ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Geweldig nieuws Elize, gefeliciteerd !

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lieve Elize, van harte, meid! Daar mag je best een vreugdetraantje om laten! Je hebt er vast in het verleden heel wat van verdriet gelaten ...
    Spannend dus: misschien wel twee. Hoe zou je dat vinden?

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja klopt, er zijn heel wat tranen gevloeid van verdriet...
    Ik zou 2 geweldig vinden, maar als er in ieder geval maar 1 doorgroeit!

4. Oh wat geweldig Elize! Ik ben heel benieuwd of het er straks toch 2 blijken te zijn!

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ze zijn wel allebei ingenesteld :).
    Voor degene die suprefact na punctie gebruikten, tot hoeveel weken moest je daarmee doorgaan? Kon DD niet meer bereiken.

6. Sam11

Sam11 Lid

13 dec 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Elize, wat super! Gefeliciteerd!

@Monatoetje, ook al zo super! Ook gefeliciteerd!

Zulk nieuws kunnen we hier gebruiken!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: wat een goed nieuws! Nog even spannend dus wat het tweede vruchtje doet, maar degene die je wel kon zien doet het hartstikke goed. Gefeliciteerd met de goede echo!:D En daar mogen best traantjes bij vloeien, hoor!! Ik had al vochtige ogen bij het lezen van jouw berichtje! :) En de 16e mag je al weer!!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @elize kippenvel! Wat een fantastisch nieuws!!!! Misschien dus wel gewoon 2 kindjes! Wat fantastisch!!!! Geniet ervan !!

@nina wat vervelend dat ze je frustratie en angst niet begrepen in DD! Ze snappen toch ook wel dat je zeker wilt weten dat alles goed is? We moeten er toch al zo eel moeite voor doen! Hopelijk zit alles goed en krijg je binnenkort een mooie echo!!

@ sneeuwmees kijk wat een super nieuws! Dus de centjes worden gelukkig weer betaald! Wat vervelend het gesprek met je man. Ergens begrijpelink en goed dat jullie het er wel over kunnen hebben. Want ook al hoop je dat het niet nodig is, dan nog is het fijn dat je weet waar jullie beide aantoe zijn! Ik hoop dat je eerder mag namdenken of je wel in de zon moet gaan zitten op vakantie of dat je dan geen zwangerschapsmasker krijgt ;) hihi

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Joepie Elize gefeliciteerd

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Elize,

Gefeliciteerd met je prachtige echo! Wat zul je opgelucht zijn, ik kan me de vreugdetraantjes heel goed voorstellen!!! Geniet ervan en ik duim voor je dat ze allebei lekker blijven zitten :)

Liefs, Miss

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jeeeeejjjj Elize, in ieder geval 1 hartje. En misschien zelfs twee wondertjes in je buik. Fijn dat je over anderhalve week weer mag.

Ik heb suprefact gebruikt maar heel eerlijk gezegd weet ik niet meer of ik daar mee door koest blijven gaan. Gek hoor hoe snel je die dingen vergeet. Progynova tot 8 weken en utro heb ik met 11 weken afgebouwd.

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Vind de echo's van anderen trouwens veel duidelijker van 6 wk. Maar het beeld bleef wat vaag, misschien ook weer door gekantelde baarmoeder.
    Het blijft onwerkelijk :). Maar stel die ene word m niet, wat gebeurt er dan mee? Verdwijnt dat vruchtzakje dan??
    Toch heb ik er wel een goed gevoel over.
    Sorry ben echt ego vandaag, ik ga proberen morgen even op jullie allemaal te reageren :).

13. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Elize als ik je verhaal lees word ik er zelf helemaal blij en hyper van :)
    De tweede verdwijnt gewoon, merk je niks van. Soms kan een spoortje bloed zijn, maar meestal niet. Maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat deze zich net iets later is gaan nestelen en dus gewoon lekker blijft zitten. Tweeling zou wel helemaal de hoofdprijs zijn... Ben benieuwd de 16e!

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Elize,
    Wat fijn zo'n mooie echo! :D eindelijk geruststelling, hoop dat je nu kunt ontspannen en gewoon genieten. Bij Anjav en ander forum-vriendin Sammy werden er bij wk 7 de tweede ontdekt....kan zeker dus nog :)
    Groot gelijk.....nu even lekker op jezelf gericht na alles en nog wat ....eindelijk is het jouw tijd....zwanger!

