ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zojuist afspraak gemaakt voor de 2e echo: woensdag 27 februari om 15.00 uur. Wel lekker dat we vrij snel nog een keer mogen!

2. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    de vorig keer dat het mis ging stond ik op een camping en dan wil je het liefst thuis wezen.

3. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Meiden heel even iets anders. Hebben jullie het laatste Freya magazine gelezen over lotgenoten contact? Erg herkenbaar!

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snel vanuit de auto; Ik heb net een viercellige van type 2 en een tweecellige van type 1 teruggeplaatst gekregen mbv AH. Echt leuk om t te volgen op t scherm vh echo app. Tevens 2 foto's van de Emmy's meegekregen. Nu wordt het duimen draaien!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Desire: Dat begrijp ik, maar probeer er toch van te genieten !

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Spannend, ik duim mee !
    Wanneer mag je testen ?

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik ben daar niet lid van, dus heb het niet gelezen.

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Spannend Kitty. Veel succes met het doorkomen van de wachtweken.
    Ik duim voor je hoor!!!

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Aklina: Heb je trouwens een vaste gyn in het ziekenhuis ? Ik vind ze allemaal echt super aardig (nou ja bijna allemaal haha)

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een vraagje, moet ik dhea blijven slikken? Natuurlijk helemaal vergeten te vragen en va 14 uur zijn ze niet meer te bereiken...

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Dhea door blijven slikken.
    Pas stoppen als je positief test.

12. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Kitty ik duim met je mee!!
    Wat is trouwens type 1 en 2? Is dat kwaliteitsaanduiding net als in andere ziekenhuizen A, B en C wordt gebruikt? (waarbij de eerste de beste is)

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, thanks Aklina!
    Dreamer, idd type 1 is A kwaliteit.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: mooie kwaliteit en toch twee teruggeplaatst!;) Hoe doet dr. S. dat met de verzekering, want officieel mag je op jouw leeftijd er toch geen twee terug laten plaatsen? Nou, meid, veel succes weer die twee onmogelijke wachtweken door te komen! Ik ga voor je duimen.
    @Desire: ik heb ook een mk gehad toen ik op vakantie was. Snap je dubbele gevoel met zwanger zijn en op vakantie gaan. Maar deze keer gaat het gewoon helemaal goed komen bij jou. Veel plezier!
    @Stiertje: fijn dat je zo snel weer een echo hebt. Goed geregeld!;)

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Kitty,
    2 mooie emmys! Wat fijn! :)
    We gaan duimen voor je!

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Gefeliciteerd Kitty met 2 mooie emmies ;) nu ontspannen en laat je lekker verwennen ;)

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Missgin: kan me voorstellen dat je jezelf stom vind maar echt niet doen hoor! Ik duim op een mooi 2e streepje zondag!! Geef de moed niet op!!

@ Kitty: Mooie embryo's meid! Nu lekker gaan broeden. En toch 2! Super!!

@ Sneeuwmees: Je derde en vervolgens meerdere pogingen mag je er wel 2 terug laten plaatsen......dit geld alleen voor poging 1 en 2 dat het niet meer mag :)

18. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Het was mijn tweede keer en ik heb er ook twee teruggeplaatst gekregen. Hij heeft het er nooit over gehad dat dat niet kon qua verzekering... Vraag me ook af of ze er achter kunnen komen. (Moet het natuurlijk niet een twee-eiige tweeling worden haha. )

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, dit is poging 5 dus dan mag ik er 2 terugplaatsen. Trouwens vanmiddag weer met PNO gebeld. Dr S had toch de aantallen genoemd terwijl niet gevraagd? Nou, echt niet accepteren, want hierdoor accepteerde PNO deze poging niet. Keihard, want als Dr S niet de aantallen had opgeschreven, dan had ik het gewoon vergoed gekregen! Dus meiden die in dezelfde situatie zitten, je bent gewaarschuwd. En ik laat t er overigens niet bij zitten, ik ga de rechtsbijstand inschakelen.

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Kitty,
    Vierde poging hadden jullie toch zelf betaald?
    Zodoende is deze poging de vierde poging voor de verzekering. Heb je bij PNO overleg met b.v. een manager gevraagd?
    Ik heb gemerkt dat de telefonisten bij PNO niet veel weten. Met belangrijke vragen vraag ik of ze mij kunnen doorverbinden met hun leidinggevende. Wellicht heb je dan sneller een oplossing.
    Aan de andere kant is het ook fijn om het uit handen te geven, zodat jij je lekker kunt ontspannen!!! :)

Deel Deze Pagina