ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Bbibi: Waarom zo nu en dan, je mag altijd meekletsen hoor haha :p .
    Wat was de waarde van jouw regulatore t cellen? Hoe gaat je spuitschema er uitzien? Hopelijk krijg je t zelfde resultaat!
    Infuzen stonden niet in mijn behandelplan, embryoscope wel.

@monatoetje: gelukkig mag je bijna testen! Ga je eerder dan donderdag testen of wacht je liever af?

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Bbq was erg gezellig! Ben vandaag helemaal op, maar net wat je zegt...mentaal ben ik weer helemaal opgeladen :)
    Ik heb zelf geen ervaring met Synarel. Dr S geeft mij steeds decapeptyl....hij zegt dat het niet veel uitmaakt welke spray of zo je gebruikt.
    Mijn cyclus deze maand snap ik helemaal niet meer. Afgelopen week voelde ik me steeds zo slecht dat ik dacht een week eerder ongi te worden. Afgelopen dgn veel meer spotting dat ooit, zodoende dacht ik elke dag weer dat ik ongi was geworden, maar nu is weer alles gestopt. Gezien mijn lage AMH maak ik me zorgen om elk verandering.

Ik hoop dat jouw super ei er volop voor gaat, zodat er voorlopig geen volgende keer nodig is ;):D Heel veel succes morgen!

Sam,
    Gefeliciteerd met jullie mooie score!

Ddees,
    Wat moedig en sterk van je dat je erover nadenkt waar de grens voor jullie ligt. Ik hoop dat dr S positief zal zijn. Gelukkig dat je eerst lekker op vakantie kunt gaan en daarna uitgerust kunt nadenken.

Sneeuwmees,
    Hoe hebben jullie het gehad? Beetje uigerust?

Mona,
    Spannend!!

Elize,
    Echo steeds dichterbij!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Elize: ik weet nog niet of ik eerder ga testen... Manlief wilt wachten tot vrijdag de officiele testdag..

Xx

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @ monatoetje: Ja doe je dat toch :) kan ook natuurlijk, was ik eerst ook van plan hoor
    @ninad: wat fijn dat de bbq geslaagd was! Vervelend dat je menstruatie niet gelijk goed doorzet

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Hoezo vergoed zilveren kruis 0,0??? Het is toch je eerste Ivf behandeling? Ik zat vorig jaar ook nog bij zk verzekerd en heb toch heel veel vergoed gekregen hoor, moest wel een verwijs formulier in laten vullen en Vooraf toestemming krijgen voor behandeling in Duitsland. Maar kreeg het volledige Nederlandse tarief als potje voor de derde poging.

6. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Elize over niet kunnen genieten na MMM heel herkenbaar! Maar moet zeggen dat ik merk dat het na de 20 weken echo veranderd is. Voel me nu behoorlijk alsof ik een willekeurige zwangere zou zijn. Niet anders cq overbezorgder ofzo dan wanneer het natuurlijk ontstaan zou zijn...

Miss heel veel succes morgen!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sam11: ik had gelijk na je punctie gereageerd, maar toen liep mijn laptop even vast en achteraf heeft hij niets geplaatst. Veel succes morgen met het wachten op het be(v)ruchte telefoontje!
    @Elize: 3+ al. Wat goed! Ik ben nu toch wel nieuwsgierig hoeveel het er zullen zijn als je hcg zo lekker snel doorstijgt.
    @Mona: hormoon-swings kunnen ook een goed symptoom zijn. Maar herken die onrust wel. Het liefst even vooruit in de tijd willen kijken, aan de andere kant ook weer bang voor weer die teleurstelling (maar daar gaan we deze keer niet van uit!).
    @Nina: ik herken het ook wel, dat bij iedere verandering van je cyclus je gelijk denkt.. Oh jee.... Zo ben ik steeds bang in de overgang te zijn als mijn cyclus weer eens van slag is. Maar je bent dus nog niet ongesteld. We kruipen zo wel lekker naar elkaar toe met de cyclussen.
    @Ddees: verstandig om eerst even op vakantie te gaan en in augustus verder te kijken voor een afspraak met dr. S.
    @Miss76: knap hoe je zusje het doorstaan heeft. Alhoewel de klap nog kan komen. Maar goed van haar dat ze zelfs al weer vooruit durft te kijken. En logisch dat voor jullie een vakantie er even niet in zit, met net een nieuwe pup als huisgenoot. Maar inderdaad, zo'n dagje strand met een rondstruinende pup kan ook heerlijk zijn. Jij veel succes morgen. Ik heb in NL altijd weinig follikels gehad (4 follikels) die met alleen plaatselijke verdoving eruit gehaald werden. Het klopt dat ze zo snel klaar zijn, dat je er weinig echt last van hebt. Met een roesje erbij moet dat helemaal goed gaan komen! Veel succes!!
    @Bbibi: welkom hier! Ik heb zelf nooit een van die onderzoeken gehad, maar volgens mij zijn je vragen ook al beantwoord.

