jolan meid wat ongelofelijk oneerlijk...ik begrijp je gevoelens zo goed!!.. wat een teleurstellingen steeds heb het zo met je te doen trouwens ik weet dat Dokter S bemiddeld voor vrouwen die ECD willen doen je komt dan terecht in spanje..alleen ben je dan wel duurder uit.. (omdat zij bemiddelen) ik heb me ingeschreven bij Freya op het besloten topic.. je weet immers dat wij daar ook aan zitten te denken als de komende pogingen nergens toe leiden ik weet niet wat ik nog moet zeggen om de pijn maar enigzins te verzachten een hele grote dikke stevige mega knuffel voor je!! sterkte meis!!!
Jolanda, Wat teleurstellend voor jullie! Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Gezien jouw mooie hoeveelheid follikels had ik dit echt niet verwacht .... jij zelf natuurlijk ook niet Veel sterkte en een dikke knuffel! Kitty, succes morgen!!! Marije, Ik zit in de tweede week DHEA..... Ik wil graag dat de tijd snel gaat...... Voor jou morgen uitgangsecho, toch? Spannend....hoop dat het voor jullie dit keer gaat worden!!! Whishfullth, Hoe gaat het met jou? Het was voor jou natuurlijk ook een teleurstelling.... Gelukkig dat er al een nieuwe behandelplan ligt. Ook een dikke knuffel!! Stiertje, Nog even en eerst echo!!!! Erg blij voor je! Sneeuwmees, Graag gedaan! Dames, Ik begin nu ook alle namen hier te onthouden, helpt me lezen en reageren. Heeft iemand trouwens iets van Anja gehoord? Hele fijne dag allemaal!
@Jolanda, wat afschuwelijk voor je! Ik leef met je mee. Nu eerst uithuilen en lief voor jezelf zijn. @Desire: ECD = eiceldonatie @Kitty: heel veel succes morgen!
Oh nee Jolanda, wat een domper! Dikke knuffel voor jou meis! Super goed nieuws van Juul! Kan iemand mij vertellen hoe de procedure van de punctie verloopt? Van binnen komen tot weer naar huis gaan? Hier nog steeds geen ongi............inmiddels al twee dagen te laat.
Ik reageer morgen ff uitgebreid .... @Jolanda wat erg ... ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Dikke knuffel meid !
Wat ontzettend lief ... ik ben ook van plan om hier gewoon gezellig mee te blijven kletsen en jullie allemaal te steunen en aan te moedigen !!
Ik heb zojuist ff een pb naar Anjav gestuurd om te vragen of alles goed gaat met haar en de kleintjes !
Oh jolanda, wat een ontzettende domper meis! Vind het echt erg voor je... Wat zegt Dr S? Sterkte meis! Dikke knuffel Kitty, heel veel succes morgen meis!! X
Oh jolanda,wat klote meid!Heb met je te doen!Je grootste angst is dat!En dan wordt hij weer waarheid.Heel veel sterkte metweer opnieuw opkrabbelen!
@Djuuzie: Je komt binnen en moet eerst nog wat formulieren invullen (toestemmingsformulier). Dan ga je samen in de wachtkamer zitten (waar hij wel koffie mag drinken maar jij niet). Dan word jij opgehaald voor de punctie en mag hij z'n donatie doen. Je moet je van onderen uitkleden (tip: neem een paar lekkere dikke warme sokken mee, die mag je aanhouden) en je kleren in een mandje doen. Dan moet je op een tafel/stoel gaan liggen, ben ik even kwijt, in ieder geval met je benen in de beugels. De anesthesist legt een infuus bij je aan en neemt evt. nog wat bloed af voor de HIV-test. En volgens mij heeft ze vantevoren ook nog even naar m'n longen geluisterd. Heel aardige vrouw! Als ze klaar is, roept ze de dokter. Als hij binnenkomt, word je onder zeil gebracht. En als je wakker wordt, is je man lekker bij je en is het allemaal achter de rug, heerlijk. Ik mocht anderhalf uur na de punctie alweer naar huis. Dat hangt er natuurlijk wel van af of je een beetje lekker uit de narcose komt. Maar het is mij heel goed bevallen. Wil je nog meer weten, vraag gerust!
