Dreamer Ja ik vind de onderste KV-test er ook goed uitzien hoor! Heb vertrouwen, je kan toch niks anders doen als wachten tot de echo met 6-7 weken. Kippetjuh Alweer 2 dagen overtijd...hoe voel je je? Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten!
MissGin: Ja ik zag het staan "2 dagen overtijd" haha, lijkt net alsof ik 2 dagen na mn nod zit.. Maar ik voel me nog wel oke.. ben wel erg moe dus ik doe niet zo heel veel meer, beetje relaxen en wachten op de kleine beeb! echt heel erg spannend En jij? Wat heerlijk een blasto.. heb je een fotootje meegekregen?
Aklina, succes morgen met bloedprikken! Op naar een mooie HCG waarde . Jolanda, heel veel succes met de punctie morgen! Moet gewoon een mooi aantal follikels met eicellen te vinden zijn! Kippetjuh, jij 'hobbelt' dus nog steeds rond . Alhoewel...lees dat je het lekker rustig aan doet! Groot gelijk! Spannend hoor! Wanneer moet je weer naar de vlos? Dreamer, ik vind die KV test van vandaag ook duidelijker dan die van gister. En sowieso duidelijker dan die anderen (welke zijn dat dan?). Als het je echt heel onzeker maakt, kun je dan je HA niet vragen of je bloed mag laten prikken op HCG?!
Ja ik ben ook heel blij met m'n blasto! Ik heb al vanaf het begin van deze poging een heel goed gevoel, dus ik hoop dat ik gelijk heb en volgende week een positieve test in m'n handen heb! Het fotopapier was op, dus we hebben zelf met de iPhone een foto gemaakt haha! Ik was ook 2 dagen overtijd toen m'n weeen 's avonds begonnen (helaas voor mij duurde het vanaf dat moment nog 22 uur voordat m'n zoontje werd geboren ) dus ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt Maar die laatste dagen zijn idd heel spannend...het kan elk moment gebeuren en dan ben je mama! Iets waar je al heel lang naar uit hebt gekeken en heel veel voor hebt moeten doen! Hopelijk laat de baby je niet meer te lang wachten! Weten jullie trouwens het geslacht of is het een verrassing?
Majo, ja didag weer naar de vlos.. Maar volgens mij zit de kleine nog prima Missgin, ja dit is ook mijn tweede.. Bij m'n zoontje duurde de bevalling 24 uur dus zaten we allebei in t zelfde schuitje Hoop dat t dit keer iets sneller gaat Goed dat je foto hebt gemaakt.. Vind t sowieso erg bijzonder dat er van zo'n maanlandschap een kindje uitgroeit!
Hahaha sorry, wist niet dat het al jullie 2e kindje is. Dus je weet wat je te wachten staat haha Leuk dat het geslacht nog een verrassing is...was het bij je zoontje ook een verrassing? Ik ben veel te nieuwsgierig...wist al met 15 weken dat we een zoon kregen haha
En? Hoe is dat "bevallen"? Ik weet zeker dat als ik weer zwanger ben, dat ik het dan ook weer wil weten.
Haha ja af en toe ben ik vreselijk nieuwsgierig en wil ik t echt graag weten maar ik geniet ook wel erg van het fantaseren.. En twee geboortekaartjes maken, de namen, de spanning enz.. Dus ja, vind dit ook wel echt leuk!
@Jolanda: ik begreep dat het in het zuiden nog kon sneeuwen. Ik hoop dat het bij jullie meegevallen is en jullie nu al lekker warm en droog in DD. Veel succes, meid!!
@jolanda: ik hoop dat het allemaal goed verlopen is. @hier: echo verzet naar donderdagmiddag. Vriendlief kwam er dit weekend achter (GRRR) dat hij iets had voor z'n werk. Dus nu donderdagmiddag om 14.45 de echo. Spannend! Hoop dat er wat te zien is.
@Stiertje: snap dat je je echo zo snel mogelijk wil hebben, maar een mooie echo op valentijnsdag heeft toch ook wat speciaals. En hoe later, hoe meer er te zien is.
sneeuwmees: hij is nu juist een dag eerder . Maar het is allemaal zo vroeg, dat dat misschien niet zo gunstig is.
@Stiertje: en een weekje later de echo plannen? Snap dat je nieuwsgierig bent, hoor! Maar het is inderdaad nog wat vroeg. Ben nog steeds benieuwd naar Anja....! Maar vond 1 kindje krijgen al overweldigend, laat staan 2, zoals in haar geval.. Kan me voorstellen dat ze er letterlijk haar handen vol aan heeft.