneer ga je weer testen? Miss, Zoals de andere dames al zeggen, is het helemaal niet gek dat er nog niets groeit. Een dominante follikel bij cd8 is wat niet handig is zoals bij mij 2x was, want dan weet je bijna zeker dat de rest niet mee gaat groeien. Je bent zeker niet alleen met max dosis ....ik krijg 225 menopur+ 225 puregon ..... Misschien ook iets voor jou? Hoe is het met jouw zus?
@monatoetje: 00492119019718 Oh en bij mij werd er ook een inwendige echo gemaakt, zat bij mij ook wel vocht in, maar mocht wel 2 terug laten plaatsen. Wij hebben nu alleen nog een bevruchte eicel in de vriezer. De blasto's zijn afgevallen, maar ik denk dat ze puur naar kwaliteit kijken en niet perse naar stadia. Stadium 4 bereiken ze lang niet altijd.
Elize, bij mij vond ie het een te groot risico zijn hij.. en dat vond ie niet nodig omdat de blasto die ik heb terug gekregen er goed uitzag... Wat waren jou aantallen ook alweer? Wij hebben in ieder geval ook nog 2 bevruchtingen in de vriezer.. van de andere verwacht ik niet dat ze ze invriezen.. maar we zullen zien..
@Miss76: op 'diepgaande' gesprekken hoef je bij de fm inderdaad niet op te rekenen. Hij komt zijn holletje uit, doet even snel de fm, mompelt wat tegen zijn assistente. Zegt even wanneer je terug moet komen en is dan weer gauw verdwenen. Lastig als hij dan wel even dingen laat vallen als pogingen afbreken. Maar we gaan er gewoon van uit dat vrijdag meer te zien is. Ik gebruik zelf ook 450 Menopur (225 's morgens en 225 's avonds) en 3x daags Suprefact. Voor mij werkt dat beter dan de Puregon 225 IE die ik in NL gebruikte. En ook ik ben een 'low responder', die altijd even 'op stoom' moet komen. @Ddees: ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je tuurtest. @Mona: ik heb toen ook een echo gehad, maar meer hoe dik het bms was. Maar ik had toen ook dr. H., dus weet niet wat gebruikelijk is om dan te bekijken.
Ik had vanmorgen vroeg 2 foto's gemaakt, maar op geen van beide is het streepje te zien, zo licht was hij. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag nog een keer ga testen.
Ddees, Heb je de mogelijkheid morgen een bloedtest te laten doen? Mona, Ik wilde jullie topper bewonderen, maar wij zijn blijkbaar nog geen vriendjes....verzoekje gestuurd
Bloedtest wil ik pas doen als er een streepje is. Ik denk dat zonder streepje de ha niet mee wil werken. Ga morgen nog wel een test doen. Ik mocht vandaag testen, maar was er niet zeker van omdat sneewmees 14 dagen na tp pas mocht testen en ik al 10 dagen na tp.
@Ddees: ik kreeg zo'n formulier mee na afloop van de tp en daarop was aangekruist dat ik 14 dgn na de tp mocht testen. Heb je al teruggeteld met halvering op hoeveel hcg je nu zou zitten.
Ja vandaag op 54 dus. . . . . Ze telde bij mij gewoon op de kalender. En ik heb vaak genoeg gevraagd of het goed zat ivm de pregnyl. Ik denk dat al mijn klachten gewoon van de utro en pregnyl komen
@Ddees: op welke dagen heb jij pregnyl gespoten? Bij mij zaten er steeds 2 dagen tussen. Ik had donderdag de terugplaatsing, dus ik heb donderdag gespoten, zondag en woensdag. Maar ik moet zeggen dat dr. H. toen erg vaag tegen mij was, wanneer ik dat nu eigenlijk moest spuiten.
Dag van tp = zaterdag toen dag 3 maandag en toen dag 6 donderdag dus nu 5 dagen geleden de laatste dat had ik wel op een formulier gekregen na de punctie
Mona, Wouwwwww.....echt een mooie blasto! Zo ver gevorderd blasto had ik nog niet gezien. Dit moet het worden! . Duimen....duimen... Ddees, Ik mocht ook pas 14 dgn na tp testen, maar dr S vond dat mijn lichte test van 12 dgn niet door pregnyl was, aangezien 1500 pregnyl sneller uit het lichaam gaat dan de halveringstijd. Door de bloedtest wist ik op 13 dgn na tp al dat hcg helaas aan het dalen was. Ik hoop heel hard voor jou dat jouw testen donkerder gaan worden!!! Duimen...duimen...