ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik dacht doe es gek zet me zelf ook op de lijst, wie weet brengt dat geluk...
    @Stiertje je staat er nog op hoor,hihi...

2. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Monatoetje: Allereerst gefeliciteerd!!
    Als 2e als je een echo laat doen in DD dan moet je deze apart betalen...........................

Is maar een opmerking....

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Waarom wil je ha je dan niet doorsturen naar de gyn??? Ik vind IVF bevruchting toch wel degelijk een goede indicatie voor een 6 week echo.... Ik kan me niet voorstellen dat mijn ha daar moeilijk over zal doen, ik neem toch aan dat hij weet hoe de zwangerschap is ontstaan(?) Ik weet niet hoe duur het is zo'n echo maar evt zal ik gewoon doordrammen, alsof je er al niet genoeg voor hebt moeten doorstaan....

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wow Mona gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippiejeej... ja heb foto in mijn album staan...

Gabrie: bedankt voor de info! Ik vind het niet erg dat ik er voor moet betalen.. Heb geen zin in dat gezeur en me v het kastje naar de muur te laten sturen... dus dan maar gewoon naar DD.. is niet zover voor ons gelukkig..

X

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: hopelijk brengt het geluk dat je nu op het lijstje staat! Ik heb hetzelfde een beetje als Mona. Ik ben onder behandeling geweest van een gyn hier in NL, toen naar DD overgestapt. Als ik dus bij mijn huisarts aanklop met iets wat met cyclus of iets wat met de vruchtbaarheidsbehandeling te maken heeft (bloedprikken bijv.) te maken heeft dat ze me dan naar de gyn stuurt, dat ik daar dan maar even contact mee op moet nemen. Maar de gyn in NL weet natuurlijk dat ik in DD loop, dus die lopen ook niet hard meer voor mij en verwijzen me dan weer naar DD (waar ik het lastig vind om overal voor aan te kloppen). Erg irritant als je daar tussenin zit en gewoon geholpen wilt worden. Ik hoop ooit nog eens zwanger te worden en ben dan ook erg benieuwd hoe het dan bij mij in de praktijk zal gaan.

7. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mona!!!!

Ik heb vandaag eerste meting gehad, maar weet niet wat ik er van moet denken :(
    Ik heb in totaal 11 follikels, waarvan 2 grote van 14 mm en de rest is +/- 10 mm.
    Geen idee dus of ik hier wel of niet blij mee moet zijn. Hoop snel iets te horen van Gent, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djuuzie: Dankje!!!!!!! :-D

X

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Mona,
    Je zal wel in de wolken zijn :D Geniet ervan!

Mariska,
    Ik snap jouw gevoel! Ik had vorige poging oom maar 2 follikels. Ik hoop dat Gent jou snel belt.

Sneeuwmees,
    Wanneer ovutest posi is, springt jouw ei dan ongeveer 36 uur later.
    Ja, ik heb weer heerlijk last van de bijwerkingen. Het begon al gisterenavond.....ook weer bewijs dat er voor nu voldoende aanwezig is in mijn lichaam. Ik heb nog niets van DD gehoord.

Jippiejee,
    Je hebt je op de lijst gezet......Heel goed, elke stap is weer 1! :)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Goedemkrgen meiden,

@elize succes vandaag!

@ mona wauwww super van je test! Nou is het officieel! Gefeliciteerd meid!

@dreamer wat vervelend zeg dat je zon last hebt !! Hopelijk dat je er na je zwangerschap maar snel vanaf komt! Loop je hin een fysio?

@nina vervelend zeg zoveel hoofdpijn! In een ander topic waarin ik mee klets zit er ook een dame die continue migraine heeft van de hormonen! Super zielig en ontzettend vervelend! :(
    Hopelijk mag het maar snel voor een goed doel zijn!!

@ sneeuwmees wat lief dat jij daar overna denkt zeg om tussen belaalde tijden niet te bellen! Heel sociaal!! En goed dat je de eerste stap gezet hebf! Hopelijk hoef jij in juli geen extra ronde en is het klussen toch voor een goed doel geweest ;)

@jipijeee hahaha geeft die lijst geluk? Dan zal ik me binnenkort er ook eens opzetten! Hahaha!

