ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nina, daar zijn ze t dus niet mee eens. Ik ben teruggebeld, dus het zal wel iemand zijn die er verstand van heeft. Het levert gewoon veel stress op en dat kunnen we niet gebruiken. Manlief gaat er iig achteraan 😄.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: wat balen dat de verzekering zo moeilijk doet. Ik hoop dat de rechtsbijstand nog iets kan betekenen. Uit een van de mails die hier laatst van PNO voorbij kwam zou je zelfs eruit kunnen halen dat ze nog meer pogingen vergoeden als er maar een toestemming voor is. Maar snap dat je op al die stress niet zit te wachten. Hopelijk kan je man een oplossing vinden, zodat jij je helemaal kan richten op de emmies in je buik.

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goedemorgen!
    Hoe is het met de meiden hier? Nog leuke plannen voor het weekend?
    Wij gaan vanmiddag met onze zoon naar de bioscoop en heel misschien komen m'n zusje en zwager vandaag ook nog.
    Morgen dan eindelijk testen, vind het nu wel heel spannend worden hoor! Ik had van de Pregnyl hele zere borsten, maar dat nam begin van de week af. Nu zijn ze nog wel gevoelig als ik eraan zit, maar ik heb sinds gisteren een paar keer per dag steken vanuit m'n oksel en ze voelen gewoon anders aan. Ook veel steekjes helemaal onderin, dus ik hoop dat m'n gevoel goed is en de test morgen positief is!

Heb trouwens gevraagd of ze mijn oude eigen topic weer willen openen, kan ik daar ook bijhouden hoe het vanaf nu verder gaat verlopen.

Fijn weekend allemaal!

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    WOOOOOOW.... paar dagen niet lezen hier is gewoon ECHT NIET handig zeg ;). Wat is er veeeeel geschreven! Nare dingen, maar ook leuke dingen...

Jolanda, meid wat een neer nieuws heb jij gehad zeg! Kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken en dat je verder aan het kijken bent naar wat wijsheid is in jullie situatie. Dikke knuffel voor jou!

Anja, Jááááá....daar was je dan eventjes :). Goed wat van je te 'horen'. Pittige bevalling gehad zo te lezen! Hopelijk knap je zelf gauw op en kun je optimaal van jullie wondertjes gaan genieten. En wat een onwijs leuke namen hebben jullie ze gegeven. Vooral die van jullie dochtertje vinden wij érg leuk ;).

Stiertje, jáááááá....een knipperlichtje gezien op valentijnsdag :). Súper meid! Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van. En dan op naar een mooie 2e echo!

Kitty, spannende weken voor jou nu zeg! Kwaliteit zit in elk geval goed. Op naar ook een positest zou ik zeggen! En wat balen toch van de verzekering. Ik ben dus idd één van degene die tegen Dr. S. gaat zeggen dat hij geen aantallen moet noemen aangezien wij er ook alweer 5 hebben opzitten. (moet wel eerst de verzekering gaan meewerken hier). Ha...en moet DD ook og steeds inlichten dat de 2 cryo's ook mislukt zijn....ach....is pas bijna 3 wkn geleden ;).

Kippetjuh, jij inmiddels dan toch ook bevallen :). En wat ontzettend leuk dat het nu een meisje is :). En ook al zo'n leuke, lieve naam :). Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje! Hoe vindt je zoontje zijn nieuwe zusje?

MissGin, spannend!!! Morgen dus dé dag! Hoop zó dat je voorgevoel gewoon lekker klopt! Toi toi toi meid!

Rest: Zwaai zwaai zwaai!! Weet het niet meer!! Alle 'junkies' succes met het spuiten, alle zwangeren succes met wachten op een mooie (volgende) echo. Alle wachtbankzitters succes met wachten en alle wachtenden voor ze kunnen gaan starten, geniet nog even lekker van de rust. Fijn weekend allemaal verder!!

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Vanmorgen en vanmiddag kort menstruatie achtige krampen en zeer licht bruine afscheiding.
    Ook al weet ik dat het niets hoeft te betekenen maak ik me erg zorgen of het wel goed blijft gaan.
    Morgen nog maar weer een testje er tegen aan gooien. Hopelijk is ie dan niet lichter geworden.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: snap je bezorgdheid, maar zoals je zegt, het hoeft niets te betekenen. Probeer de moed er in te houden, meid! Dikke knuffel!

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ben bang dat het hier einde verhaal is... :(

8. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Ahhhh nee missGin! En het klonk allemaal zo hoopvol! Weet je het zeker? Ik bedoel of het echt doorzet en geen vals alarm is... Gun het je zo!

9. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Aklina menstratie achtige krampen kunnen juist ook betekenen dat het allemaal lekker groeit. En zolang het bruin verlies geen rood verlies wordt durf ik er voor je nog in te geloven. Hoop jijzelf ook! Succes met testen!

10. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Missgyn hopelijk heb je het mis en is de test morgen toch positief ;(

Aklina, gebruik je nog steeds utro en progynova? Ik heb ooit progynova gebruikt dn constant bloedverlies gehad...

