Ik had op vrijdag mijn TP en mijn eerste test op vrijdag een week later was ie postief. Bij de eerste zwangerschap was ie ook posi op een week na de tp. Spannend mona,die WW. succes met wachten!
Ddees, Balen meid ...., maar je had vanochtend nog wel een lichte test! Ik zou morgen of vrijdag een gevoelige test doen. HCG stijging verschilt per persoon en schommelt ook nog in het begin. Wat is jouw eigen gevoel? Mona. Wat fijn, dat is heel goed nieuws! Flink veel water en jus d'range drinken voor het geval een beginnend urineweginfectie is. Sneeuwmees, Hoe is met jou? Hoe voel je? Dr. Scholtes kan in ieder geval niet beschuldigd worden van te veel uitleg te geven .....ik kwam vandaag bij de apotheek erachter dat dr. Scholtes dus toch even over mij had nagedacht na ons telefonisch gesprek. Ik heb een decapeptyl depot gekregen ipv de normaal 0,1 mg decap. De apotheker riep mij bij zich om toch even voor de zekerheid te checken of de dosering klopt, is nl. 3,7 mg. Ben benieuwd hoe het gaat worden...
Monatoetje: ik had ook gevoel van blaasontsteking, maar meer druk in onderbuik . Ik testte dus ook na precies 1 wk positief en achteraf had ie na 6 dg denk ik zelfs ook positief geweest. Denk dat jij ook prima volgende week dinsdag al eens een test kunt wagen!
Ninad ik denk dat het over is deze ronde. Als zelfs de kruitvat test negatief is. Ik voel nog steeds van alles. Mona ik hoop dat je geen blaasontsteking krijgt. Elize je hebt een pb. Zou je komende dagen daar een antwoord op kunnen geven?
Ddees: wat klote meis!! Ik duim toch nog f hoor!! Dikke knuffel! Hoop ook echt dat het geen blaasontsteking is.. Maar heb al het idee dat het iets minder is.. Urine is ook gewoon licht v kleur! Xx
@Ddees: ja ik zal m beantwoorden, heb er nog geen tijd voor gehad! @monatoetje: ja ik moest continue plassen die dag, ik dacht toen nog dat ik het er zo'n beetje aan het uitplassen was
Elize: dan hoop ik dat het vele plassen een goed teken us.. Brand gelukkig nu niet meer en urine is ook licht van kleur en heb geen buikpijn ofzo gelukkig... whaaaa wat is zijn die wachtweken toch afschuwelijk!! Is dat vaak plassen lang gebleven? Ddees ohhh lekker op vakantie! Waar gaan jullie naar toe?? X
Ddees, Aangezien mijn gevoel me totzover elke keer de waarheid heeft verteld, ga ik er vanuit dat jij zelf beter weet hoe en wat.... ik had het heel graag voor je gewild! Gelukkig dat jullie bijna op vakantie gaan. Even lekker weg van alles en heerlijk ontspannen. Mona, Zo te horen heb jij dezelfde klachten al Elize wat fijn!
Oh heerlijk Ddees! Hoelang gaan jullie? NinaD.. Ik moet idd net als Elize veel plassen maar ofdat nou v de tp komt.. ik heb geen idee hoor! Durf niet teveel te hopen.. X
@Mona: bij mij was het 'van onderen' ook vaak wat schrijnend en gevoelig. Bij mij kwam dat wel van de utro. Blijkbaar is mijn 'binnenwerk' wat dunner en gevoeliger. Maar houd het maar even in de gaten. Een blaasontsteking of zoiets, heb je maar zo. Leuk dat jullie samen een zw.test gekocht hebben. Ik hoop dat een goed voorteken gaat worden... Als je zo'n voor doorgedeelde blasto on board hebt, zal die ook snel innestelen (en dus ook de zw.kwaaltjes snel gaan komen als je zwanger mocht blijken)... Ik duim voor je. @Ddees: ik vrees helaas het ergste. Vindt het zo erg voor je. Had er eigenlijk zo op gerekend (gezien jouw klachtjes) dat het raak was. Fijn dat jullie een vakantie in het vooruitzicht hebben. Even tijd voor elkaar, even wat afleiding (hopelijk). @Nina: een decap depot heb ik nog nooit van gehoord. Wat houdt dat in? Een 'overdosering' decapeptyl? Met mij gaat het redelijk. Het vloeien houdt zo af en toe nog steeds aan en dat maakt me onzeker. Volgens de assistente in DD kwam het vaker voor dat de cyclus van slag was. Maar ja, daar koop ik helaas niets voor. Morgen gaan we even lekker een paar dagen naar zuid-limburg. Heb er wel zin in. Even weg van alles en even een beetje ontspanning met hopelijk lekker weer. Maar we hebben wifi (voor mij een basisbehoefte voor de vakantie), dus ik blijf jullie natuurlijk volgen.
Ohh sneeuwmees!! Heerlijk zeg f lekker weg! En zuid-limburg is erg mooi!! Geniet ervan!! Weet jij welk stadium jouw blasto's waren? Ben de mijne een beetje aan het vergelijken met die van jullie ! Xx
@Mona: geen idee, maar volgens mij was het geen topper bij mij. Ik vroeg aan dr. H. of de kwaliteit goed was. En toen zei ze alleen maar dat ze 'gut' waren. Als dr. S. zo positief bij jou was (en dat is hij niet snel ) en zegt dat het een topper is, dan mag je ervan uit gaan dat het echt wel een hele goeie is!!
Ddees, Wat heerlijk naar Frankrijk! Het gaat in ieder geval lekker eten worden.... Ik hoop dat het weer ook mee gaat werken! Hoe voel je verder? Dikke knuffel Sneeuwmees, Dan eindelijk even lekker weg! Maak je geen zorgen over jouw cyclus. Er is nog meer dan genoeg tijd voor een nieuwe poging voor jouw vakantie. De komende dagen gewoon lekker ontspannen! Decap depot = hoge dosering in 1x om een dominante follikel te voorkomen. Doel is dan om een 0 niveau te creeeren wat follikels betreft. Dit is voor mij ook voor het eerst. Mona, Ik hoop het van harte voor je dat jouw klachten dezelfde oorzaak hebben als bij Elize . Ik snap wel goed hoor dat je voorzichtig bent.....
Vraag over DHEA: Sinds ik met DHEA begonen ben, had ik geen spotting meer in de week voor ongi. Maar vandaag heb ik opeens weer bruine spotting, 5 dgn voor ongi. Weten jullie of DHEA na een tijd minder goed werkt of zo?
Nina, Dhea heeft bij mij nooit invloed gehad op de spotting. Ik had daar echt utro voor nodig. Misschien was het toeval?
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juni: 12: Miss76 - uitgangsecho en uitleg behandelplan 12: Elize84 - Terugplaatsing 15:55 13: Monatoetje - 2e FM om 9.20u 14: Stiertje - verloskundige 15: Ddees70 - TP 10.10 15: Monatoetje - FM3 15: Elize84 - Intralipid infuus DD 17: Monatoetje - FM 4 19: A1981 - Intakegesprek Dr. S 20: Monatoetje - Punctie om 9.30 23: Elize84 - Testdag! 25: Ddees70 - Testdag! 25: Monatoetje - TP van 1 blastocyt Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh