@Bbibi: wie weet inderdaad een volgende keer! Ik heb de vorige poging de follikelmetingen in DD laten doen, maar vond het op het laatst (dat we 3 x in de week moesten) toch wel wat zwaar worden. Nu ik een beetje weet hoe ik op de medicatie reageer, overweeg ik evt. wat follikelmetingen hier te doen. Maar dat is ook afhankelijk hoe alles valt. We hebben de vorige poging heel wat logistiek geregel gehad (met hotelovernachtingen en mijn man die met een paar uur slaap vanuit zijn nachtdienst in de auto mee naar DD moest). Dus dat wil ik liever niet meer. Maar ja, dat vrouwelijke lichaam is waar alles weer vanaf hangt....
Meiden!! Heb net toch een test gewaagd en ik zie een heeeel licht streepje :-D Ga hem proberen in mijn album te zetten... Xx
Regulatore t cellen moeten juist hoger zijn hoor. Misschien bedoel jij de Killer T cells, die moeten inderdaad zo laag mogelijk.. Er zijn natuurlijk verschillende t cellen. @sneeuwmees: Inmiddels weten inderdaad al wat mensen er vanaf, op mijn werk 1 collega, denk dat ik morgen de 2e naaste collega vertel en na de 1e echo mijn leidinggevende, of ze moet er morgen (na vergadering) expliciet naar vragen.
Oeeh wat spannend, twijfel je nog over morgen, doe je ineens vanmiddag een test haha. Ik heb de foto ook nog op telefoon bekeken en zie een soort waas geloof ik . Morgenochtend met ochtendurine??? Oeh spannend !
In het echt is het streepje duidelijker te zien.. is alleen lastig op foto te krijgen! Ik moest plassen en dacht doe het gewoon! Heb ook nog best veel gedronken.. urine was licht dus dan moet ie morgen wel donkerder zijn toch?? Ohhh ik hoop het zo.. Dadelijk manlief maar f laten kijken of ie het ook ziet :-D X
@Mona: en dat noem jij een licht streepje..? Ik zie hem vanaf het beeldscherm heel duidelijk. Een voorzichtige gefeliciteerd! Spannend, hoor!!
@mona wauwwww wat een geweldig nieuws! onwijs goed! hoeveel dpo ben je? proficiat hoor!!! @sneeuwmees: owh jou man werkt wisselende diensten? lijkt me enorm zwaar. En voor jullie dus enorm lastig om te plannen wanneer je dus naar DD kunt. Werk jijzelf ook nog of ben jij thuis bij jou zoontje? Ik vind een keer of 5 duitsland per maand al lastig te plannen met mijn werk! 1x vooruitgangsecho, 2x voor infuus, 1x voor punctie en 1x voor terugplaatsing! ik hoop toch niet dat ik tussendoor ook nog echo's daar moet doen dat is haast niet haalbaar voor een werkende vrouw (en man ) hihihi... @elize je ziet onderstaande waarde. Hij is 12 maar er staat als referentie tussen 4-9 maar dit blijkt dus niet te kloppen zeg je? die moet dus 30 of hoger zijn? pfff dan ben ik er dus nog slechter aan toe dan jij! wat voor aandoening heb jij als ik vragen mag? regulatorische T-Zellen FLO EDTA-Blut [FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]12 [/FONT][/FONT]%CD4+ 4,98-9,52
@Mona: en heb je hem al aan je man laten zien? Of ga je hem straks verrassen? @Bbibi: mijn man is vrachtwagenchauffeur en werkt afwisselend dag- of nachtdiensten (meer nacht dan dag) en vaak ook in de weekenden. Er zit geen regelmaat in, dus de werkdagen variëren per keer en weten we soms pas 2 wkn van tevoren. Ikzelf werk 3 dagen per week (eigenlijk 4x9, maar heb tot 1 augustus 1 dag per week ouderschapsverlof opgenomen). Maar vanaf 1 augustus werk ik dus ook weer 4 dagen. Mijn man is het 'wijf' van ons (zeggen wij altijd voor de gein), want hij werkt 'maar' 2-3 diensten per week. Maar net in de periode van onze poging in DD moest hij extra diensten werken ivm collega's die vrij waren. Dus het was een hele puzzel om alles rond te krijgen qua planning. Maar hij heeft echt een superbaas, die van onze mmm weet en altijd mee wil denken om diensten om te ruilen als het nodig mocht zijn. Mijn man is altijd thuis als ik werk en andersom, dus een van ons is altijd thuis bij ons zoontje. We wonen op 1,5 uur rijden van DD, dus op zich te doen. Al ben je altijd wel bijna de hele dag kwijt met een bezoekje.
Nou Mona, die vind ik heel duidelijk hoor!!! Ben zo blij voor je!! Ben benieuwd hoe je man reageerd. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. En lekker om de dag blijven testen dan zie je vast goede vooruitgang!
Die tweede is echt wel duidelijk! De mijne was niet duidelijker hoor en nog een dag later. Hoe veel dagen na pregnyl zit je nu?
@mona je had al antwoor gegeven op mijn vraag, sorry ik zit nog te denken aan dpo (days passt ovulation) maar dat geld niet bij een terugplaatsing ofcourse... haha! veel plezier met vertellen aan je man! @sneeuwmees ik moest zo lachen om jou bericht... jij de man van jullie 2 dat zeg ik ook altijd in onze relatie. Ik ben echt de barbiepop (niet vergelijkbaar met oh oh cherso haha) maar toch ben ik het ''baasje'' en maak altijd de dienst uit thuis... Bij jullie werkt dat dus ook zo? hahaha grappig! maar jou man werkt dus parttime en jij dus fulltime? tenminste ik vind 4x9 behoorlijk veel uur. Ik heb geen kinderen en werk 24uur, maar dit wegens gezondheidsproblemen. Ik heb gelukkig wel een goede baan waardoor ik toch nog een ''fulltime'' salaris mee naar huis neem. Moet wel anders konden wij ook echt mijn mediactie (en nu DD) niet betalen. Mijn man werkt gewoon 40 uur. Fijn dat de baas van jou man zo medelevend is! super hoor die zijn goud waard! gelukkig weet mijn baas het ook en probeerd hij ook mee te denken! echt super vind ik dat!
meiden trouwens wel fantastisch nieuws zeg, ik zie in dit topic de een na de ander zwanger worden!! dat geeft mij weer zo ontzettend veel hoop <3 ik ben zo blij voor jullie!!
Mona, Dit is geen lichte streep hoor Wat geweldig voor jullie! Heeel voorzichtig alvast gefeliciteerd! Geniet ervan! Sneeuwmees, Fijn dat je even lekker jouw gedachte hebt kunnen verzetten. Nu lekker op eitje wachten.....hoop dat het niet meer zal duren. Miss, Hoe ging het vandaag?
Snap ik meis. Morgen of overmorgen weer testen en als ie dan donkerder is, is het zeker geen pregnyl meer!
@nina ik zie dat jij gaat starten met ICSI poging 3 in juli, er zijn dus toch nogal wat dames met mij die in juli kunnen gaan starten. Ik vind dat toch bizar, ik moest bij de assistenten praten als brugman.. aangezien ze zei dat Dr S met vakantie zou zijn en ik dan ergens in augustus kon beginnen.... uhhhhh mevrouw dat denk ik toch van niet!! toen ik zei dat Dr S wilde dat ik nu al zou starten heeft ze mij er tussen gepland. Lopen jullie allemaal wel bij dr S of sommige ook bij andere gynae's?