DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juni: 25: Ddees70 - Testdag! 25: Monatoetje - TP van 1 blastocyt Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 5: Elize84 - 1e echo met 6 wk 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
Ddees had graag een andere uitslag gezien... Sterkte! Hopelijk kun je op vakantie beetje bijkomen. Pff op het werk weer een zwangere erbij. Zijn er nu acht op de werkvloer, terwijl er ook nog een aantal met verlof zijn. Bij de meesten tweede kindje en bij veel zelfs derde kindje. En dat terwijl er steeds dezelfde mensen achter het net blijven vissen. Zo sneu...
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juni: 25: Ddees70 - Testdag! 25: Monatoetje - TP van 1 blastocyt Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 5: Elize84 - 1e echo met 6 wk 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 12: Stiertje - vk 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
Pfff al vanaf een uur of 5 ongi buikpijn :-s Weet dat dat wel heel snel zal zijn en ik echt nog niet ongesteld word maar bah wat een rot gevoel geeft je die pijn! :'(
Hallo lieve dames, Nog enorm bedankt voor jullie reacties op mijn eerste follikelmeting. Ik moest erg hard lachen om jouw omschrijving Sneeuwmees, dat was precies hoe het ging! Ik was de laatste dagen erg neerslachtig, vandaar even weinig op het forum geweest. De situatie met mijn zusje, mijn teleurstellende eerste follikelmeting, het effect van de hormonen en mijn angst dat ik niet meer te stimuleren ben, hakken er allemaal behoorlijk in. Ik hoop maar dat er morgen toch iets te zien is bij de tweede follikelmeting, ik kan wel wat goed nieuws gebruiken! Ik kom daarna snel weer meekletsen en op jullie reageren. Veel liefs!
@Mona: hoe tegengesteld ook, ongi krampen kan ook een goed teken zijn. In ieder geval een teken dat je baarmoeder aan het werk is. Hopelijk omdat je embryootje een mooi plekje aan het uitzoeken is. @Miss76: logisch dat er even veel op je afkomt. Normaal gesproken zou zo'n week al zwaar voor je zijn, laat staan als je als een labiele dweil door het leven gaat omdat je stijf staat van alle hormonen. Ik weet zeker dat er morgen meer te zien zal zijn! @Ddees: hoe is het nu met jou? Hier onze eerste avond van de vakantie. Morgen belooft het slecht weer te worden, dus we moeten waarschijnlijk onze plannen een beetje bijstellen. Maar het is prachtig hier en het voelt echt als buitenland hier, dus we hebben wel het idee er echt tussen uit te zijn.
@miss76: succes met je fm! Sterkte verder @monatoetje: hoe gaat het nu? @sneeuwmees: fijne dag vandaag,hopelijk valt het weer toch mee!
@Elize: zie dat je al snel je eerste echo hebt. Spannend, hoor! Doe je die in je eigen zkh? Of ga je ervoor naar DD? We waren van plan om vandaag met een hele oude stoomtrein te gaan (omdat je dan met regen in ieder geval droog zit). Maar nu blijkt die maar op bepaalde dagen te rijden. Dus die optie valt voor vandaag af. Nu dus even schakelen om iets anders te verzinnen. Maar we hebben vakantie, dus een luxe probleem, lijkt me.
Vind het echt heel jammer voor je Ddees , wat een enorme teleurstelling weer. Sterkte! Ben je vandaag gestopt met utro? @monatoetje: ooit eerder deze buikpijn gehad zo snel na tp? Hoeft echt niet slecht te zijn hoor.
@neeuwmees: hopelijk vinden jullie nog wat anders? Misschien zo'n steenkoolmijn bezoeken? Heb idd met 6 wk al echo, doe t gewoon in ziekenhuis hier. En dan bel ik DD daarna weer!
Ddees, ik had echt nog een beetje hoop. Heel jammer, maar ik hoop dat je weet dat het bij jullie ook kwestie van tijd is!!! volgende keer kan het gewoon worden! Ik hoop dat je nu lekker kunt richten op jullie vakantie. Zorg goed voor jezelf. Dikke knuffel Miss, Ik sluit me aan bij Sneeuwmees. Verder herken ik jouw gevoelens al te goed.....het is allemaal heel pittig.....niet gek dat je even blaaaa voelt. Ik hoop natuurlijk dat fm morgen goed nieuws bringt. Mocht het niet zo zijn, betekent het alleen maar dat er een ander combi medicatie nodig is en verder niets aan de hand! Dikke knuffel Mona, Ongi krampen zo vroeg schijnen echt poditief te zijn Ik snap wel dat het spannend is zolang je geen zekerheid hebt. Elize, Op naar een super echo! Sneeuwmees, Ik duim voor droog weer Heel veel plezier en ontspanning! Ik voelde me de afgelopen dagen belabberd.....had het gevoel dat mijn hormonen in een achtbaan op en neer gingen. Ik dacht dat ik eerder ongi ging worden, daarom ook medicijnen alvast opgehaald. Maar gisteren bleek decapeptyl depot over datum te zijn, gelukkig gezien voordat ik het moest gebruiken, snel weer besteld en hoop vandaag het te kunnen ophalen. Verder bleek ik een speciale Puregon Pen te moeten hebben, maar aangezien het niet op het reccept stond, was het een behoorlijk gedoe om het toch te kunnen bestellen.....alsof je gonal-f zou krijgen zonder de speciale naalden Gelukkig voel ik me vandaag beter, want morgen geven we een bbq voor groep vrienden. Ben al sinds 08:00 bezig met de voorbereidingen.....nog even de weers Goden smeken voor hoge temps en zon Fijne weekend allemaal!
Ddees wat ongelooflijk shit meis!!! Had het zo gehoopt voor je !! Sterkte... Dikke knuffel @ Elize , kan het me van de vorige pogingen niet echt meer herinneren... We moeten maar afwachten... Die onzekerheid is echt verschrikkelijk.. maarvdat hief ik jullie natuurlijk niet te vertellen... Ik ga f aan de poets!!! Xx
Wat een gedoe NinaD! Dat de apotheek die deca niet beter controleerde. Gelukkig voel je je vandaag wat beter. Lijkt me ook behoorlijke klus die bbq van jou maar gezellig hoor! Miss76: viel de fm je mee? Denk aan je! @mona: ja wachten is killing, maar je bent alweer bijna een dag verder