Elize: Heeeel veel succes morgen! Hoelaat mag je? Geniet meis! Je hebt hier zolang naar uitgekeken! Ik zet in op 2 kloppende hartjes!!! X Tis voor mij de aller eerste keer idd dat ik zwanger ben! Heb nog nooit positief getest!! Dus dat hebben we nu al bereikt! Nu nog duimen dat het goed blijft gaan! @ Vitamines: Weet niet meer wie het vroeg! Ik heb ook een heel lijstje bij de intake van Dr S gekregen! Ik slik het nog steeds braaf! Manlief is na de punctie gestopt! Hebben net rondje ouders/schoonouders/broers en zussen gedaan! Wauw wat een enthousiaste reacties!!! Heerlijk! Hebben nog f een clearblue test van zwanger/niet zwanger gekocht voor morgen vroeg!! Ondanks de test van vandaag knijp ik hem daar wel voor!! Tis nog zo moeilijk te bevatten dan het nu dan eindelijk zover is.... Veel liefs
Elize spannend hoor je echo zullen het er 2 zijn ? Mona het blijft nu toch spannend tot de echo en dan weer tot de volgende denk ik, maar een streepje is een streepje en dus ZWANGER ! ! Nina sterkte Sneewmees fijn dat je je ei gevonden hebt
Heel veel plezier morgen bij je eerste echo elize! Ik hoop op een kloppend hartje! En misschien wel 2!!! Laat je gauw weten hoe het was??
Elize; Heel heel heel veel succes en plezier morgen! Spannend, maar ook genieten! Mona; Superleuk, al die reacties! Eindelijk he? Ik heb weer even een vraag aan jullie. Ik heb vorige week een e-mail van de verzekering gekregen, ze schrijven het volgende; Maar dat klopt toch niet? Ik heb altijd gedacht dat ICSI de punctie was en de kosten die in het laboratorium gemaakt worden. Onze ICSI in NL heeft ongeveer 7000 a 8000 euro gekost, dat is allemaal vergoed. Is het niet zo dat de kosten voor de medicatie voor het stimuleren en de follikelmetingen buiten die 2025 euro vallen?
Oh Mona ben zo blij voor je! Superspeciaal een positieve test, zeker zo'n eerste keer. Elize ben erg benieuwd naar je echo. Laat je het snel weten? Ik zet in op twee mooie kloppende hartjes Thanks meiden dat ik ook ff mocht klagen ondanks dat ws degene wie niet zwanger zijn er alles voor zouden doen om te kunnen ruilen... Bbibi het is afwachten of en hoeveel last ik na mijn bevalling zal houden. In ieder geval zal het niet meteen over zijn maar zodra hormonen enzo weer een beetje op de rit zijn, is de kans er zeker dat ik overal van af ben. Hoop het
Voor mij is het ook de allereerste keer Monatoetje, nog nooit een blijk van zw schap gehad, inderdaad kun je het dan haast niet geloven! Ik laat het morgen gelijk weten, maar de echo is wel pas 14:00... Nou ik ga nog even plasje plegen voor MvM, beetje eten en dan op bed . Reageer morgen even uitgebreider. Oh maar shaddixxx, medicatie valt buiten dat bedrag hoor. Voor zover ik weet.... Icsi kost in DD 2300 en de embryoscoop bij ons 450 euro. Bloedonderzoek hiv etc samen 166 euro.
@Elize: heel veel succes morgen! Ik zet ook in op 2 hartjes, hoor!! @Mona: wat fijn die enthousiaste reacties! En zeker verdiend na zo lang gewacht te hebben. Spannend morgen weer testen, maar het kan niet anders zijn, dan dat die testen iets anders dan 2 streepjes aangeven. @Nina: geen idee hoe zo'n depot werkt. Ik moet zeggen dat ik nooit van het bestaan af geweten heb tot jij erover begon. Het merendeel zit er in moet je maar denken (is altijd veel meer dan dat je normaal zou gebruiken). En als het zo moeilijk mengt, dan zijn er ook vast meer vrouwen geweest die ook hetzelfde probleem hebben gehad (dus daar zal de fabrikant wel rekening mee gehouden hebben). Was dat eenmalig? Of moet je dit vaker doen. @Shadixx: voor zover ik weet valt de medicatie daar ook buiten. De behandelingen (en kosten daarvan) zijn standaardbedragen, maar medicatie is voor iedereen verschillend. Ik schrik wel van het bedrag wat jullie ICSI gekost heeft in NL (maar dat is dan waarschijnlijk incl. medicijnen?) Ik had vandaag naar DD geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Omdat het al richting 10 uur ging, heb ik besloten maar een mail te sturen ipv te blijven bellen. Ik weet dat er ongetwijfeld weer de nodige vrouwen nagels zitten te bijten tussen 10-12 uur omdat ze in afwachting zijn van hun bevruchtingstelefoontje en wil dan de lijn niet onnodig bezet houden. Kreeg eind van de middag een telefoontje dat ze voor een verklaring zullen zorgen. Ben dus benieuwd dinsdag (want ik had gevraagd of ik dat dinsdag dan gelijk mee kon nemen). Hindernis 1 is weer genomen. Daarna is PNO weer aan zet.
Shadixx, het bloed onderzoek en de echo's die ik in nl heb laten doen vielen buiten dat bedrag. De medicatie ook. Dit was vorig jaar toen ik nog verzekerd was bij zilveren kruis. De ICSI, narcose, embryoscoop etc valt binnen dat bedrag. Omdat de ICSI al 2300 kost in DD weet je dus al dat er een behoorlijk bedrag overblijft wat je zelf moet betalen. Ik geloof dat wij zo'n 600 zelf hebben betaald.
