ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

    anjav Fanatiek lid

    11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; die laatste reden is idd een BAGGER reden!!!
    Later met een scheef hoofdje lopen vinden hun dus wel prima?? Tsss... :x
    En tja, abcessen en rode plekken zijn natuurlijk uiterst vervelend en pijnlijk voor een baby'tje, dus dat kan ik me nog wel indenken.


    Sneeuwmees; poeh, dat komt dan ook ff rauw op je dak vallen ja.
    Maar over welke termijn hebben ze het dan, voor die operatie?
    Maar idd, wat moet dat moet. Maar dan nog is het wel ff schrikken. :(
     
  2. anjav

    anjav Fanatiek lid

    11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina; 9 mnd is gelijk ook wel een pittige leeftijd weer volgens mij. Maar mooi is dat hè, dat 1 zo'n lachje dan weer zoveel goed maakt! Dat vind ik hier ook.
    Ik heb echt een enorme hekel aan m'n bed uit komen 's morgens. Maar als ik dan dat kamertje oploop, en ik word begroet door 2 breeduit lachende kids, dan is heel m'n ochtend goed! :D
     
  3. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    We moeten 26 juli bij de anesthesist zijn en volgens de assistente was de wachttijd momenteel 2-3 wkn. Dus waarschijnlijk kan hij al in augustus geholpen worden. Dan is hij in ieder geval overal vanaf als we eind augustus met vakantie gaan en ook klaar als hij in september naar de kleuterschool gaat.
    Heb net alvast wat licht roze gespot. Meestal een vooraankondiging van. Zal nog wel tot woensdag duren voor het echt goed van start gaat, maar vrees dat ik ook deze week er weer aan mag geloven met de officiële start van de volgende poging.

    @Loontje en Anja: Wat een gedoe met die tegenstrijdige berichten van die kinderartsen. Gelukkig zijn jullie na jarenlang mmm wel gewend van doorpakken. Maar vervelend is het wel.
     
  4. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Anjav,
    Wij kwamen ook erachter dat 9 maanden pittig is :D Hij heeft tot paar wkn geleden prima geslapen en nu blijkbaar in een nieuwe fase!
    Ik moest meteen aan jou denken....."hoe regelt zij alles met 2?"
    Wij hadden ons handen vol aan 1 moppie :cool:
    Baby's hebben een magische glimlach.....zij hypnotiseren ons gewoon! :D
    Kan me heel goed voorstellen dat je klaar wakker bent zodra je jullie moppies ziet!!!
    Wij gaan weer voor een tweeling.....2 x mooie glimlach :p
     
  5. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Sneeuwmees,
    Wat fijn dat hij op korte termijn behandeld kan worden....ruim op tijd herstellen voor vakantie en school.
    Wie weet straks hebben we op dezelfde dag ons punctie en kunnen we elkaar eindelijk ontmoeten.......op naar ons zwangerschappen!
     
  6. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @berichtjes: dan gaan we binnenkort op voor deel 3, met wat mij betreft heel veel DD-zwangeren en natuurlijk straks ook -baby's!!!
     
  7. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: ja, het schiet op! En dan al weer deel 3. Jij had dit deel ingeluid (met positief resultaat). Dus aan een van de nog-niet-zwangeren de eer om die traditie maar voort te zetten om straks deel 3 maagdelijk in te luiden. :p;)
    @Nina: zou leuk zijn als we elkaar tegen gaan komen. Anderen hebben al een voorproefje van elkaar gehad, dus wie weet hebben wij ook wel een live ontmoeting straks. En volgens mij is een tweeling enorm pittig, maar volgens mij is het ook zo dat je niet anders kan en weet en pas later jezelf afvraagt, hoe hebben we het toch allemaal klaargespeeld?

