Och MissGyn, kan me voorstellen dat je zo van jezelf baalt nu het hoeft idd niets te betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je toch een licht streepje wilde zien Nu nog volhouden tot zondag Djuuzie, jij morgen de eerste spuit. Wij gaan dus samen van start. Ik ben alleen nog niet ongi, elonva gaat er op dag 2 in. Ben benieuwd of het een ingewikkelde spuit is ligt wel in de koelkast maar heb nog niet gekeken Welke zwangere is nu aan de beurt voor een echo? Even ego, ben hartstikke ziek gewordne net als de vorige poging Baal echt van mijnzelf... maar goed, beter nu dan na de terugplaatsing Fijne dag allemaal!
@Missgin: snap dat je baalt van jezelf, maar is niet nodig. Snap dat die drang gewoon zo groot is dat je wilt gaan testen. Maar het is nog te vroeg, dus we gaan nu extra hard voor je duimen voor zondag! @Kitty: had jij vandaag nu je tp? Weet je al wat je gaat doen? @Marija: die Elonva ziet er inderdaad heel apart uit. Er zit ook iets van een grote veer in. Wist niet wat ik zag. Bij mij hebben ze hem toen in het zkh gelijk klaargemaakt en gezet.
@Djuuzie: Voor jou ook weer een spannende tijd ! Op naar donderdag voor de 1e fm. @Dreamer: Er zijn meiden die dan al een knipperlichtje zien, maar ik zou hem persoonlijk iets later proberen te plannen. Zo rond de 6+1 of 6+2. Zelf had ik hem met 6+5, omdat ik 6+2 eigenlijk nog wat te vroeg vond. Kan je hem proberen te verschuiven of is dat niet mogelijk ? Het bezorgt zoveel stress als er nog geen knipperlichtje te zien is terwijl je dat dan misschien over een paar dagen wel meteen had gezien. @MissGin: Geen hekel hebben aan jezelf. Als je testen in huis hebt is het nou eenmaal moeilijk om ervan af te blijven . Je zit pas 6 dagen na tp dus nog helemaal niet gek dat je niets ziet. Ik had 7 dagen na tp een super licht streepje, dus mocht ik een dag eerder getest hebben had ik waarschijnlijk ook een negatieve test gehad. Nu wachten tot zondag en ik ga heel hard duimen dat je dan 2 streepjes hebt ! @Marija: Niet balen hoor, jij kan er toch niets aan doen dat je ziek wordt ! En inderdaad beter nu dan na de tp. Beterschap, hopelijk ben je snel weer beter. @Kitty: Vandaag de tp toch ? Heel veel succes !
Thanx meiden! Stom he...ik wist van te voren dat ik eigenlijk te vroeg ben met testen, maar het dan tóch doen...hoezo eigenwijs? En als ik dan idd logisch ga nadenken...TP pas 6 dagen geleden, niet met m'n eerste plasje, 3 dagen voor NOD...gewoon te vroeg getest! Want ik denk zelf namelijk wel dat ik zwanger ben...gevoelige tepels en soms steekjes vanuit m'n oksels, steekjes helemaal onderin m'n buik achter m'n schaambot, en gewoon m'n gevoel. Maar ik wil mezelf ook niet gek maken, want de kans bestaat natuurlijk ook dat ik niet zwanger ben. Pffff gelukkig is het bijna zondag Vandaag nog even verzinnen wat we kunnen gaan doen (er woont zeker niemand van jullie hier in de buurt? ) Morgen gaan we met ons zoontje naar de bioscoop, naar de tekenfilm Zambezia, gaat hij vast geweldig vinden! En dan zondag testen en hopen op het beste! Dreamer Ik zou idd ook proberen of je de echo kan verzetten, 5w5d is best vroeg. Misschien kan je een weekje later terecht? Kitty Vandaag de TP toch? Succes! Djuuzie Voor jou gaat het circus ook weer beginnen! Succes met spuiten!
@Missgin: ik wilde hetzelfde zeggen. Als je 1,5 uur rijden geen probleem vindt... dan staat de koffie klaar..hihi.. Ik ga volgende week met mijn zoontje naar een Bumba-theatervoorstelling hier in de buurt. Dat zal mijn zoontje al super spannend vinden. Krijg ik gisteren ook nog een mail van het theater dat onze kaartjes geselecteerd zijn voor een meet- en greet na afloop. Nou, mijn zoontje weet niet wat hem overkomt. Hij zal wel bijna in mij kruipen van verlegenheid....hihi.. @Djuuzie: lekker vooruitzicht! Geniet ervan en heel veel plezier!