We zijn inmiddels weer thuis. Officieel zouden we morgenvroeg pas eruit hoeven. Maar mijn man voelde er weinig voor om morgen wakker te worden en onszelf rot te moeten haasten om op tijd je huisje uit te gaan.
    We hebben ons prima vermaakt, alleen viel het weer erg tegen. Zeker als je erachter komt dat het in je eigen woonplaats nog beter weer was. Gisteren zou het een droge dag worden hadden we begrepen, alleen liepen wij tot 2 uur 's middags in de (miezer)regen in Maastricht. Om half 5 kwam dan de beloofde zon. Vandaag hadden we voor het eerst echt dat vakantie gevoel (door het heerlijke weer), maar ja, dat was dan ook gelijk onze laatste dag. Dus vanavond ging ik toch een beetje met een chagrijnig gevoel in de auto terug. Zo'n vakantie die voor je gevoel nog niet 'af' is.
    Maar goed, het is niet anders. Inmiddels weer thuis, het merendeel weer uitgepakt en de eerste wasmachine draait weer.

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: he wat jammer dat jullie niet zo'n fijn weer hebben gehad! Verder wel wat leuke dingen kunnen doen?
    Mijn vakantie zit er na vandaag helaas ook weer op! Nog helemaal geen zin om te werken...

Ben nog steeds aan twijfelen wat ik zal doen met testen.. Zijn er ook meiden die maar 1tp hadden en na 7dgn een pos test?
    Denk als ik donderdag nog geen bruinverlies heb ik dan zal testen.. maar meestal begin ik 2d voor Nod met bruinverlies dus dat zou morgen zijn....

Xx

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Mona: ik had mijn tp (weliswaar van 2 embryo's, maar daarvan 1 ingenesteld, dus HCG van eentje) op 21/1 en een eerste positieve test op 29/1. Dat was dus 8 dagen na tp.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: balen dat je vakantie weer voorbij is. Hopelijk kun je straks (pril zwanger) je werk weer hervatten. Ik heb geen idee vanaf wanneer je met de meeste zekerheid kunt testen. Sommige testen inderdaad al een week na de tp. Ik heb het zelf nooit gedurfd, bang voor de teleurstelling en omdat als de test negatief is, je eigenlijk ook nog niet echt iets weet. Ik hoop dat je nog eventjes geduld kunt opbrengen (al is het moeilijk). Nog last van kwaaltjes?

