ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: toen ik net ging plassen was het ook weer zo'n twijfelgeval. Ik twijfel dus even of ik nu al een suprefact-shot zal nemen of tot vanmiddag wacht en dan begin. Bij een ander weet ik het altijd zo goed te vertellen, maar als je zelf weer in die stress zit, begin je toch weer te twijfelen.
     
  2. Miss76

    Miss76 Bekend lid

    24 jan 2012
    797
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Aklina: wat super dat het zo goed met ze gaat!!!

    @ Elize: succes vandaag, ik denk aan je en duim voor je!

    @ ik: wij zitten in de auto naar Dusseldorf voor de eerste fm. Brrr...
     
  3. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: succes! Ben heel benieuwd wat er nu te zien is!!
     
  4. @Elize; Heel veel succes vandaag! Ik heb de hele tijd met 18/7 in m'n hoofd gezeten, anders had ik gisteren wel iets geschreven, maar dan moet Stiertje natuurlijk voor de volgende echo.

    Ik hoop op 2 mooie kloppende hartjes!

    @Miss; Jij ook heel veel succes! Hopelijk nu al een mooier begin te zien!
     
  5. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Miss: Succes meid !
     
  6. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Lastig !
    Als het niet uitmaakt of je 's morgens of 's middags de suprefact-shot neemt, zou ik misschien ook nog wel ff wachten
     
  7. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: de suprefact moet 3 keer per dag. Dus dan zou ik vandaag 2 keer suprefact hebben ipv 3 keer. Maar neem aan dat dat niet uitmaakt, omdat niet iedere vrouw ook altijd in de ochtend ongesteld wordt en ze de regel hanteren als je voor 23 uur ongesteld wordt, dat dat dag 1 is. Ik neem aan als je bijv. om 6 uur 's middags ongesteld wordt, dat je dan 's avonds met de suprefact begint (en dus maar 1 keer dat gebruikt hebt op de eerste dag). Lastige dingen inderdaad.:(
    @Elize: is het een beetje uit te houden met de zenuwen?? Hopelijk heb je tot die tijd nog voldoende afleiding.
     
  8. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Even snel....

    Miss,
    Heel veel succes!!!!!!!!!!!!!! mijn duimen draaien...:)

    Elize,
    Ik wens jullie een prachtig echo vanmiddag!

    Sneeuwmees,
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! ;)
     
  9. Ann83

    Ann83 Lid

    21 mrt 2013
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Een aantal maanden geleden heb ik heel even met jullie mee gekletst en heel wat info van jullie gehad, erg lief! Aangezien we nog zo lang moesten wachten op onze intake (augustus) en ik er niet steeds zoveel mee bezig wilde zijn ben ik hier niet veel meer geweest. Ik hoop dat er inmiddels heel wat positieve testjes voorbij zijn gekomen, en dat er natuurlijk nog veeeel meer volgen!
    Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. In augustus hebben wij onze intake in Düsseldorf, en tevens ook in Mullheim aangezien mijn man een tese zal moeten ondergaan.
    Heeft iemand ervaring met een tese in Mullheim? (Qua wachtlijst, verzekering/vergoeding, etc.) Hij heeft al eerder een tese ondergaan, maar dat was in Nederland. Nu dacht ik dat er maar 1 ziekenhuis zat in Mullheim maar ik had even gegoogeld en zag dat er 2 zitten. Weet iemand bij welke we moeten zijn? Anders bel ik even naar Düsseldorf, maar ze zijn altijd zo lastig te bereiken...
    Iedereen heel veel succes en geniet van het mooie weer!!
     
  10. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Sneeuwmees,
    Ik nomineer jou als degene die " DEEL 3 " kan openen!
    Je bent er altijd voor iedereen. Zoals je had gezegd degene die tot nu toe een deel hebben geopend zijn....:D
     
  11. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Ann83,
    Zelf geen ervaring. Wellicht dat Shadixxx jou kan helpen.
     
  12. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: ik had die eer eigenlijk al aan jou toebedacht. Ondanks dat ik heel graag zwanger wil worden, heb ik natuurlijk al een fantastische peuter. Dus mocht het zo ver zijn, go your gang!! Jij kan wel wat positieve vibes gebruiken voor de komende poging.
    @Ann83: welkom terug! Ook hier geen ervaring, maar Shadixx kan je vers van de pers alle info geven die je nodig hebt. Ze is er een week geleden pas geweest. Succes in augustus!
     
  13. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ann ik kan ook alleen maar wijzen naar shaddixxx!
    @aklina super nieuws zeg van je kleintjes!
    @miss heeeel veel succes vandaag!
    @ elize jij ook ontzettend veel succes meid, aftellen begint, spannend.
    @sneeuwmees hmmm lastig altijd om te beoordelen he? misschien komt het zo wel goed opgang! had ik vrijdag toch ook? dacht wordt ongi toen toch niets meer en met etenstijd kwam alles echt zwaar opgang! hopelijk kan je vandaag nog beginnen! spannend weer! :)

    @ all weet niet of ik dat gemeld had maar helaas mijn ziekenhuis krijgt het niet geregeld, ik moet mijn infuzen in DD doen ! toch jammer! dacht scheelt weer 2 ritjes! nu toch 5 ritjes duitsland (uitgangsecho, 2x infuus, 1x punctie, 1x terugplaatsing) hoe doen jullie dit met vrije dagen allemaal?

    Binnenkort dus een volgend DD deel! leukleuk
     
  14. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Sneeuwmees,
    Wat lief van jou! Dank je wel! xxx :)
    Ik zie er nog maar 7 berichtjes te gaan zijn. Aangezien ik zo een bespreking in moet, zal ik dan zo meteen een nieuwe openen...vingers crossed!

    Bbibi,
    Balen! Hoop dat het allemaal tot een mooie resultaat leidt ;):)
     
  15. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    NinaD kom maar op met deel 3 !

    @Bbibi: Balen dat het niet lukt in NL. Ik had niet zoveel ritjes, maar ze zijn ontzettend makkelijk en lief bij mij op het werk :)

    @Ann: Spannend eerdaags de intake. Sorry ik kan je niet helpen met je vraag over Mulheim.
     
  16. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Ladies,

    Ik heb ICSI in Dusseldorf deel 3 alvast aangemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik een link van deel 3 hier moet zetten en een link van deel 2 in deel 3. Weten jullie dat?

    Op naar een geweldig deel 3!!! :D
     
  17. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend

Deel Deze Pagina