ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: dat trekt mij ook in de labrador. Dat je wel gelijk weet dat je een hond in huis hebt. Maar vooral het karakter spreekt me aan, dat het een goedaardige hond is (zeker met kinderen in huis). Heerlijk dat jullie extra handjes hebben om mee te helpen met klussen (en met de honden).
    @Desire: fijn dat alles goed met je gaat! En een boerboel als logé geweldig! Staat ook nog op mijn lijstje als een van mijn favoriete rassen. ;)
    @Marija: pendelen is dat je vragen beantwoord kan krijgen door een pendel rond te laten draaien. Je moet het niet te serieus nemen, hoor! Ze hebben hier op het forum een aparte rubriek ervoor. Ik vind het wel geinig (ook al komt 99% niet uit :cool:)!

2. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ja zeker is een heel mooi ras maar gewoon veelste groot. en hij vind mijn bejaarde hond van 7 kilo zo geweldig , die laat hij niet met rust elke als dat kleine ding gromt of moppert word die sukkel alleen maar vrolijker en komt ie met vier poten van de grond. en kan je vertellen dat mijn woonkamer daar niet op berekend is...maar dit is de laatse keer dat hij hier kan logeren .

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Desire: precies! Over minder dan 8 maanden heb je je eigen boerboel in huis, die je huis gaat afbreken!:D Kan me voorstellen dat dit een slagje te groot is voor een woonkamer.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majo, ik ga zeker de voorwaarden uitpluizen. Het laatste woord is er nog niet over gesproken. Als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag!

Maartje en Tevka, veel succes. En de wachttijd is echt niet lang. Ik heb de laatste 4 keer maar een minuut of 5 a 10 moeten wachten. Maar de intake is alweer even geleden, dus misschien dat de wachttijd hier wat langer is.

Sneeuwmees, ik zou idd je dossier opvragen bij het ziekenhuis en dat aan Dr S. geven en hiernaar verwijzen als hij vraagt wat je verleden is.

Aklina, fijn dat het bloedverlies gestopt is. Rust heeft je goed gedaan :).

Stiertje, leuk zeg een pup en wonen op een boerderij. Ik woon in een klein flatje. Niet echt geschikt voor een huisdier.....

Desire, ook blij dat het met jou goed gaat.

Ik heb ook het weekend helemaal niets gedaan. Ik ben altijd een fanatieke sporter, maar op advies van de arts maar even niets gedaan. Vanochtend voor het eerst weer een uurtje rustig gesport. Echt heerlijk! En nog meer goed nieuws, we hebben een vakantie geboekt, dus va komende donderdag ben ik er twee weken tussenuit! Lekker naar de zon!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: heerlijk vooruitzicht! Maar dat betekent dat je op je vakantie moet gaan testen? Spannend! Hopelijk krijgt de vakantie daardoor een nog specialer tintje.

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Aklina en Yj, weten jullie al meer? Hoop op goed nieuws!

Desire, weer terug! Spannend....nog maar 3 dgn tot de echo!

Stiertje, wat schattig een puppy labrador :). Kun je alvast wennen aan de slapeloze nachten die je tzt ook te wachten staan ;)

Kitty, wat héérlijk dat jullie op vakantie gaan zeg! Dan gaan jullie dus lekker ver, als de reis naar de zon gaat?! Waar gaan jullie naartoe?

Maartje, jij alweer terug uit DD? En?

Tevka, jij zit daar nu w.s. nog wel.... ben benieuwd naar de plannen.

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @majo: ja, precies! Alleen hoef je een baby niet midden in de nacht uit te laten in de tuin :)
    @maartje en tevka: ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hihi, nee dat niet.....zou niet best zijn :D. Maar daar loop je soms uren mee rond in huis middenin de nacht als je een beetje pech hebt ;). Hoe heet ie eigenlijk? Zó schattig altijd dat kleine dierenspul. Hier 2 poezen. Hond zou érg leuk zijn, maar gewoon geen tijd voor en minder vrij om te gaan en staan waar we zouden willen. Hebben wel tijdje geregeld 2 oppas/logeerhonden gehad, 2 huskeys. Groot maar ook erg leuk! Nu af en toe de hond voor de buren uitlaten, kruising tussen een fletcoater en een herder :).

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nero heet 'ie.

10. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
  11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Heb mijn bloed laten prikken en wacht nu. In principe zou ikmorgen pas de uitslag krijgen maar ik mag vanmiddag bellen of de uitslag er al in staat. Dus ben erg benieuwd. Sinds gisteren ook behoorlijk misselijk dus zie dat als een goed teken.

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Meiden. Vet goed nieuws. Hcg gestegen van 498 naar 7774 in 1 week.
    Ben super blij en gerust gesteld.
    Ben met vlagen ook erg misselijk dus dat geeft ook vertrouwen. Alleen de ongikrampen die ik vaak heb vind ik nog eng maar deze uitslag is zo geweldig dat ik nu echt mag gaan genieten.
    Meteen moeders voor moeders gebeld.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @aklina: jippie voor positief nieuws! Er is vast een last van je afgevallen. Nu genieten hoor!
    Ik krijg donderdagavond MvM op bezoek.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: fantastisch, meid! Inderdaad nu niet meer testen en vooral proberen te genieten, hè! :p

15. elles11

elles11 Lid

6 sep 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal me ook eens melden. Heb allemaal mooie berichten voorbij zien komen, maarook mindere. Missgin wat ontzettend balen, jak! Sterkte ermee.
    Hier ben ik vanaf 10 dpo begonnen met testen, iedere dag werd de test ietsiepietsie donkerder. Wel pas goed te vergelijken buiten de afleestijd ( kv). Op de officiele testdag, afgelopen zaterdag, was hij licht positief en ook t donkerst van allemaal. De dag erna, een bijna witte test. Nu zie je inmiddels wederom een vaag lijntje. Gisteren was 16 dpo. Dus voor mijn gevoel is er iets gaande geweest en moet ik me maar gaan voorbereiden. Maar blijf het raar vinden.

16. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ook hier goed nieuws.hcg gestegen van 200 naar 3000(waarde van afgelopen vrijdag was dit) in een week.Heb de hcg calculator(jaja,die bestaat Beta hCG Doubling Calculator | Countdown to Pregnancy) er even op los gelaten en kom bij zowel bij jouw als bij mij op een verdubbeling per(ongeveer)43 uur Aklina.Dit is prima.Hoop dat het zo door blijft gaan!!ga me zo bij moeders voor moeders aanmelden...Volgende week dinsdag weer een echo,dan moet er wat te zien zijn.....
    @Elles:Ik vind jouw testen echt heel raar.Ik hoop toch nog steeds stiekum op een late innesteling.Er komt niet zomaar een streepje.En anders maar gewoon helemaal wit als dat niet zo is,deze onzekerheid is vreselijk!Ik had in september iets soortgelijks.Je weet niet meer wat je moet denken op een gegeven moment....
    @stiertje:Jij ook al bijna starten met moeders voor moeders dus!
    En hoe gaat het met de rest??

17. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Het klopt dus niet dat die clearblue pas 3+ aangeven bij 2000 hcg.Ik had zondag een 3+,terwijl m'n hcg vrijdag al 3000 was.erg apart.Zijn niet echt te vertrouwen dus blijkbaar....

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Yj en Aklina: wauw wat goed !!
    Aklina je HCG is wel heel erg hoog, er zijn er 2 teruggeplaatst toch ? Mss wel een tweeling !!!

Gefeliciteerd meiden, op naar mooie echo's.

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    MissGin, balen!!!!!!!!!!!

Yj en Aklina, dat zijn mooie berichten!

Marije ik gebruik puregon 150 eh. 1x per dag.

Verder hebben jullie te veel geschreven afgelopen weekend om het bij te houden! Zwaai naar iedereen!

Ik heb een heerlijk weekend gehad. De eerste drie spuiten zitten er weer in. Nu op naar donderdag, de eerste fm.

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Helaas sinds een paar uur bloedverlies en menstruatie krampen.
    Na overleg met poli mocht ik gelijk komen voor echo en overleg. Door vleesboom was mijn baarmoeder zoals zo vaak niet te vinden.
    Nu mag ik morgen weer voor bloedafname komen om te kijken of het doorstijgt of niet. Super spannend en ongerust maar we zullen zien. Volgens de gun kan het ook nog gewoon goed gaan dus daar hopen we dan maar op.

Deel Deze Pagina