ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb de opgedroogde geplaatst Anja.. in het echt is het duidelijker dan op foto...

X

2. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen gewoon nog een keer testen.
    Ik had in het begin ook dat het niet veel duidelijker werd soms hoor. En dat bruin had ik ook. Ik geloof een dag of 5 zelfs.

3. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!

Toch vanmiddag nog een test gewaagd... Heb foto in album gezet!!
    En nu ga ik echt tot vrijdag wachten want dit maakt me echt gek!!
    Bedankt voor jullie opbeurende worden! Jullie zijn schatten xxx

4. Sam11

Sam11 Lid

13 dec 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Het begint echt door te dringen nu... gister was ik nog vol ongeloof en vandaag best wel heel boos.
    Ohw mis jou enige eitje ook niet geschikt, het had toch een toppertje moeten zijn met al die menopur voor zichzelf!
    Sterkte.

Ik weet nog niet van dr. S voor plan voor onze laatste 4e poging heeft. Maar ik vind het wel heel raar dat ik de vorige pogingen alles op een na bevrucht had (had toen wel beide keren maar 3 eicellen maar toch). Ik hoop niet dat het hetzelfde recept wordt, want ik ben een beetje mijn vertrouwen kwijt in menopur alleen (ik heb het zelf voorgesteld....) en Synarel...

Zijn er al pno klantjes die een 4e poging vergoedt- toestemming hebben gekregen?

Brrrr wat eng een laatste keer.
    Ik kan ook enkel via ivf zwanger worden dus dan is het ook echt definitief.... al die jaren heb je er alles voor gedaan en het idee dat het straks allemaal voor niks is geweest..

Loontje wat erg, heel veel sterkte.

Elize, waarom ga je gewoon niet nog een keertje naar Dd en doet een infuus en laat daar bloed prikken? Het is belangrijk! Het gaat toch maar om één keertje, dat moet toch lukken? Mss makkelijk gezegd, maar nou ja... ik bedoel het goed!

Monatoetjes, we duimen met zijn allen nog even door!

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sam,
    Ik hoop dat dr S met een heel goed plan zal komen! Dikke knuffel

Mona,
    Mooie testen! Ik vond jouw test van gisteren al overtuigend :D en vandaag gelukkig de bevestiging!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mona toch een mooie duidelijke test dus begrijp ik? Fijn hoor!
    Proficiat!

@sammi oh wat erg! Snap dat je boos bent! En logisch dat je wilt weten hoe het kan! Zo bizar dat er nu opeens niets bevrucht is! Kan toch bijna niet? Ik zou ook met dr s bespreken dat je een andere aanpak wilt en je je moed kwijt bent! Ik begrijp eruit dat je geen eileiders meer hebt of iets dergelijks omdat spotaan er niet meer inzit? Wat verschrikkelijk allemaal zeg! Poging 4 MOET hem gewoon worden voor jou! Sterkte!

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wat betreft dat infuus en bloedprikken, dr P zegt dat een infuus gezien het stijgende hcg niet nodig is, hij zegt een bloed controle kan wel goed zijn als check. Ik ga nu kijken of ik bloed kan opsturen. En natuurlijk kunnen we er nog een keer heen, heb er alles voor over, ook al wordt dit de 7e x in 1 maand 600 km rijden, maar als het niet echt nodig is... we zijn ook niet even klaar, maar de hele dag onderweg. Nogmaals ik heb er alles voor over, maar rust is nu ook belangrijk denk ik en het kost veel energie om weer een hele dag op pad te zijn. Bij mij was er niet van alles mis, puur de regulatore t cellen iets verlaagd. En die stijgen al vanzelf bij een zwangerschap. Had ook geen teken van afstoting. Maar goed, ga kijken of iemand hier bloed af wil nemen en dat moet dan met TNT naar DD.

Net was moeders voor moeders hier, de test staat in t album :)!

@miss76: wat akelig dat het niet gelukt is, he ik vind t zo rot voor je.. gun het je zo erg! Misschien dat cetrotide minder onderdrukt?

@monatoetje: ik zie het nog steeds positief in bij jou hoor. Wat een spanning geeft dit weer :). Ben benieuwd of je vrijdag pas weer test haha.

@sneeuwmees: dank voor je lieve woorden. Vind het altijd zo lief hoe bemoedigend je op iedereen reageert :).

8. Sam11

Sam11 Lid

13 dec 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    o zo elize, had ik niet begrepen.
    Het is ook wat, al dat geregel en gereis...

Ik had deze keer de echo´s in NL en dat scheelde echt zoveel aan stress en gereis!

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Elize, jouw testen zijn echt net zo donker als de mijne waren de afgelopen keer. Heerlijk hoor!!! Misschien krijg jij er ook wel twee?!