Haha Purmerend is met net ff te ver maar bedankt voor het aanbod Wij komen oorspronkelijk uit Dordrecht en zijn 6 jaar geleden naar Middelburg verhuisd ivm de eigen zaak van mijn vriend. Maar ik kan hier maar niet wennen, zo ver van alles en iedereen vandaan. Kan ook niet wachten tot we weer terug zijn in de bewoonde wereld, want dat ik terug ga verhuizen naar Dordrecht, is een ding wat zeker is haha! Djuuzie Veel plezier en een fijn weekend!
Anja, Van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat het goed gaat met jouw herstel en dat je snel naar huis kunt gaan. Geniet ervan! Kippetje, Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Stiertje, Wat geweldig voor jullie!!!! Alkina en Dreamer, Hoop voor jullie ook een mooie echo! Kitty, Succes vandaag! MissGin, Jouw nieuwsgierigheid kan ik me heel goed voorstellen... Als ik het goed heb zit je nog maar rond 7-8 dgn na TP, toch? Dat is toch erg vroeg! Zodoende kan het allemaal nog!!! duimen...duimen... Djuuzie en Marije, Spannend!! Hoop voor jullie ook mooie uitkomsten! Djuuzie, Veel plezier met zo'n allen! Ik kan niet wachten totdat ik kan beginnen! Nu in ieder geval tweede week DHEA achter de rug. Voorlopig moet ik geduld hebben en hopen dat DHEA zijn werk doet. Gelukkig lijken de bijwerkingen nu wat af te nemen! Prettig weekend allemaal!
Anja gefeliciteerd!! mooie namen ook ..geniet maar lekker Stiertje gefeliciteerd!! ik kijk uit naar donderdag
@ Missgin, Ik duim ook verder voor je, op naar een positieve test zondag! @ Djuuzie, gezellig weekend! @ Marija, jij mag van start lees ik, spannend! De Elonva-spuit ziet er indrukwekkender uit dan dat ' ie is. Heerlijk dat je minder hoeft te spuiten...Bah, nix aan die griep, hopelijk knap je snel weer op! @ NinaD, fijn dat de bijwerkingen van de DHEA afgenomen zijn...waar had je last van dan? @ Kitty, heel veel succes vandaag!!
MissGin ik had hetzelfde gedaan. Het wachten is gewoon onmenselijk. Je symptomen klinken hoopvol dus probeer niet teveel aan te trekken van die test. Succes met wachten en de volgende test! Echo plannen is niet het grote probleem. Ik ben goed bevriend met mijn gyn en kan dus best terecht, maar ik ga op vakantie. Ben echt te ongeduldig om tot na mijn vakantie te wachten dus vandaar de vroege echo. Voor de zekerheid kijken of we geluk hebben en er iets te concluderen valt en anders hebben we pech...
Ow vandaar, dat begrijp ik wel ! Zou toch geweldig zijn als er al een knipperlichtje te zien is, daar duimen we voor. Vruchtzakje moet je volgens mij sowieso al kunnen zien. Ik heb een echo met 5+1 gehad en daar was een vruchtzakje te zien namelijk.
Dreamer Ja dan begrijp ik inderdaad ook dat je zo'n vroege echo wilt. Hopelijk is er dan in elk geval een vruchtzakje te zien! PNO Ik heb net weer even gebeld en ik krijg het vergoedt vanuit de basisverzekering en ook uit de aanvullende verzekering, dus 200%. Alleen het bedrag snap ik niet zo...volgens de dame is het Nederlandse tarief 1500,00 (even afgerond, het is iets meer) maar volgens mij heeft een van jullie van de week ook bericht gekregen en er staat mij bij dat dat een hoger bedrag is, zo rond de 1800,00. Maar goed...ik kan in elk geval de rekening van 2300,00 van DD opsturen en die krijg ik vergoedt, minus m'n eigen risico natuurlijk.
Hoe bepaal jij je eerste dag van je cyclus. Ik vind dat erg moeilijk. Mijn temperatuur is nu al sinds 12-2 laag en vannacht (15-2) pas bloed verlies. Wat is dan mijn eerste dag. . . ? Andere ook graag advies. . . Verder iedereen succes met wachten,behandeling ed . . .
dit weekend een weekendje weg ik zie er best tegen op om ver van de deur te gaan.. @kitty succes vandaag