ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Trouwens nog even ter geruststelling.....een forum vriendin had een mk rond 7-8 wkn, de daarop volgende 3-4 maanden had zij paar keer geen eisprong. Gyn had gezegd dat het heel normaal was na een mk dat de cyclus een beetje in de war raakt. Daarna werd ze heel snel zwanger, aangezien het lichaam blijkbaar vruchtbaarder wordt na een mk.
    Bedankt nog voor jouw medeleven en goede wensen voor moi! :)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: toevallig nog getest?
    @Loontje: moet nog steeds aan je denken, meid! Nog maar een extra knuffel van mijn kant.

Hier vanmorgen al (te) laat voor mijn werk en moest nog een ovutest doen. Maar die van het kruidvat drogen tegenwoordig zo langzaam, dus nadat ik de test gedaan had, maar even de test in mijn tas meegenomen heb en onderweg in de auto af en toe maar even gekeken heb hoe het streepje eruit zag. Zoals te verwachten nog steeds een licht streepje, dus denk dat mijn hele cyclus weer een week mee op gaat schuiven. Dat betekent dat ik mijn uitgangsecho een week voor mijn menstruatie zal hebben. Is dat te lang? Zou ik hier weer over moeten bellen als dat inderdaad zo blijkt te zijn?

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Volgens mij is dat prima, ik geloof zelfs dat ik dat ook heb gehad. Lijkt mij dat de echo tussen de eisprong en de menstruatie moet zijn. In het UMCG kreeg ik trouwens echo op dag 3 dus met menstruatie, niet echt prettig dus...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Trouwens je kan beter de ovu test niet met ochtend urine doen, maar beter later op de dag en dan niet teveel drinken vooraf, is betrouwbaarder. Die van sensitest (online) zijn niet zo duur en bevielen mij goed/snel droog. Ik kon tijdens het doorlopen van de urine al zien of de eisprong eraan zat te komen:D. Deed het vaak na het werk, uur of 5.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: dank je! Ik zat net ook nog even mijn geheugen op te frissen van de vorige poging en toen zou ik inderdaad ook precies een week voor de ongi mijn uitgangsecho hebben, dus er is niets aan de hand. Achteraf schoof alles op en had ik mijn uitgangsecho op mijn eisprong. Vandaar dat ik toen toch nog een keer extra moest komen (want dat was natuurlijk te lang). Maar een week moet kunnen. Het was al zo'n gedoe om een afspraak te krijgen en had nu eindelijk een 'gunstig' tijdstip. Dus laat het maar liever zo. Nu maar hopen dat moeder natuur een beetje meewerkt en het niet meer dan een week laat uitlopen.
    Ik doe mijn ovutest eigenlijk altijd met de 2e plasronde. Ik heb wel eens andere ovutesten uitgeprobeerd (ook die via internet), maar op de een of andere manier vind ik die van het kv het prettigst (ondanks de slechte kritieken die die testen krijgen).

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb net getest en net zo vaag als gisteren. Ik ga geloven dat ik het me maar inbeeld. Lijkt net de reflectie van de controle streep. Je kent die spelletjes wel kijk heel erg naar de groene stip en ziet vervolgens op de witte muur een groene stip.

Sneeuwmees uitgangs echo een week van te voren kan geen kwaad heb ik ook wel eens gehad. En als je cyclus nog meer van slag raakt dan doe je de uitgangs echo toch in het nederlandse ziekenhuis. Als je hier van gebruik wilt maken moet je dat wel van te voren regelen met dat ziekenhuis. In ned maken ze een uitgangsecho op de 1e dag van de menstruatie. (bij mij dan).
    Ik temperatuur om mijn cyclus te monitoren.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: wat balen dat het streepje nog zo vaag blijft, maar er blijft dus nog steeds wel een streepje zichtbaar. Snap dat je onderhand gaat twijfelen aan je eigen ogen, of aan wat je blijkbaar graag wilt zien. Misschien kun je ze een keer in je album plaatsen (die van gisteren en vandaag), zodat we even mee kunnen kijken.

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ddees,
    Je maakt het wel heel spannend!!! :D Heb je een foto van de test?

Sneeuwmees,
    Je hebt volgens mij geen last van groeiende follikel net na jouw menstruatie zoals de afgelopen keren heb gehad. Zodoende is een uitgangsecho een week ervoor geen probleem. Ik vind echo's in NL heel makkelijk aangezien het toch weer scheelt met regelen en plannen. Ik kan 's ochtends bellen en 's middags een echo krijgen in het Waterland zkh.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Op de foto's is er helemaal geen streepje te zien. . .dus dat heeft geen zin. Ga straks die van het kruidvat wel halen. Ik denk echt dat ik het me verbeeld. De testen van de etos staan er om bekend dat als er al een streepje is het na een uur al niet meer te zien is.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: die van het kruidvat zouden gevoeliger moeten zijn, dus ben benieuwd wat daarop te zien is.
    @Nina: ik overweeg ook een gedeelte van de echo's in NL te doen. Dus ik wil nog eens overleggen met mijn eigen zkh hoe dat in zijn werk gaat en hoe lang of kort van te voren ik dat dan moet aangeven. Ze zijn in mijn zkh een beetje anti-DD, dus het kan nog gevoelig liggen. Ik vind de fm van dag 11/12 wel weer belangrijk om in DD te doen, omdat ze dan met eigen ogen kunnen zien of de puntie al verantwoord is.

11. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees. wat shit meis dat je nog geen knaltest hebt!!! Ik blijf voor je duimen hoor!

Hier heerlijk geslapen vannacht!! Had al een paar nachten slecht geslapen....
    Ik heb het idee dat ik een schimmelinfectie krijg :(!! Jeukt verschrikkelijk van onder.... Zou dat van de utro kunnen komen?

X

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: ik heb dat ook regelmatig en heb wel eens op de bijsluiter gelezen dat dat een bijwerking van de utro kan zijn.

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal toch geen kwaad kunnen he voor de teruggeplaatste blasto?

X

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: nee, hoor, kan geen kwaad. Schimmelinfecties komen ook vaak voor bij zwangere vrouwen.;)

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yes!! Ze hebben nog 1 blasto ingevroren vanmorgen :-D

Xx

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Super mona ! !

De kruitvat test blijft blanko. Geen twijfel deze keer. Zal vrijdag nog een test doen en dan stoppen met de utro.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: jemig, meid, wat een domper. Zeker gezien jouw klachtjes. Een hele dikke knuffel, meid!
    @Mona: goed nieuws!! Een brusje in de vriezer...;)

18. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wat ontzettend balen Ddees, vind het heel jammer voor je...

Monatoetje: goed nieuws, fijn idee toch?! Oh en jeuk herken ik niet echt, misschien ligt het aan inlegkruisjes (als je die gebruikt)?

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, wat balen! :(
    Ik hoop dat je vrijdag toch een positieve test hebt!

Mona: wat een super goed nieuws!

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elize: Ja echt een heel fijn idee! Geeft wel een stukje "rust"...
    Zou idd best v de inlegkruisjes in combi met net geschoren kunnen zijn... maar twijfel ook nog of het niet een urineweginfectie is.. brand ook met plassen.. ik hou het f in de gaten anders bel ik de HA f...

Vandaag lekker wezen shoppen!! Ook f de kruidvat ingedoken en voor het eerst hebben mijn man en ik samen een zwangerschapstest gekocht hihi... normaal bestel ik ze via internet.... ach wie weet brengt het geluk hihi..

Wanneer zijn jullie begonnen met testen en na hoeveel dagem na tp was ie positief??

X

Deel Deze Pagina