Wat fijn Yj! Dat het hcg zo goed gestegen is! Ik heb bij mijn laatste punctie ook zo'n overstimulatie gehad en is vreselijk!!! Veel sterkte met rustig aan doen en drinken, want dat is het enige wat helpt!
@Yj: wat een goed nieuws! Jammer dat je nog zo'n last hebt van de overstimulatie, maar hopelijk gaat dat met rust snel beter. Weten ze nu op je werk nu dus ook al dat je zwanger bent?
Jeetje het regent positieve testen hier. Goed man! Het lijstje klopt wat mij betreft niet helemaal aangezien ik de 10e mag testen en niet de 11e. E bovendien is ie al positief maar wil nog niet bij de zwangeren hoor! Eerst een echo zien. Ben al te vaak teleurgesteld vrees ik. Kan nog niet compleet blij zijn. Vinden jullie het ook zo spannend? PNO wat een toestanden zeg, bah! Zo benieuwd hoe het met Anja is.... Beterschap aan alle zieken! Ik ben eindelijk weer beter na ruim anderhalve week goed ziek zijn. Hardnekkig virusje...
Wow... Ben 10 dagen op vakantie geweest en kom weer eens kijken hoe het hier is... Zie gewoon alleen maar blij nieuws op testgebied!!! Van harte allemaal! Ga maandag gewoon maar eens bellen voor een intake, en dat er 4 maanden wachttijd is, neem ik wel voor lief . Alleen mijn vriend blijft negatief over de reistijd... Dus vrees dat er weer een zware discussie aan gaat komen... Dat maakt me soms aan het twijfelen, snappen jullie.... Waarom kunnen we niet eensgezind zijn op dit vlak, vraag ik me dan af.... Vraag me ook echt af of Düsseldorf nu 'iets' anders doet dat er zoveel meisjes nu zwanger worden! Geeft goede moed. Ik blijf meelezen! Liefs voor allemaal en geniet van de positieve testen! X
@Sneeuwmees:Mijn leidinggevende en 2 naaste collega's zijn op de hoogte van alles.Ik mag volgende week nog niet werken en hoop toch echt dat daarna die buik wat weg getrokken is want anders ga ik gegarandeerd vragen krijgen van de rest,pfff.Check de foto in m'n fotoalbum maar eens,heb hem er net in gezet.Vind het zelf best shocking eigenlijk!!!heb normaal een redelijk platte buik.Dat valt toch niet te verbergen??? @dreamer:ja,ik vind het ook heel spannend inderdaad.Want waarom zou het niet weer mis gaan he?Worden lange weken!! @Juulzon:Wauw,lekker op vakantie geweest!lekker genoten?naar de zon?Inderdaad maar vast een afspraak maken,kun je in die 4 maanden vriendlief omlullen
@Juulzon: de afspraak voor de intake zou ik zeker maken. Je hebt dan inderdaad nog 4 maanden om je vriend te overtuigen. En in het ergste geval kun je de afspraak altijd afbellen als je er echt samen niet uitkomt. Mijn man heeft ook altijd heel hard geroepen dat de mmm van hem niet hoefde. Nu na 2 mislukte pogingen, gaan we zelfs nog een stapje verder door naar DD te gaan. En wie weet kun je het tripje naar DD wel leuk maken door een leuk hotelletje te boeken bijv. @Yj: ik kon je buikfoto niet zien. Heb je even een verzoekje gestuurd. Fijn dat sommige collega's al wel wat weten, dan hoef je van hun geen vragen te verwachten. Dat vind ik zelf wel het jammere van de mmm dat de oplettende collega precies weet, wanneer je de punctie hebt en de tp (en dan kunnen hun ook wel 14 dgn erbij optellen). Tot nu toe heb ik steeds geluk gehad met de puncties en tp. Maar ja, in DD zal dat lastiger zijn te verzwijgen. Hier lijkt onze eigen 'klus-poging' weer mislukt te zijn. Heb weer last van afscheiding wat bij mij meestal de aanloop is tot m'n ongi. Dus weer een verloren maand en weer een maand dichterbij de intake in DD. Had nog steeds de stille hoop, toen ik die afspraak in december maakte, dat ik die altijd nog af kon zeggen als ik zwanger mocht raken. Maar helaas weer niet gelukt.
Nog niets van Anja idd, ik hoop dat alles goed gaat. En ik probeer al ruim 1,5 uur DD te pakken te krijgen. Continu in gesprek, gaat ie een keer over, wordt er niet opgenomen. Heeft iemand nog tips? Ik heb iig het algemene nummer gebeld en daar werd wel opgenomen, maar ze konden me niet verder helpen. Alleen maar zeggen dat het erg druk is en dat de assistent er nog wel is. Grr, heb ik wat aan.
