Sam WTF? En ik met mijn grote mond zeggen dat dit goed moet komen... Ongelofelijk! Sterkte! Mona probeer het voor de zekerheid straks nog eens. Ik had ook wel eens testen die later op de dag juist donkerder zijn dan de ochtend terwijl iedereen het er altijd over heeft dat ochtendurine het beste is... Blijf voor je duimen. Miss hopelijk is dit een diehard! Cliché: je hebt er maar een nodig... Clichés zijn vaak irritant, maar bijna altijd waar
@Mona: de foto van gister, was de test daar opgedroogd ? Dat zijn ze volgens mij donkerder. Ik blijf voor je duimen.
@ loontjre.. de foto v gisteren was kwartiertje na de test gemaakt ongeveer.... Ik ga maar f afwachten of ik donderdag ongesteld woedt en anders test ik vrijdag wel weer... X
@mona je hoort vaak dat hcg na 48 uur verduvbbeld. Dikke kans als hij nu hetzelfde of ietsss lichter is dat hij morgen opeens een stuk donkerder is!! dus houd moed! komt vast goed!
Daarom testte ik alleen om de 2-3 dagen. Dan zie je echt vooruitgang ten minste. Je bent nu gewoon zwanger. Een streep is een streep. Probeer daar op te vertrouwen.
Lastig he Mona..feit blijft dat een streepje niet zomaar verschijnt en dat je nog steeds erg vroeg test. Ik zou inderdaad als het lukt even afwachten tot donderdag. Maar verlies de moed niet hoor. Is gewoon het rotte van te vroeg testen. Ik heb vannacht steeds liggen malen over bloedonderzoeken e.d. Heb t idee dat sinds ik zwanger ben ik me alles nog meer aantrek (normaal al wat een piekeraar). Nu vliegt van alles me aan, ook van mijn werk etc. Bah niks aan. Wil geen stress nu!
@Mona: inderdaad morgen of overmorgen nog eens testen. Het is nog vroeg en in het begin schommelt je hcg nog erg. @Elize: dat gepieker en het 'aantrekken' van alles is helaas een zw.kwaal waar je de komende 8 maanden nog vaker last van ga krijgen. Bij teveel gepieker hierover misschien nog maar een keer met de arts in DD bellen om je bezorgdheid te uiten (n.a.v. zijn uitspraken). @Loontje: wist niet dat je diabetes hebt. Wat vervelend. Hoe voel je je nu? Het zijn heftige dagen voor je geweest.
Helaas meiden.. mijn eitje was niet eens goed genoeg om ICSI mee te kunnen doen Ik heb gevraagd of Irma aan Dr. S wil vragen of ik een rustmaand moet nemen of dat ik beter meteen door kan gaan. Ik weet dat een rustmaand gebruikelijk is, maar wellicht is het in mijn geval goed om meteen door te gaan aangezien ik er zo slecht voor sta. Alhoewel een maand rust je lichaam misschien ook juist goed doet en je kans verhoogt. Ik heb geen flauw idee, jullie? Ze zou het gaan overleggen met hem en er zsm op terug komen. Als ik meteen door zou gaan, krijg ik wel een andere arts omdat hij op vakantie gaat maar dat maakt me niets uit. Als hij het behandelplan maar opstelt voordat hij vertrekt! Wat zou er nog veranderd kunnen worden aan mijn schema denken jullie? Ik had nu 450 ie Menopur en Synarel van dag 1 t/m 12. Menopur in combinatie met Gonal f of Puregon hadden we al bedacht, toch? En de Synarel (of Suprefact/Cetrotide) veel korter gebruiken, omdat het nu misschien mijn eierstokken wel heeft platgelegd? Het zijn kleine aanpassingen, maar ik hoop dat ze toch nog het verschil kunnen gaan maken voor ons! Mocht een volgende poging weer maar 1 (slechte) eicel opleveren, denk ik dat we gaan stoppen met ICSI. Ik neem aan dat Dr. S dat ook zal adviseren. Ik geef dan niet op, maar ga weer proberen via IUI/de natuurlijke weg zwanger te worden. Dat is in combinatie met het slikken van DHEA tenslotte al 1 keer eerder gelukt! Pfff.. wat een onvoorspelbaar traject is dit toch. Ik dacht altijd dat IVF/ICSI garant stond voor meerdere bevruchtingen, waarvan je dan natuurlijk nog maar moest afwachten of je er zwanger van werd. Maar dat er niet eens meer iets wil groeien/bevruchten, valt wel even tegen @ Sam: wat erg voor jou ook meis! Dikke knuffel!
Ohh miss wat erg zeg!!! Had zo gehoopt op een mooie bevruchting voor jou!! Wanneer krijg je antwoord op je vragen van Dr S? Zou fijner zijn als hij je gewoon zou bellen met zo'n rotnieuws zodat je gelijk je vragen op hem kunt afvuren!! @ Hier denk ik echt dat het over is hoor... Heb zo'n ongi krampen en klein beetje bruinverlies!! X
Oh miss wat erg geen bevruchting dikke knuffel . Mona misschien is het bruin wel van de innesteling . Mijn nichtje was zwanger en was gewoon opgesteld en op aanraden van een vriendin deed ze een test Elize niet te veel piekeren Dikke knuffel voor iedereen
@Miss: jemig, wat erg! Dacht even dat we de roze golf voorzichtig weer gingen oppakken, maar gisteren al rotbericht van Sam en nu jij weer. Wat ontzettend erg. Ik heb wel eens begrepen dat Suprefact en Synarel hetzelfde zouden moeten werken (maar vraag me al langer af waarom hij dan bij de een Synarel voorschrijft en bij de ander juist Suprefact, als er toch geen verschil in zit). Ik hoop dat hij nog mogelijkheden ziet en dit een gevalletje van 'domme' pech was. Fijn dat je de moed niet verliest en evt. verder met IUI zou gaan. Dikke knuffel voor nu! Bah! @Mona: ik hoop dat je gevoel het mis heeft. Inderdaad bruinverlies (en zelfs rood) kan allemaal nog horen bij een innesteling. Ik duim nog even voor je door!