Hier zit ons weekendje weg er weer op. Ik had vanochtend ook nog vrij gevraagd van mijn werk, voor het geval wel vanochtend pas terug zouden rijden. Moet zeggen dat ik er stiekem toch wel blij mee ben. Nu heb ik de vuile was al weggedraaid en alles opgeruimd. Dan kan ik straks met een opgeruimd gevoel weer naar mijn werk toe.
    Ons weekendje weg was leuk, maar omdat we iedere dag wel wat gepland hadden (wat ook leuk was), is het ook voorbij gevlogen en had ik nog steeds het idee dat het nog niet helemaal 'af' was toen we gisteren naar huis gingen. Maar goed, eind augustus gaan we 'echt' op vakantie, dus ik heb nog een herkansing.
    Ben nu nog steeds in afwachting van mijn ei en hoop echt dat die voor uiterlijk woensdag komt. Dan zou mijn cyclus een week uitlopen en mijn uitgangsecho een week voor mijn menstruatie. Als het veel later wordt, vrees ik dat ik toch moet bellen om mijn afspraak voor de uitgangsecho later te plannen.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @elize hihi dat is lief meid! ik zal zo eens mijn waardes erbij pakken van Dr P, weet het zo niet uit mijn hoofd!
    Wat betreft spuiten weet ik nog niet.
    volgende week dinsdag heb ik mijn uitgangsecho en dan krijg ik alles te horen :) ik hoop idd ook op zulk prachtig resultaat! wanneer heb je je eerste echo?

@ aklina hihihi sorry zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde in vergelijking met PNO vergoeden ze maar bar weinig.
    Ik krijg dus voor deze onderzoeken die me nu al 900euro kosten maar 300vergoed. Dus veel om bij te betalen helaas.

@mona jij mag dus bijna starten spannend hoor!

@sneeuwmees genoten van je vakantie?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: weekendje weg was lekker. Had ik mijn man cadeau gedaan voor vaderdag (en daarmee ook mijzelf). Onze 3e poging (1e in DD) was vlak daarvoor mislukt, dus even tijd voor onszelf. Bijkomen van de hectische tijd tijdens deze poging en weer opladen voor de volgende. Ik heb volgende week dinsdag ook mijn uitgangsecho. Hoe laat moet jij?

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @elize deze t-cellen waren waarde 12. Dus opzich valt dat mee toch? Ik had eigenlijk heel eerlijk gezegd verwacht dat deze gewoon goed binnen de normaal waarde zouden zijn. Ik zit sinds maanden aan de LDN (zie internet) die zorgen voor een hoog endorfinen niveau wardoor je immuunsysteem weer normaal gaat functioneren. Ik had dus verwacht dat deze inmiddels goed zouden zijn maar dat is dus niet zo. Ik wil niet weten wat deze waarde is zodra ik hiermee zou stoppen :(
    wat was jou waarde? en waren jou b-lymfocyten ook zo laag? Daarnaast had ik ook een ontzettend laag ijzer en ferritine gehalte.

@sneeuwmees owh wat lekker! En goed ook dat je dat geboekt hebt. Het is allemaal al zwaar genoeg en als het dan mislukt moet je er inderdaad iets leuks tegenover zetten zodat de negatieve flow het niet overwint van de positieve flow, dus doe je goed! lekker genoten en tot rust gekomen dus?
    En wat leuk dat je ook 9 juli moet! ik om al gelijk om 9.00 uur smorgens en jij? Wie weet komen we elkaar nog tegen hihi

14. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wat is er veel geschreven!
    Ik reageer even snel want zit op mijn werk (alsof ik me daar nu voor 100% op kan concentreren hihi).

@Bbibi: Ik had de 1e keer 18 en 3 dagen na terugplaatsing 15(vlak daarna kreeg ik het 2e infuus)... Die normaalwaarden die er bij staan kloppen dus niet voor ons, voor ons is het zaak dat het flink omhoog gaat, hij ziet het liefst boven 30. Dan accepteert je lichaam het sneller. De rest was bij mij wel in orde, alleen vit D aan de lage kant. Ik wacht nu nog op de uitslagen van 10 dg na terugplaatsing, maar op de een of andere manier krijg ik die niet. Heb al wel contact er over gehad, maar hij heeft problemen met de server ofzo. Maar ga er vanuit dat nu ik zwanger ben het dan goed zit. Voor de zekerheid neem ik nu per dag visoliecapsules met in totaal 1200 DHA/EPA en nog steeds 2000 IU vitamine D.