Jolanda wat verschrikkelijk! Wens je heeeel veel sterkte! Wishful hoe is het met jou? Kitty succes morgen! Djuuzie we moesten samen wachten in de kamer met de tv. Toen werden we even apart genomen in een kamertje waar je nog wat dingetjes door neemt met iemand. (Of je idd nuchter bent, hoeveel terugplaatsen enz enz) Vervolgens weer samen in het kamertje wachten, tot mijn vriend werd geroepen en naar een ruimte begeleid om zijn ding te doen. Een tijdje daarna werd ik meegenomen door iemand naar een ruimte waar de punctie plaats zou vinden. Moest me van onder uitkleden, sokken aanhouden. Alle spullen in een mandje. Moest daarna op de tafel gaan liggen. Ze meten vast de bloeddruk, krijgt een infuus en een knijper op je vinger. Anesthesist stelde me nog wat vragen en alle voorbereidingen waren gedaan. Toen was het tijd om in de houding te gaan liggen. Armen, benen en buik worden vastgelegd terwijl je in de beensteunen ligt. Je krijgt slofjes om je sokken en alles wordt verder afgedekt met steriele doeken. Alles was klaar en het wachten was alleen nog op de dokter. Dat duurde even. Toen hij ook in de kamer was ging de spuit erin. Je wordt wakker op de uitslaapkamer met je ondergoed aan. Geen idee hoe ik daar gekomen ben, heerlijk geslapen. je partner mag er op de uitslaapkamer meteen bij. Na een half uur kwam de dokter vertellen hoeveel er geoogst was. Ik had wel wat pijn dus heb vervolgens een paar dingen daarvoor gehad. Toen het weer ging en ik naar het toilet geweest was mocht ik gaan. Uitgebreid genoeg?
Haha stiertje was me net voor... Zijn jullie trouwens ook van die testfreaks, of ben ik de enige testmaniak hier? Moet toegeven dat ik vanmorgen weer getest heb. Gelukkig worden ze nu duidelijk donkerder. Omdat de twee streepjes nog steeds lang niet even donker zijn heb ik voor de zekerheid een digitale gedaan met indicatie hoe ver je bent. Ben nu vier en een halve week en de test gaf 2-3 aan, dus dat klopt precies. Stom dat je toch telkens bevestiging zoekt... Heb dat ook met kwaaltjes. Mijn borsten kunnen niet zeer genoeg doen, dan heb ik weer bevestiging voor mijn gevoel. Zo stom! Want ik weet ook dat het allemaal niets zegt. Hebben jullie dat ook?
Thanx Stiertje en Dreamer! Heel duidelijk allemaal. Nog wel ff een vraagje, waar krijg je je infuus? Daar in de holte van je arm waar je normaal ook bloed laat prikken?
@Dreamer: na 5 testen (4x KV, 1x CB) vond ik het welletjes. Ook geen testdrang meer gehad. Hoeveel heb jij er nu gedaan?
... En ik lees nog steeds mee hier en vind het zo lief dat jullie zelfs hier blij voor mij zijn.... Volg nog altijd hoe het de wachtenden en net zwangeren gaat en of Anja al bevallen is van de Twins... Kan zelf het onverwachte wonder nog steeds niet geloven en durf net als Alkina nog geen banner te maken... Ben vandaag precies 4w en 4d, want ik wist dankzij de smiley van clearblue precies wanneer ik mijn eisprong had! En heb ook gevoeld dat hij aan de goede kant was (met eileider). De testverslaving ken ik hoor, ha ha. Al heb ik tot nu toe alleen de kruidvat gedaan (was gisteren) en vandaag de clearblue (2-3 weken). Maar goed, ik zat ook niet bewust op een wachtbankje... We hadden 'het ei wel geconusmeerd', maar ja, dat hadden we al talloze malen tevergeefs gedaan sinds ehhhh, *tel kwijt*... Had donderdag ongesteld moeten worden, was vrijdag over tijd, maar had de woensdag ervoor dus al wat licht bruin verlies gehad en donderdag ook, dus dacht... Het zal nu wel doorzetten... Zaterdag nog gaan hardlopen (dan breekt het wel door...), maar alleen weer wat bruin en verder niets. Vond het zondag echt irritant... Was het dan de dhea waaraan het lag, zou die mijn menstruatie uitstellen??? Had nog 1 kvtest liggen... Dacht maandagochtend, nou... Toch maar die stomme test gedaan, voordat ik maandagochtend mijn oefeningen wilde gaan doen... Met een half oog turend naar de test... Verscheen er nu een streepje? Donkerder, donkerder... Stond echt te shaken!!! De dag ging vol ongeloof in een roes voorbij... Vandaag die clearblue gedaan... En nu heb ik geen testen meer in huis, ha ha... Maar wil komende week nog een digitale doen, in de hoop dat er 3+ mag staan... Maar ben zo onzeker... Het is al vaker misgegaan immers... Hou mijn topic bij, dus jullie lezen vanzelf hoe het gaat! Anyway, ik blijf hier nog wel meelezen en meeduimen... En ben benieuwd naar Anja!!!! Liefs voor allemaal!
@Juul: snap het hoor, dat het zoooo spannend is. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. En ik blijf jouw topic volgen. Wat wel weer grappig is: deze keer is dat akelige wachtbankje jullie bespaard gebleven! HET meest killing onderdeel van de hele MMM!