    Hier de verklaring van dr. S. binnen die ik voor poging 4 moet opsturen. Ik had eigenlijk een heel kort zinnetje verwacht dat het voor mij op de natuurlijke manier niet lukt en dat ivf bij mij noodzakelijk is. Of zoiets dergelijks.
    Maar het is een hele brief (in het Duits) geworden met mijn vorige pogingen beschreven, deze poging (ook in detail beschreven) en dat gezien het resultaat een kans op een zwangerschap voldoende aanwezig is en dat gezien deze resultaten hij graag nog een poging wil gaan starten. Nou, dat gaan we maar opsturen naar de verzekering. Hoop alleen niet dat ze dan gaan vallen dat het in Duits is, want de komende weken is hij met vakantie en kan ik daar niets meer aan veranderen.
     
  8. Elize84

    Elize84 Bekend lid

    2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Even heel snel voor Sneeuwmees: komt goed,mijn brief voor fertiliteitsonderzoek was ook in t duits. Zou m wel inscannen en mailen!

    Bedankt voor t succes wensen, heb m dus om 14:00 en laat t snel horen!
    Moet s ochtends nog werken en van daar uit naar zkh. Vanwege de afstand daarna wel lekker vrij. Erg fijn ongeacht de uitslag!
     
  9. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    #4969 NinaD, 15 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2013
    Elize,
    Inderdaad.....het goede nieuws heb je al hoe dan ook!
    Ik hoop natuurlijk dat er nu ook een tweede hartje te zien, succes! :)

    Sneeuwmees,
    Ja zou leuk zijn elkaar te ontmoeten!
    Ik denk ook dat je oplossingen vindt wanneer je eenmaal in de situatie terecht komt. Wij hebben ook alle vertrouwen in dat we het gaan redden....nu nog mijn follikels toespreken :p

    Bbibi,
    Wanneer is jouw eerste fm?
     
  10. Woah, weekendje niet geweest en tig pagina's bij te lezen! Ga niet op iedereen persoonlijk reageren, even de energie niet voor, maar ik leef met jullie allemaal mee!

    Hier nog steeds aan het afwachten tot Mulheim mailt, en daar word ik een beetje moedeloos van. Donderdag gebeld, ze liepen achter. Vandaag gebeld, ze hadden het verstuurd maar naar het verkeerde emailadres (lekker dan, wie weet wie die mail nu heeft ;)). Goede emailadres nog een keer telefonisch doorgegeven, nog een keer gemaild met het juiste emailadres zodat ze hem zeker hebben, maar nog steeds niks binnen. De rest van de dag waren ze telefonisch niet meer te bereiken. Zucht..
     
  11. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    Meiden ff over die helmpjes. Wat is dat toch, waarom zie je het tegenwoordig zo ontzettend veel? Soms lijkt het wel of baby's er standaard een krijgen. Komt dat nu omdat men veel alerter is betreft schedelvervorming tov vroeger of komt het omdat tegenwoordig alle baby's op hun rug moeten liggen terwijl dat een aantal jaren geleden nog zijligging was?
    Gevoelsmatig heb ik echt iets tegen die rugligging. Je hoort zo vaak dat een voorkeurshouding bijna niet te voorkomen is. De fysio verdient er goud geld mee en uiteindelijk krijgen toch nog veel kindjes een helmpje. Mijn gevoel zegt dan ook zijligging. Maar ja, met de kans op secundaire buikligging en wiegendood durf ik dat denk ik toch weer niet...
     
  12. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Dreamer: het komt inderdaad door de rugligging. Zou ik dus bij een eventueel 2e kindje niet meer doen. Die gaat gelijk in een zijlig-kussen, hierdoor draaien ze ook niet snel op hun buik (tenminste T.ygo niet).
    Kindjes krijgen er niet zomaar 1 hoor, toen het nog vergoed werd kreeg je er alleen 1 boven een bepaalde percentage en doordat je het nu zelf moet betalen kiezen mensen er minder snel voor.
     
  13. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @shaddixxx pffff vervelend meid nog langer wachten!

    @elize succes morgen meissie! Ik duim voor 2 mooie kindjes!!