@shaddixxx pffff wat een bedragen zeg niet normaaaal! En wat je zegt 600€ valt dan nog mee als je op 3000gerekend had!
    Ik was al blij dat we ivf mochten doen! Is schijnbaar in verhouding met kosten goedkoper dan icsi dus dat scheelt weer!

@ mariska hopelijk groeien al die 10mm follikels gewoon nog mee door en heb je alsnog veel eitjes!

@dees vanaf wanneer vertrek je op vakantie? Geniet er iig van!

@ all sorry als ik iemand vergeet Zit via iphone erop :)
    Meiden is het al 9 juli.... Pffff wat duurt wachten toch altijd lang hihi

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mona: gefeliciteerd meid!!! Wat gaaf!!

Elize; heel veel plezier bij de echo vandaag!!
    Enneh, bij mij zagen ze met 6 weken maar 1 kindje, en bij 7 weken pas 2.
    Dus het is altijd even een slag om de arm, haha.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: op zich toch een mooie score. Het is pas de eerste meting, toch. En die van 10 mm kunnen nog aardig meetrekken, toch? Ben benieuwd wat de arts ervan zegt. Ik duim voor goed nieuws.
    @Elize: nog 9 minuten.... maar dat weet je zelf maar al te goed...hihihi..
    @Nina: zo te horen heb je je 'shot' wel binnen gehad. Jammer dat je nog niets gehoord hebt. Je zou nog snel kunnen proberen te bellen, want vrijdagmiddag gaan ze dicht en zit jij het hele weekend in onzekerheid (al ga ik ervan uit dat het allemaal goed gegaan is, hoor). Sterkte met de bijwerkingen. Hoop dat het voor het laatst is dat je dit door moet maken (omdat je zwanger raakt natuurlijk).
    @Bbibi: wachten duurt altijd lang, maar heb voor mezelf nu het idee van...jemig, volgende weer al weer naar DD?

Hier vandaag eindelijk de verlossende brief van PNO dat ze nu eindelijk de 1900 euro gaan betalen. We kunnen weer een deur intrappen dit weekend.
    Verder moest mijn man nieuwe banden op zijn auto en hij vroeg toen al een beetje indirect of we voor oktober al 'klaar' zouden zijn in DD. Ik zei hem dat ik dat niet wist (wel hoopte natuurlijk). Hij had het erover dat winterbanden verplicht zijn in DD en of hij evt. nu al winterbanden moest kopen. Ik vond het nogal voorbarig om nu al winterbanden te gaan kopen voor iets wat misschien niet nodig zal zijn. Aan de andere kant wil ik ook niet dat mijn behandeling in DD afhangt van een paar rot autobanden. Maar indirect wilde mijn man natuurlijk ook aangeven dat we dan toch wel heel veel pogingen hadden gedaan en het dan misschien toch een keer 'klaar' was. Ja, hij heeft gelijk dat je een keer die streep moet trekken, maar dat moment kan ik nu nog niet zeggen, want ik ben er geestelijk duidelijk nog niet klaar mee. Het gesprek ging dus eigenlijk een beetje een richting in, die best confronterend was (en dat over een paar banden vervangen ;)).
    Gisteren was hij bij de garage en heeft hij toch de mogelijkheid van winterbanden besproken en was al van plan dat evt. te gaan regelen als het nodig mocht zijn. Maar nu blijkt (gelukkig) dat de banden die hij er nu onder heeft laten leggen ook een bepaald tekentje erop hebben staan, zodat je ze ook als winterbanden mag gebruiken. Een geruststelling dat een paar stomme autobanden in ieder geval geen roet meer in het eten kunnen gooien.