@monatoetje: 7 dagen na terugplaatsing is natuurlijk 2 dagen voor nod. Met de gevoelige testen van tegenwoordig kun je tot 4 dagen voor nod al testen. Het is maar net wat jij prettiger vindt. Achteraf was ik natuurlijk blij dat ik het al sneller wist. Maar ik heb ook wel gehad dat ik dan dacht van: misschien is het morgen wel positief en dat je dan valse hoop houdt... Als je vrijdag test weet je het in ieder geval zeker.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: een ontmoeting zit er dan helaas niet in. :( Ik moet pas om 15.00 uur, maar we lopen wel gelijk op, dus wie weet een van de vervolgafspraken (of punctie of terugplaatsing). Een beetje quality time is zo nu en dan inderdaad belangrijk. Ik merk wel dat je elkaar anders een beetje 'verliest', omdat ik natuurlijk heel anders die poging beleef dan mijn man, omdat ik ook het merendeel van de onderzoeken moet ondergaan (met alle stress die erbij komt kijken) en mezelf volspuit met alle hormonen. Doe jij alle follikelmetingen in DD?
    @Elize: ik vroeg me af hoe en waarom er op een gegeven moment in DD bepaald wordt om verder immunologisch onderzoek te doen? Bij mij heeft hij het daar nl. helemaal niet over gehad. Ik denk dat het komt omdat ik al een zoontje heb (op de spontane, natuurlijke manier) en nog een keer zwanger ben geweest. Hij heeft zoiets van dat het allemaal 'werkt' bij mij, dat hij (op vitamines en andere medicatie na) niets aanvullends bij mij heeft laten onderzoeken.

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Succes vandaag Miss76!

En Sneeuwmees: wel jammer dat jullie weekendje qua weer een beetje in het water viel, maar hopelijk kon je wel wat bijkomen van alles. Nu hopen dat je lichaam meewerkt qua planning van alles :D!

17. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Oh zie nu je vraag over die onderzoeken. Ik had natuurlijk al 7 keer een terugplaatsing gehad van een topembryo (ook jonge blasto's), zonder enig teken van zw schap. Ik ben er zelf ook over begonnen, maar hij vond het gezien de voorgeschiedenis dus ook wel een goed idee.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: ja, dan kan ik me voorstellen dat er iets meer moet zijn, dan alleen 'domme' pech. Zeker ook gezien jouw leeftijd. Weten al veel mensen dat je zwanger bent (op je werk bijv.)?
    Bij mij is natuurlijk mijn leeftijd een heel belangrijke factor, omdat de eitjes minder en van mindere kwaliteit zijn (en het innestelen moeizamer gaat). Dr. S. kan veel, maar mijn eierstokken verjongen, dat lukt hem zelfs niet.;)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ elize, huh moeten jou t-cellen omhoog? wat vreemd normaal gesproken horen die noujuist naar beneden te gaan toch? dat zijn juist de aggressieve cellen die je lichaam aanvallen (auto-immuunziekte) bij mij zei hij juist dat deze naar beneden moesten! vreemd is dit per persoon verschillend dan?
    en moet jij ook de komende 40 weken aan zo'n infuus?
    B

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    sorry te snel met versturen oepsss! bij mij was het noodzaak als ik zwanger was ik dit bleef doen de gehele zwangerschap vermoedelijk.
    Daarnaast neem ik 5000ie vitamine d3 (2000ie is eigenlijk een normale dosering voor gezonden personen dus heb ik besloten 5000ie te nemen, dit is nog steeds een veilige dosis). en ik neem ook 480DHA & 780EPA op een dag sinds ik bij hem geweest ben. Daarvoor had ik die van de hema maar die scheen niet hoog genoeg qua dosering te zijn :)

@sneeuwmees owh wat jammer dat we allebei andere tijden moeten! wie weet idd bij de volgende keer! ik ga mijn echo's in nederland doen bij mijn huidige ziekenhuis en jij?
    En goed dat je dat voor jezelf en je man plant! voor mannen is het ook erg en frustrerend als het niet lukt maar totaaaal niets voorbij ons inderdaad met alle hormonen en ellende! dus af en toer jezelf kietelen hoort erbij, doe je goed ;)

Deel Deze Pagina