ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Stiertje: genoeg meiden die rond de 6 weken al wat zien hoor. Ik duim dat jullie donderdag ook al wat zien.

Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar Anja. Ik hoop dat alles goed gaat en ze gewoon volop aan het genieten is.

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, ik snap dat je onzeker bent. De testen zien er goed uit hoor. Anders idd even bloedprikken?

Stiertje, donderdag de 1e echo! Spannend zeg. En idd als er weinig te zien is, dan plan je volgende week toch weer een nieuwe? Of gaat dat niet zo makkelijk?

Jolanda, heel veel succes! Ik hoop op een mooie score voor je! En ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het is gegaan.

MissGin, kan je duidelijk de embryo zien? Dat lijkt me echt apart! Ik ga ook zeker een foto maken of vragen. Heb ik vanochtend ook bij de FM gedaan. Hopelijk brengt het geluk!

Ik wacht op een telefoontje van DD. Ik ga nog steeds ervan uit dat woensdag de punctie is. Straks meer!

3. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Jolanda, hopelijk is de punctie goed verlopen, ik duim dat er een aantal embryo's mogen volgen! Hoe ging de heenreis? Lekker dat jullie niet al te ver van DD wonen, vooral met sneeuw en carnaval...

@ Kitty, hoe was de follikelmeting en heb je inderdaad woensdag de punctie?

@ Stiertje73, spannend deze week de echo! Ben je weer wat opgeknapt? Hopelijk zet de griep niet door...

@ Dreamer, ik vind die kv-test er ook mooi uitzien hoor...

@ Sneeuwmees, heeft je ongi al doorgezet? Jouw cyclus lijkt op die van mij...Denk je dat het er aan zit te komen en zet het 2 dagen niet door, heel vervelend..

@ Aklina, hoe was het bij de huisarts? Bloed geprikt vanochtend toch?

@ Missgin, een blasto aan boord! Goed nieuws! Duim dat de positieve flow hier aanhoudt en je volgend week een positieve test in handen hebt!

@ Wishfullthinking, hoe voel je je?

@ Anjav, hopelijk is alles goed gegaan en ben je lekker aan het genieten van je twins!!

@ Kippetjuh, heel veel succes als het zover is, wat is het voorbijgevlogen! Spannend voor jullie wat het wordt!

@ Timon, zag je ook voorbij komen, hoe gaat het met je? Nog steeds geen plannen om weer een poging te doen?

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Kitty: geen enkel probleem, in Heerenveen doen ze echt helemaaaal niet moeilijk. Daar kunnen ze bij PNO nog een puntje aan zuigen. O shit, bedenk net dat de envelop nog thuis ligt met het aanvraagformulier erin. Zo krijg ik m'n eurootjes natuurlijk nooit terug :)
    Spannend voor jou: woensdag punctie.

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @karin, miste net jouw reactie. M'n hoofd voelt wel weer wat beter. Nog wel steeds heel vol en ook enorm hoesten. Hopelijk blijft het hierbij!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: hoop op goed nieuws dat je punctie woensdag zal zijn! Ik ga voor je duimen, meid!
    @Karin: ongi is hier vanmorgen goed doorgezet. Balen dat er idd eerst zo'n aanloop zit en dan alsnog ineens de sluizen open. Ik mag dus door naar de volgende ronde.:( Nog 2 'eigen' kansen voor onze intake in DD.

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Hallo meiden,

een paar maand geleden ben ik hier een paar keer te vinden geweest, toen heb ik een afspraak gemaakt voor een intake in Dusseldorf. Inmiddels is het bijna zover. We hebben de afspraak op 21 februari.
    Ik had verwacht dat we allang klaar zouden zijn met het traject in Nederland, maar niet dus..
    We hebben nu tweemaal een icsi poging gehad, na de tweede mislukte poging hebben we maar liefst 5 cryo terugplaatsingen gehad. Allemaal zonder enige teken van een zwangerschap, niet eens een vaag positieve test ofzo. Inmiddels heb ik afgelopen vrijdag de laatste vd 5 teruggeplaatst gekregen.
    Het gekke voor ons is dat het er allemaal supergoed uitziet, bms altijd goed, alle cryo's waren op dag 5 ontwikkeld tot een blastocyste bijvoorbeeld en de verse pogingen waren cavitaties. Dus dan ga je echt denken; waar ligt het dan aan? Vandaar dat we nu naar DD willen, in Nld wordt alles op pech gegooid en ik ben ook echt niet tevreden met de manier waarop ik behandeld ben.