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Even mijn ergenis.....;)
    Ik had gisteren zowel dr S als de dames van DD gemaild met dacht ik mijn "urgente vraag". Aangezien ik geen reactie kreeg, belde ik ze. Mw I. H...land pakte zelf op. Zij vertelde dat zij mijn vraag had gelezen maar geen antwoord wist en dat dr S nog geen antwoord had gegeven waarschijnlijk omdat hij het ook niet weet. Door mijn aandringen had ze het nu gevraagd. Dr S heeft gezegd niets bij spuiten "we zien het wel".....:( Ik vroeg of het dus nu ook fout kan gaan met deze poding. Ze zegt dr S denkt dat het wel goed zit....afwachten maar. Ik vroeg of ik iets bij kon spuiten of bloedonderzoek ofzo..... Pas toen ik zei dat ik me zorgen maak, zegt ze dat dr S denkt dat er voldoende decapeptyl binnen gegaan is voor 3 weken. Het jammere is dat zelfs een ervaren verpleegkundige als zij zich niet kan voorstellen hoe stressvol deze situaties zijn. Voor de rest is zij is een schat hoor!

Sorry....vandaag een ike...ike...dag. Gisteren veel hoofdpijn, vanochtend rond 05:00 al wakker (altijd eerste dag met decap) en vandaag voel ik behoorlijk belabberd door de hoge dosis deca. Ik wil snel naar huis en vooral even met niemand te maken hebben, aangezien me vandaag erg prikkelbaar voel. Heel gek, ik ben meestal heel rustig en beheerst.

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Gelukkig dat PNO eindelijk heeft betaald. Ennn....wij hebben een deal samen.....zomer 2013 ZWANGER!!!! :)
    Wel fijn dat die winterbanden ook geregeld zijn hoe dan ook, hopelijk niet nodig! Dikke knuffel

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: daar zou ik mij ook aan ergeren, hoor! Je bent onzeker over iets wat hij zelf voorschrijft en verwacht dan even snel een reactie (ter geruststelling) of advies. Ja, ik denk dat veel mensen de stress van de mmm wel eens onderschatten. Hopelijk kun je lekker snel naar huis en even lekker bijkomen van alles. Kopje thee erbij! Als je behoefte hebt aan lekker van je af klagen omdat je je belabberd voelt, dan zijn wij er voor je!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja erg is dat hè je wil gewoon iks verkeerd doen.... Ik heb het gehad met menopur, had de helft verspilt, ik kon gewoon een nieuw potje pakken en eigelijk was er voor dat moment niks aan de hand, moest alleen even zorgen dat er later een nieuw ampulletje kwam... Maar ook ik zat toen gelijk in de stress en normaal ben ik helemaal geen stresskip... Die mmm doet écht wel wat met je hoor.... Niemand die het niet heeft meegemaakt kan dat begrijpen.

wbt winterbanden, Duitsland of Nederland maakt niet uit, winterbanden zijn altijd SUPER ;) dus daar krijgen jullie geen spijt van. Ik hoop inderdaad dat jullie ze helemaal niet nodig zijn omdat je straks zwanger bent!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: winterbanden zijn al een tijdje verplicht in DLD. Maar ook in NL is het natuurlijk nooit weg, gezien de laatste winters. Ik rijd er zelf ook op in de winter (wij wonen langs het water, dus daar wil je niet in glijden).
    Natuurlijk is het wel duur. Wat je ook kunt doen is een paar goede allseasonbanden nemen, daar heb je zomer en winter wat aan en hoef je geen 2 sets banden te hebben. Zolang het 'sneeuwvloksymbooltje' er maar op staat, is het goed, ook in DLD.

Fijn trouwens dat PNO nu eindelijk gaat dokken.

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Elize!!! We zijn benieuwd!!!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Er staat een mooie echo in haar album, maar zonder tekst dus hopelijk is alles goed !

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja sorry ik kan het niet meer bijbenen haha. Moet iedereen inlichten :).
    Maar er waren dus 2 vruchtzakjes te zien, in 1 zat met zekerheid wat, waarbij de gyn ook een hartje zag knipperen (ik zag zelf nauwelijks wat maar okee haha).
    Andere vruchtzakje iets kleiner en daar kon hij nog niet met zekerheid iets over zeggen. Maar gezien de duur kan het nog alle kanten op!
    De tranen liepen me over de wangen en later ook nog eens in snikken uitgebarsten nadat de gyn me feliciteerde dus ging lekker :).
    Mag 16 juli weer!

Deel Deze Pagina