Sam; wat een vreselijk nieuws meid!! Ik hoop dat Dr. S toch met een reden komt hiervoor. Sterkte meid! Loontje; hoe gaat het met jou lieverd?? Ik heb veel aan je gedacht de laatste tijd. Is alles goed verlopen met de uitvaart enzo?? Dikke knuf! Miss76: wat balen zeg! Hè, wat een rot nieuws hier zo! Knuf!! Monatoetje: ik had ook bruinverlies NA mijn positieve test. Best veel eigenlijk. Maar dit hoeft dus niks te beteken. En ook ik had er 1 dag tussen zitten dat de test ietsje lichter was dan de dag ervoor. Maar die dag erna was de test weer wel een beetje donkerder. Ik duim nog even voor je verder!
Hi meiden, Bedankt voor jullie steun. Zondag was de condoleance en gister de crematie. Beide dagen was het ontzettend druk, geeft natuurlijk een erg fijn gevoel. Verder is alles goed verlopen. Beseffen doe ik het nog steeds niet, blijft vreemd. Liefs, Loontje @Miss: wat een kl*te nieuws Dikke knuffel meid ! @Mona: idd bruinverlies en ongikrampem hoeven niets te betekenen. Ik ga keihard voor je duimen !
Miss, ik vind het vreselijk voor je!!! Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. Gelukkig ben je al een keer zwanger geweest met IUI, zodoende weet je dat het gewoon mogelijk is. Helaas kan ik je niet helpen met wat de beste combinatie is, aangezien het bij mij de afgelopen keer ook niet best is gegaan. Dikke knuffel Loontje, Dikke knuffel Elize, Ik hoop dat je vandaag beter voelt! Ddees, Bijna vakantie!!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Irma belde gelukkig al snel terug. Dr. Scholtes wil meteen verder gaan met de volgende poging. Volgende week maandag heb ik een telefonisch evaluatiegesprek en die woensdag alweer de uitgangsecho. Vanaf dat weekend start ik dan weer. Hij wil hetzelfde schema gebruiken omdat dit het allerbeste zou moeten zijn in mijn situatie, hopelijk is de ene maand de andere niet en reageer ik er deze keer beter op. Wel zal ik hem maandag vragen dit nog goed te onderbouwen want ik krijg gevoelsmatig natuurlijk meer vertrouwen van iets nieuws proberen. Maar ik volg zijn advies uiteraard als hij er echt in gelooft! @ Loontje: wat fijn dat zoveel mensen de moeite hebben genomen hun respect te betuigen aan je vader en jullie te steunen. Het besef zal langzaam aan wel komen, maar het zal nooit te bevatten zijn waarom dit moest gebeuren denk ik. Ik denk aan je en leef met je mee! Dikke knuffel.
Loontje; ik kan me echt voorstellen dat het besef er nog niet echt wil zijn. Als het echt allemaal zo uit het niets komt, is het vaak gewoon niet te bevatten. Het is zo heftig en verdrietig... Dikke knuffel!
Miss76; vreemd toch, dat Dr. S met hetzelfde door wil gaan. Je zou toch zeggen dat hij idd wat anders zou willen proberen, aangezien dit niet zoveel opleverde. Maar hij is op zich wel een erg kundige man, dus ja... Ik snap dat je het aan hem laat.
Monatoetje; heb je een foto van de test van vandaag? *edit* ik zie 'm al. Dat was de foto waar ik op gereageerd had. Is die ingedroogd al? Nee toch? Heb je de test nog? Zo ja, maak eens een foto?
@Miss: fijn dat je weer door mag. Snap dat het dubbel voelt als het met deze medicatie niet voldoende heeft aangeslagen. Maar hij zal er inderdaad een goede reden voor hebben, waarvan ik kan snappen dat je die reden dan wel graag nog even wilt horen. De gouden tip heb ik helaas ook niet. Het is vaak het maatwerk per persoon. Ik reageerde minder goed op Puregon en beter op Menopur en dat zal bij andere vrouwen misschien juist weer andersom zijn. Het blijft maatwerk. Op zoek naar de juiste dosering, het juiste medicijn of de juiste combi daarvan. Nou, het wordt nog druk in juli!! Hoe is het overigens met je zus? @Loontje: ik denk dat de 'echte' klap nu nog moet gaan komen. Volgens mij zit je zo'n week in zo'n bubble van ongeloof en regelwerk, dat dat besef waarschijnlijk nu pas langzaam gaat doordringen. Hoe gaat het met je moeder?
@Miss owh wat erg hoe kan dat nu? dat ene eitje moest een super eitje worden! wat ontzettend klote! *nkuffel* @sammi al bekomen van de schrik @loontje ik lees dat je vader is overleden? wat een verschrikkelijk nieuws! heel veel sterkte gewenst! @mona ik heb ook veel meiden in een ander clubje waarbij er ontzettend veel zijn geweest die allemaal bruinverlies hadden. Dus bruinverlies wilt echt totaal niets zeggen! veel meiden die gaan beginnen in juli? super! op naar een roze maand