Yeahhhhh Mona!!! Joehoe!!! Van harte gefeliciteerd meis! Hopelijk blijft alles goed gaan. Nu maar gauw een afspraak maken voor je eerste echo.
@Mona: oh, meid! Zie je nu wel! Nu echt GEFELICITEERD!!! En dan ook al gelijk 2-3 wkn...?? Ik ben heel blij voor je! En nu niet meer twijfelen, hè (en je man ook niet).
@Sneeuwmees; Ik ben ook erg benieuwd naar de verklaring! @Mona; En, DD al gebeld? Wat betreft die kosten; Gelukkig maar! Het staat er zo scheef! Heb gister FBTO ook nog een keer gemaild om te vragen of die dingen er inderdaad niet buiten vallen. Ben benieuwd naar het antwoord! En Sneeuwmees, die 7000 a 8000 euro was inderdaad inclusief medicatie. Eigenlijk bizar wat dat allemaal kost. Het meest stomme vind ik nog dat Gonal-F of Puregon honderden euro's kost, en dat je voor pregnyl, waar zo'n tekort in schijnt te zijn, maar een tientje betaalt.. Wij hebben overigens rekening gehouden met alle worst-case-scenario's, en 3000 euro eigen kosten ingecalculeerd. Met 600 euro eigen kosten ben ik dus alleen maar blij, haha!
Sow net DD gebeld! Die gingen er eigelijk vanuit dat ik de echo in NL laat doen! Dus denk och dat is ook net zo makkelijk! Heb ik mijn streekziekenhuis gebeld, tja dat moest ik via mijn huisarts regelen want ik kon ook best naar de verloskundige! Nou huisarts gebeld, tja dan kon ik toch beter de verloskundige daarvoor bellen, en als die het nodig vind dan stuurde die me wel naar de gyn! Nou verloskundige hebben geen spreekuur op vrijdag.. Dus ik heb maar gewoon DD terug gebeld en nu heb ik 19-7 om 9.45 mijn eerste echo. Wel bij Dr H want Dr S was er dan niet... X
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 5: Elize84 - 1e echo met 6 wk 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij 19: Monatoetje84 -1ste echo bij Dr H ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
Mona, Van harte gefeliciteerd! Sneeuwmees, Mooi dat hindernis 1 al opgelost is! En ei is ook al gespot Ik heb gisteren dr S maar meteen gemaild met de hoop dat hij vanochtend mij antwoord kan geven. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Zo'n depo hoort eenmalig te zijn gedurende het hele behandeling, maar ik weet niet of het nu anders gaat worden.
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 5: Elize84 - 1e echo met 6 wk 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 12: Stiertje - vk 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij 19: Monatoetje84 -1ste echo bij Dr H ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
@Mona: typisch gevalletje van het kastje naar de muur sturen. Maar fijn dat je nu een datum hebt voor je eerste echo. En die banner staat je goed!! Fijn dat het roze lijstje weer lekker begint te groeien. Dat geeft de burger weer moed. @Shadixx: ja, het is inderdaad belachelijk duur. Toen ik mijn medicijnen ging ophalen zag ik dat het ruim 1300 euro was. Dus de medicijnen zijn net zo duur als de ivf-behandeling zelf. Wij hebben ook al een buffertje voor evt. een eigen betaalde poging, al hoorde ik ook dat ze soms dan wel de medicijnen vergoeden, alleen de behandeling niet. Maar het blijft hoe dan ook een dure aangelegenheid. Ben je zenuwachtig voor volgende week? @Elize: nog maar een keer succes voor straks! Ik vrees dat je nagels voor 14.00 uur al een stukje korter zijn. @Nina: hoe is het nu met je? Nog misselijk van de medicatie? Hier gisteren een positieve ovulatietest, maar meestal springt mijn ei dan ook dezelfde dag. Ik weet dus niet of we hem nog hebben getackled, want gisterenavond laat was de ovutest nog wel donker, maar eigenlijk officieel negatief. Zo'n 2-3 uur daarvoor hadden we geklust. Dus een beetje een baalgevoel, ook al weet ik dat eitjes ook na het springen nog even 'bevruchtbaar' zijn. Blijf, hoe klein de kans is, altijd nog een beetje hoop houden dat we ooit nog eens weer spontaan zwanger mogen raken en het hele circus niet meer door hoeven.
Heb nu voor de 3e keer mijn vk-afspraak erin gezet. Hopelijk blijft ie nu staan. Mona: wauw, 2-3 weken al. Flink wat hcg dus.
Hey Mona! Heb je ook een foto van je prachtige test!! Super meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Hier weer ongesteld geworden dus wij gaan ook weer een poging wagen: Poging 3 deel 2! eind juli voor uitgangsecho. Oh ik wil ook zo graag 2 streepjes, vind die van jullie zooooo mooi...
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Cozzen Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Jippiejee - IVF 3 - 1e kindje Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija - ICSI 7 - 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 2 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Juli: 5: Monatoetje - Testdag! 5: Elize84 - 1e echo met 6 wk 9: Shaddixxx - 10:15 Uitgangsecho? 9: Shaddixxx - 16:30 Gesprek TESE Mulheim 12: Stiertje - vk 15: Aklina - 26 weken controle echo 18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij 19: Monatoetje84 -1ste echo bij Dr H 26: Jippiejee - uitgangsecho ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh __________________