Maar goed, zit nog in de laatste officiele wachtdagen tijdens het intake gesprek, dat is wel wat raar.
    Ik ben na het lezen van dit topic ook gauw overgestapt naar PNO.
    Heb ook al eens gemaild, maar kreeg een mail terug die alleen van toepassing was als je alleen de basisverzekering hebt, dus daar had ik niks aan.
    Kan iemand hier me nu vertellen wat we nodig hebben om het aan te vragen?
    Heb inmiddels een Aanvraag 112 E formulier geprint, maar er is ook nog iets specifiek voor ivf/icsi?? Waar vind ik die? Dat stuur je op met een begeleidend briefje en het behandelplan ofzo?

Ik zou hier graag ook lekker mee gaan schrijven, heb al veel positief nieuws gelezen op de laatste pagina's. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik ooit een positieve test krijg nu na 6 mislukte terugplaatsingen.

8. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Eliza84, welkom hier. Jammer dat het na zoveel pogingen nog niet zo heeft mogen zijn... Maar ik lees dat je afgelopen vrijdag weer een tp hebt gehad, dus er is nog hoop, ik ga voor je duimen. Heb zelf ook nog nooit (na 6 ICSI-pogingen) een positieve test in handen gehad, en vind dat ook nog steeds moeilijk voor te stellen... Ik heb een week na jou een gesprek in DD hoe verder, heb er al 2 pogingen gedaan. De afgelopen periode is hier inderdaad weer een aantal meiden zwanger geraakt, dus dat geeft weer een beetje hoop. Er zijn vast een aantal die antwoord hebben op je vragen over PNO!

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jolanda, hoe is het gegaan vandaag?

Timon, hoe is het met je? Nog steeds lekker in de MMM ruststand? Of begint het alweer wat te kriebelen?

Sneeuwmees, toch jammer dat ongi dan weer doorbreekt. Hebben jullie ook echt hoop iedere mnd dat jezelf probeerd? Ik bedoel.... zijn er mogelijkheden? Geen oorzaak gevonden dat zwanger worden niet lukt? Hier heb ik die hoop namelijk absoluut niet, maar ja...met soms maar zoveel zaadjes die letterlijk op 2 handen te tellen zijn is dat misschien ook wel logisch ;). Ik duim in elk geval de volgende 2 zelfprobeer maandjes nog voor je mee! Hoe mooi zou het toch zijn zeg!! ;)

Elize, wat frustrerend moet dat zijn zeg....iedere keer zulke mooie embryo's en geen één die blijft plakken :(. En dan iedere mnd weer opnieuw die teleurstelling verwerken. Hoop dat ze in DD uitkomst kunnen bieden! Succes meid!

Kippetjuh, spannend hoor. Nog eventjes...... in elk geval binnen 2 weken ;). En leuk he.... om het niet te weten. Wij wisten het bij M.a.u.d ook niet. Was wel ontzettend nieuwsgierig, had het ook best wel willen weten, maar manlief niet... Maar alles in 2-voud bedenken/uitwerken is ook wel heel leuk idd! En dan idd het moment v/d geboorte.... wat wordt er 'omhoog gehouden' :):) Erg speciaal!! Alleen inrichting van kamertje vond ik jammer en kleertjes....dat wordt dan zo neutraal. Meteen in juiste kleur had ik ook wel leuk gevonden. En ik sluit me aan bij jullie....hier vanaf moment van eerste echte wee ook 25 uur bezig geweest :cool:.

ANJAAAAAAA, we zijn hier zó nieuwsgierig!! Hoop maar dat je één hele goede reden hebt dat je hier nog niet bent geweest en wel, dat je heeeeerlijk aan het genieten bent! :) Hopelijk alles goed met jullie viertjes.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elize: volgens mij heet het een aanvraagformulier voor IVF/ICSI in het buitenland. Misschien kun je ze ff bellen, dan sturen ze het naar je op. De arts in DD moet dat formulier invullen en ondertekenen en dan moet je zelf nog een paar dingen invullen en dan is 't klaar.

11. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    even alles weer bij lezen

nog steeds niks van anja jammer

@stiertje bijna echo leuk man spannend

@Kippetjuh nog even en dan mag jij je kindje in je armen sluiten

iedereen die met fm bezig is hopen op een mooie oogst

en iedereen die op het wachtbankje zit of komt te zitten sterkte met deze ozoo lange wachten . en hopen op een mooie positieve test

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Heb vanochtend bloed laten prikken en de uitslag was 498!!! Joehoe!! Ben erg blij en opgelucht. DD gebeld. Moet doorgaan met de utro en progynova tot aan de echo op de 25e feb. Volgende week maandag nogmaals bloed prikken om de stijging te volgen.
    Vorige keer toen ik een VMk kreeg was het hcg op dezelfde dag 275. Wat natuurlijk ook prima was, maar ben toch blij dat het nu een stuk hoger is.
    Ik ga Zo nog ff kruidvat testen kopen om de stijging te volgen. Hopelijk worden de testen steeds donkerder.
    Sorry dat ik ff ego blijf.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Jaaaaa wat super goed meid ! En WAUW wat een mooie uitslag zeg !
    GEFELICITEERD op naar een mooi knipperlichtje !

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Alvast heel veel succes. Ik hoop dat het snel begint ... wie weet ben je nu wel bezig :)
    Heb je zelf een idee of jullie een meisje of jongetje krijgen ? Ik denk dat jullie een zoontje krijgen :D

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @aklina: JOEHOE!!! En nu een mooie banner :D

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: wat een goed nieuws! Inderdaad, nu wordt het voorzichtig toch wel tijd voor een mooie banner!
    @Elize: welkom hier! Onbegrijpelijk dat je inderdaad na zoveel pogingen en cryo's nog steeds met lege handen staat. Ik zou me er ook niet bij neer kunnen leggen dat het alleen maar 'pech' is. Dus goed dat je verder kijkt en een afspraak in DD gemaakt hebt. Ik kan op veel vragen ook nog geen antwoord geven, want ik ben hier net ook pas bij dit clubje (en zit nog in mijn 'inwerkfase' ;)). Ik heb mijn intake op 25 april, dus dat duurt nog eventjes. Maar met alle adviezen hier, kom ik dan in ieder geval wel beslagen ten ijs.
    @Majo: in principe is er, behalve mijn leeftijd, geen reden dat het niet op de natuurlijke manier zou kunnen lukken. Ik ben immers 2 keer heel snel spontaan zwanger geraakt. Dus dat maakt de wachtmaanden voor mij dus niet zo nutteloos, omdat we dan toch een kans hebben (ook al is die misschien klein(er)). We gaan weer ons best doen. Ik kreeg gisteren weer twee pendels voor deze maand. Dus ik hoop dat ik de pendelaars nu eens niet teleurstel. ;)

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Die banner komt er pas als de waarde volgende week genoeg gestegen is. Noem het bijgeloof maar ik wil eerst voorbij het punt zijn waar ik vorige keer een miskraam kreeg.

18. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Aklina snap je helemaal. Dat heb ik ook. Eerst zien dan geloven. Allen trouwens bedankt voor de tip, maar ik laat geen bloed prikken. Ik doe haast niets meer via mijn huisarts aangezien ik dicht bij de bron zit zeg maar. In het geval van kinderwens ben ik zelfs nog nooit bij mijn HA geweest. Dus dan ga ik nu niet ineens hem vragen naar een labformulier. En de reden dat ik het niet aan mijn gyn vraag is omdat hij altijd al zo veel extra voor mij doet. Zelfs echo's in zijn vrije tijd ed. Ik vind van mezelf dat ik gewoon maar geduld moet hebben tot de echo van volgende week donderdag...
    Ps mijn vage testen waren van gisteren en eergisteren. Die van vandaag was ineens een stuk donkerder. Ben weer ietsje geruster :)
    Verder is er zoveel geschreven dat ik ff niet op iedereen ga reageren. Maar bij deze een grote zwaai!

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Alkina,
    Mooie hcg waarde! Op naar een mooie echo......Geniet ervan! :)
    Zou je willen vertellen waarom je progynova gebruikt naast utro?

Dreamer,
    Wa fijn dat jouw testen donkerder zijn geworden! :)
    Wat goed dat zo geduldig bent!

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Elize,
    Welkom hier!
    Wat zwaar! In DD zit je gelukkig goed....
    Ik heb het form des tijds van dames hier gekregen. Als je jouw mailadres in pb zet, mail ik het je.

Deel Deze Pagina