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Ja van die fijne bijwerkingen merk ik dat ik mijn shot binnen heb. Zo'n hoge dosis zou ik niemand aanraden, behalve als er echt geen alternatief is. Ik voelde me gisteren vreselijk slecht. Vandaag gaat het beter.
    Dank je wel voor jouw mooie wens!
    Heb je het gesprek van gisteren achter je kunnen laten? Hoe voel je?

Jippiejee,
    Sinds ik in de mmm ben, valt het me op dat mensen niet in staat zijn zich in ons (mmm-meiden) te verplaatsen. Mensen hebben geen idee van al het stress. Menopur is ook zo'n nachtmerrie meng spul.....hoewel ik nu na die depot liever 10x menpur heb dan 1x depot :) Wanneer we straks met zo'n allen zwanger zijn, is het allemaal waard!
    Voor jou even lekker genieten van een maandje zonnige rust en dan op naar een mooie poging.

Bbibi,
    Wat lief van je, dank je wel!:) Ik hoop dat wij allemaal de ene mooie echo na de ander zullen hebben. Gelukkig is het bijna 9 juli....mooie uitgangsecho en dan op naar een succesvolle poging voor jou! Mijn uitgangsecho voor de stimulatie is ook op 9 juli.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    *breekt ff in*

Mona jaaaaaaa eindelijk meis!! het is jullie gegund!!! van harte gefeliciteerd!!! ik ben echt heel erg blij!!!

@elize ik zag dat jij een echo hebt gehad met wellicht een tweeling in je buikje!!!
    hier ook met 6 weken eerste echo gehad...1 zakje wel duidelijk iets te zien en ander zakje niet...ook afwachten...week erna met 7.5 week 2e echo gehad en zie daar ook nr 2 klopte vol ornaad :) en nu liggen hier 2 prachtige kindjes!!!!
    en het is geweldig om een tweeling te hebben ;)

de overige meiden wil ik heel veel s6 wensen en hopelijk komt ook voor jullie alles goed!!!

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elize; bij mij ook precies hetzelfde verhaal. Eerste echo 1 vruchtzakje met dubieus kloppend hartje (maar het was nog vroeg, dus dat gaf nog niet), en 1 klein leeg vruchtzakje zei hij.
    Maareh, bij de echo van 7 weken waren er 2 vruchtzakjes met 2 sterke hartjes. En nu zijn ze alweer bijna 5 maandjes oud! :D

Dus: GEFELICITEERD meid!!!! Hopelijk nóg een tweelingmama erbij!! ;)

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, en ik heb zelfs een dag of 5 bruinverlies gehad, maar gewoon allebei de beebjes zijn prima blijven zitten. :D

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina; hoe gaat het vandaag met je? Hoofdpijn al minder?
    Ellendig hè, die stomme Decapeptyl! Ik had daar ook super veel bijwerkingen van. Ik werd er echt bloed chagrijnig en agressief van. :)
    In DD heb ik menopur en Gonal-F gehad, en daar nergens last van gehad.

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Sasje en Anja: jullie verhalen geven me hoop, ik word er alweer emotioneel van haha (hormonen). Nu ik 2 vruchtzakjes heb gezien wil ik ook zo graag dat ze allebei doorgroeien. Het lijkt ons echt fantastisch, na die lange jaren wachten helemaal. Mijn gevoel is goed, maar we zullen het zien ;).

@NinaD: lijkt me heel rot zoveel bijwerkingen... deca vond ik ook nooit fijn en dat was dan nog 1 spuitje per keer. Kreeg er ook hoofdpijn van. Ik vind het wel vervelend voor je dat je niet echt een geruststellende reactie kreeg :(, maar ze zullen het gewoon niet echt weten... duim voor je!

@monatoetje: hoe gaat ie vandaag, nog helemaal hyper en/of nog getest?

@sneeuwmees: wel heftig dat je door het gesprek met je man ook moest nadenken over wanneer te stoppen. Natuurlijk hopen we en gaan we er vanuit dat het nu gaat lukken... maarja. Lastig hoor. Ik schoof dat ook t liefst voor me uit. Gelukkig klinkt jouw man ook begripvol (hij wilde toch die banden gaan regelen) en is het iets wat jullie samen goed kunnen bespreken..of vergis ik me?

@dreamer, aklina, miss76, shaddixxx, loontje en de rest: dankje voor jullie reacties, superlief!

Deel Deze Pagina