@Kitty: balen, hè, als je ze niet te pakken krijgt. Ik had toen ik een afspraak wilde maken wel eens even een momentje dat ik even alleen zat op het werk en probeerde dan te bellen. Maar ook ik kwam er een keer gewoon urenlang niet door. Ik hoop dat je inmiddels meer succes hebt. En nee, ik heb nog niet gebeld. Was het afgelopen week van plan, maar had even niet echt een rustig moment om te bellen. Volgende week nog een poging wagen, zeker nu ik ook weer ongesteld aan het worden ben. @Misgin: inmiddels heb jij je emmy al aan boord, als het goed is! Nu lekker broeden. Over 2 wkn hoop ik van jou een positieve test voorbij te zien komen.
Het is rustig hier! Iedereen op stap vandaag? Hier sneeuwt het aardig, maar het blijft gelukkig niet lang liggen. En ik ben net door Carolien gebeld, wat een opluchting. Ik moet maandag nog voor een echo en dan waarschijnlijk woensdag de punctie. Echt spannend! MissGin, hoe is het afgelopen?
MissGin, Hoeveel heb laten tp-en ? Kittie17, Wij gaan bijna gelijk op. Ik heb maandag punktie. Vandaag nog voor echo geweest. Hoeveel follies had jij ?
Jolanda, kijk, dat is mooi! Kunnen we straks hopelijk saampjes op de wachtbank. Ik heb er 5 tussen 15 - 20 mm en 4 tussen 10-14 mm en nog een paar hele kleintjes. En jij?
Ik had er 3 tot 4 aan 1 kant (18-22)..en 1 aan de andere kant (grootte weet ik niet)...wat aan de weinige kant, maar we hadden de laatste 3 pogingen, nul tot iedere keer 1..dus voor ons..is dit het beste resultaat zover en 1 is wat je maar nodig hebt (hoop ik zo hardop te zeggen...slik ). Jij hebt geen slecht aantal met zo een laag amh ? Wij gaan het beste er weer van hopen, deze ronde.. suc6!
@Kitty: wat een mooie hoeveelheid! En fijn dat je volgende week je punctie al hebt. Heb jij je fm in je 'eigen' zkh hier in NL? Mijn zkh heeft het ook toegezegd hier evt. aan mee te willen werken, maar ze hebben wel heel duidelijk aangegeven dat er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden. Blijkbaar hebben ze al een keer een DD-patiënt gehad en dan hadden ze in ons zkh iets gezien op de echo en dat aan de patiënt meegegeven om dat te overleggen in DD. Vervolgens vroeg de arts in DD weer wat de arts in ons zkh ervan gezegd had. Dus de patiënt werd een beetje heen en weer geslingerd tussen twee artsen. Dus als ik het in mijn zkh wil, moeten er duidelijke afspraken zijn dat mijn zkh alleen de echo 'beschrijft', maar er verder geen verantwoording over wil hebben. @Jolanda: jij maandag al de punctie. Dat is fijn! Welke medicatie heb jij gebruikt? Ik heb in NL ook altijd 4-5 follikels gehad, dus verwacht geen wonderen. Maar ben benieuwd of Dr S daar nog iets aparts voor voorschrijft? Nou, meid, we gaan voor je duimen!
Jolanda en Kitty, allebei naar de punctie toe aan het broeden. Heel veel succes meiden! Dat er maar mooie emmy's mogen ontstaan! Ik ben ook benieuwd naar Missgin en Anja natuurlijk!!
Even snel vanaf m'n telefoon: vanmorgen een mooie blasto teruggeplaatst gekregen. Maandag moet ik even bellen om te vragen of de andere embryo de vriezer in kan. Over 12 dagen testen, maar ik denk dat ik volgende week zondag al een testje waag!
Goed nieuws, MissGin! @hier: beetje grieperig helaas. Enorm hoesten en ook een beetje verhoging. Vanmiddag uiteindelijk toch maar een paracetamolletje genomen, want de hoofdpijn was niet leuk meer.
MissGin, super een blasto aan boord! Hebben ze die andere nog in kunnen vriezen? Op naar een positest! Stiertje, beterschap meid! Nooit leuk om ziek te zijn. En fijn dat de HA wel mee werkt . Jolanda, succes alvast voor maandag bij de punctie! Spannende weken die eraan komen! Kitty, jij wonesdag de punctie en dus voor jou ook spannende weken in aantocht! Aklina, tijd voor een mooie banner? Of wacht je de echo eerst af...