    @nina owh donderdag ga je dus beginnen? Goed hoor begint ook voor jou op te schieten dus! Ik heb komende vrijdag eerste echo :)

    @ dreamer eens met jou! Ik dacht hetzelfde ik ken ook iemand waar an kindje heeft en zie het toch ook geregeld! Maar loontje heeft dus al een goede uitleg waarom dat nu zo is en waarom vroeger dus niet zo!
    Ik vroeg het mijzelf ook af hihi ! Fijn dat die migelijkheid er ikg is!

    @ sneeuwmees wooow dat is even schrikken! Je gaat voor neusamanden en komt terug met slechter gehoord en buisjes! Jeetje wat een omschakeling. Maar goed dat je dat ook meteen aanpakt. Alles voor de gezondheid van je kind!

    @mona al aan het aftellen naar vrijdag?

    @rest zwaai !!
     
  14. aklina

    aklina Fanatiek lid

    13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Elize succes vandaag!!! Ben erg benieuwd!!!

    Ik heb gisteren weer een echo gehad; de kindjes groeien fantastisch. Nog steeds op de lijn van een gewone eenling. Ook de maag, niertjes, hartjes, blaasjes. Alles was top. Heerlijk om ze weer even te zien.
    Nu over twee weken weer controle. Vanaf deze termijn kunnen er groeiachterstanden ontstaan, vandaar vanaf nu elke twee weken.
     
  15. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Elize: succes vandaag !!
     
  16. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Aklina: wat een goed nieuws dat ze beide keurig op schema liggen. Elke 2 weken ook een echo ? Dat is helemaal geweldig. Ik had vanaf 25 weken elke keer een echo, super hoor.
     
  17. Elize84

    Elize84 Bekend lid

    2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @aklina: wat super zeg! Heel fijn om ze weer te zien lijkt mij!
    @NinaD: misschien verwacht je t niet, maar ik ben ook nog nerveus of het ene hartje klopt en het gegroeid is..je hoort toch nog verhalen van niet enzo. Na deze echo voel ik me meer gerust als alles goed lijkt.
     
  18. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Het eerste waar ik bij elke echo naar keek was of ik het hartje zag kloppen, dat is normaal hoor Elize.
    Aftellen na 14 uur ! Ik duim voor je !
     
  19. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: heel veel succes vandaag! We gaan voor goed nieuws en hopelijk dubbel goed nieuws! :p Ik ga voor je duimen vanmiddag!!
    @Aklina: wat goed dat de kleintjes zo goed groeien en zelfs het gewicht van een eenling hebben. Dat belooft nog wat voor de omvang van je buik als ze dit tempo vol blijven houden!;)
    @Loontje: je hebt van die speciale steunen om je kindje in bed in te leggen, zodat ze in een bepaalde houding blijven liggen. Maar we gaan ervan uit dat het voor jouw kleine man pech was en bij een volgende kindje niet meer aan de orde zal zijn.
    @Bbibi: ja, alles voor je kindje, al zei mijn man gisteren wel dat hij enorm tegen het moment op ziet dat ons zoontje onder narcose moet. Ik had hetzelfde, want dat vind ik ook een vreselijk moment. Dus dat belooft nog wat met twee helden op sokken als ouders.;)

    Hier gisterenavond laat ineens helder rood bloedverlies. Ik ben ervan uit gegaan dat ik dan vandaag als dag 1 kan tellen (want het was om half 2 vannacht), maar het bloedverlies was vanmorgen even wat minder. Dus daar begint de stress weer, kan ik wel of niet beginnen. Zometeen nog maar even plassen en dan maar weer kijken. Anders wacht ik het even af en begin evt. vanmiddag met de suprefact. Blijft altijd lastig om dag 1 te bepalen.;)
     
  20. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Vervelend dat het dan vanmorgen weer minder was, ik snap de stress of je dan wel of niet moet beginnen. Aangezien je vannacht helder rood bloed verlies had, zou ik vandaag gewoon als dag 1 beschouwen.

    Onze kleine ligt al vanaf dat hij een week of 8 was in een zijlig-kussen (soort van steunen dus) en dat heeft voor de scheefheid zeker goed geholpen alleen de afplatting is niets verbeterd.
     

Deel Deze Pagina