Mona, ik heb tot de zesde week zwangerschap bloedverlies gehad. Zelfs een hele hevige kramp met rood bloedverlies in de vijfde week. Maar hoorde allemaal bij de innesteling. Ik hoop dat het gewoon goed zit bij je. De menstruatie krampen waren na de zesde week pas helemaal over.

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw elize wat een knaller!! Ik ga voor 2 kloppende ♡ vrijdag hoor!!

Xx

11. Ik ben een weekje niet op ZP geweest omdat ik er een beetje doorheen zit, maar ik heb heel wat gemist zo te zien.. Helaas voornamelijk slecht nieuws :(

Sam; Ontzettend k/lote.. Hopelijk zijn er nog mogelijkheden :(

Miss; Jou heb ik gemaild!

Mona; Gefeliciteerd meissie!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Elize wat een mooie MvM test ! ! !

Shadixxx kop op hè

Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja inderdaad, ik wil wel heel wat knuffels uitdelen :(. Ik voel zo met degene mee waarbij het niet meezit, ik weet heel goed hoe het is om weer de zoveelste mislukking mee te maken... het is zo oneerlijk allemaal.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: wow, die knalt van het scherm af. De teststreep zelfs nog donkerder dan de controlestreep! Ik begin ook sterk te geloven dat het er twee zijn. En dat reizen naar DD breekt op den duur inderdaad een beetje op. Ik hoop dat je ergens in de buurt bloed kan laten prikken.
    @Shadixx: knuffel voor jou! Die hele mmm en al die onzekerheid valt ook niet mee. Vaak is het wel fijn om met een poging bezig te zijn (ook al is dat ook erg spannend), maar dan gebeurd er tenminste iets.
    @Sam11: logisch dat je in een rollercoaster van emoties zit. Je hebt de eerdere pogingen dus andere medicatie gebruikt, waar je dus wel beter op reageerde? In dat geval dat zeker aankaarten bij dr. S. Of anders een combi van Menopur en bijv. GonalF of Puregon. Ik moet nu voor de 4e poging, en vind het ook wel spannend. Vooral ook omdat een arts hiervoor een verklaring moet afgeven (en ik niet weet of dr. S. dat voor mij wil geven). Ik ben nog in afwachting van het geld van poging 3 en wil eigenlijk gaan bellen voor informatie naar PNO als ik dat geld op mijn rekening heb staan. Maar ja, de tijd begint wel te dringen. Ik houd je op de hoogte als ik iets weet.
    @Ddees: knuffel terug, want volgens mij kun je er ook wel een gebruiken.

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Shadixx,
    Ik las net pas een en ander op fb......wat belabberd! Hoe gaat het met je? Dikke knuffel

Elize,
    Wouw....wat een knaller! Doe mij maar ook zo'n 1:D

Sneeuwm,
    Eitje gevonden?

Lieve Ddees,
    Hele dikke knuffel terug :)
    Heb je al ingepakt?

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Alles ligt klaar morgen alles inpakken

17. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Miss wat enorm balen! Nooit gehoord dat iemand meteen verder mocht en ging. Ga ervoor, succes!

Mona ben nieuwsgierig naar de test, heb je een verzoek gestuurd.

18. Het bericht op de DD-pagina bedoel je? Ik heb eerst contact gezocht met stichting aangeboren hartafwijkingen. Zij wisten alleen weinig over erfelijkheid, dus wezen zij me door naar het erfocentrum. Van de directeur daarvan kreeg ik een e-mail met het telefoonnummer van het UMC. Hij had gesproken met de klinische genetici daar en zij wilden me graag te woord staan. Zij zouden me kunnen adviseren wat we nu het beste kunnen doen. Hij zei wel al dat er alleen bepaalt kan worden of er echt problemen kunnen ontstaan nadat er DNA-onderzoek is gedaan.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de energie nog niet heb gehad om het UMC te bellen.. Misschien morgen maar eens doen, want ik wil eigenlijk wel graag voor 9 juli weten wat we nu precies moeten doen. Mochten we het dan nog over willen laten brengen naar DD, dan kan ik meteen aan S. vragen hoe het precies zit met het transport..

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees hoe bevalt het werkleven? Alseer gewend? Valt altijd weer tegen na zon heerlijk weekend we he?

@elize fijn dat je een mooie knaltest hebt!! Vrijdag echo toch? Spannend hoor!

@dees al aan het aftellen naar je vakantie? Nog naar de winkele gerend voor de omega ;)

@ shadixxx vervelend dat je er zo doorheen zit :( knuffel voor jou! Ik had je al even gemist in het mck topic maar aan je verhaal te lezen gaat het allemaal niet goed met je! Heel veel sterkte!

20. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Shaddixxx balen dat je er door heen zit. Hopelijk heb je alle moed weer bij elkaar voor de volgende ronde... Sterkte!

Deel Deze Pagina