Majo wanneer gaan jullie starten?

Djuuzie, hoe was je eerste spuit? Welke hormoon gebruik je nu eigenlijk en welke dosis?

De rest van de dames fijne zondag morgen... Ik ben nog steeds ziek ;(

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!!!

Meisje, wat heb jij moeten doorstaan? Sterkte met je herstel.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje!!!! Nu is het genieten geblazen.:)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: hoe is het nu met je?
    @Missgin: ach, nee, dat is niet wat we wilden horen. Ik hoop ook dat het vals alarm was.

14. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Wat een onzekerheid bij alle net zwangere meiden.Hier niet minder helaas...
    Gister naar het ziekenhuis geweest en er was nog niks op de echo te zien.De gyn
    zei dat dit niet vreemd was,maar ik lees overal dat je een vruchtzakje zou moeten zien.
    Ik mocht wel bloed prikken,uitslag hoor ik maandag(pas)Ik heb echter weer zo'n
    digitale test gedaan en deze geeft nu 2-3 aan.Terwijl je vanaf 5 weken 3+ zou moeten zien
    Ik heb dus het idee dat het hcg niet genoeg steigt.Dit was precies zo tijdens m'n eerste
    miskraam vorig jaar en daarom knijp ik hem behoorlijk eerlijk gezegd....

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Alle kersverse papa's en mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet ervan!

Zwangere hoop dat alles goed blijft gaan bij jullie!

Ego: lig in het zkh gisteren ben ik geopereerd, mijn galblaas is eruit gehaald zat vol galstenen. Nu veel pijn ben aan de morfine. Morgen misschien naar huis daar verder aansterken.

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Aklina: ik heb ook erge krampen gehad. Werd 's nachts wakker van de pijn. Duim voor een mooie test en een goeie uitslag maandag !

@MissGin: :( ben je ingesteld geworden ? Ik blijf anders duimen !

@Yj: voor jou duim ik ook. Misschien een late innesteling en daarom nog geen vruchtzakje te zien ?!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yj81, ik duim dat jij snel goed nieuws heb!

Juffie, sterkte. Jassie! Had je er erg veel last van? Hopelijk morgen naar huis.

Alle meiden in de mmm, succes! Hopen dat hier snel weer een roze flow gaat hangen.

Alle meiden met een positieve test, gefeliciteerd! Laat alle ukkies blijven zitten! *duim duim*

Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuffel!

Ik lees met veel rust af en toe jullie verhalen. Voor mij geen mmm meer. Ik hoop echt dat voor ons allen onze droom zal uitkomen.

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Oh missgin nee hè. Wat zou dat balen zijn!!

Yj ook in spanning. Lichter wordende testen is vreselijk beangstigend. De echo had je zekerheid moeten geven. Hoop zo dat het alsnog goed komt meid. Knuffel!!

Mijn test vanmorgen was weer dik positief maar niet donkerder dan die van donderdag. Zou zo graag zien dat ie donkerder wordt dan de controle streep. Morgen de bloedtest. Dan weet ik meer. Spannend!
    Gisteren geen bloed meer verloren. Is bij lichtbruin gebleven en steeds lichter geworden. Nu weer wit. Wel zojuist weer wat krampen gehad. Heel kortdurend gelukkig. Oeh wat is dit spannend zeg.

Timon, wat een heftig besluit dat jullie de mmm opgeven. Inderdaad dan maar dromen van een wonder.

Juffie sterkte met je herstel.

Bedankt loontje, je stelt me weer een beetje gerust.

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat spannend allemaal. Heb je een positieve test, dan krijg je dit. Ik hoop op een plakbeeb!

MissGin, heb je negatief getest? Misschien toch nog te vroeg getest?

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hier is het over...vanmorgen 2 negatieve testen...:(

YJ81 Oh bij jou dus ook spanning! Hopelijk blijft het goed gaan!

Aklina Hoop dat met de bloedtest morgen blijkt dat HCG gestegen is. Duim voor je!

Juffie Jeetje zeg, da's niet niet niks! Sterkte en hoop dat je snel weer de oude bent.

Ik ga morgen DD bellen en vragen of we een telefonisch consult met dr S kunnen krijgen. Nadat we te horen kregen dat we maar 2 embryo's hadden, vroegen wij ons al af wat voor meerwaarde DD voor ons heeft? In NL hebben wij immers ook altijd weinig embryo's, daarvoor hoeven we dan niet 300 km enkele reis te maken.

Pffff waarom zit het nou niet gewoon een keer mee! Voor onze zoon hebben we al 9 behandelingen gehad (3x IUI, 1x IVF en 5x ICSI en nog een MA met 12 weken) en nu gaan we ook alweer naar poging 3 toe. En het meest zure is, dat ik bij de 1e poging wel zwanger was en nu dus al 21 weken had kunnen zijn....*piep*zooi :(:(:(

Deel Deze Pagina