ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    #981 Loontje85, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
    Dat is schrikken Aklina, hopelijk niets aan de hand. Ik duim voor een goeie uitslag morgen. Hoe ver ben je nu ? Rustig aan meid.

2. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Aklina meid eerst zo'n goed nieuws en dan bliedverlies ;( maar hopelijk zit het gewoon goed! Je hcg is torenhoog dus het moet haast wel goed zitten!!! Ik duim voor je!

Yj, ook jij gefeliciteerd meg een mooie waarde ;? Ik zei het toch dat die clearblue stom is...

Djuuzie fijn dat je geniten hebt ;)

Hier eerste rose gespot, gaat zo doorkomen :) we gaan beginnen ;)

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Loontje ik ben vandaag 5+1.

Durf nog steeds geen banner.

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Fijn dat je ongi er aan komt marija.
    Veel succes!!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dat begrijp ik. Ik hoop zo dat het goed is !
    Is het echt helderrood ? Hoor je wel vaker, maar snap dat je bang bent met de krampen erbij.

Kan ook nog zijn dat 1 van de 2 los is gelaten ?!

Ik duim heel hard.

Mijn HCG was met 5+1 2366, bij jou stukken hoger, dus het moet gewoon goed gaan hoor !

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Marija: fijn dat je ongi doorzet. Eindelijk beginnen, succes !

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Aklina, mijne was 3100 met 5+2 dus het zou kunnen dat het er 2 zijn bij jou ;)
    En kan het zijn dat je vleesboom bloedverlies veroorzaakt?

Loontje, dank! Idd, eindelijk, heb best zin ;)

8. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Jakkes,dat is niet leuk Aklina!Ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit!Je hcg is inderdaad erg hoog ja.....maar beter te hoog dan te laag!Wie weet zijn het er inderdaad 2.Bij mij dus ook 3000 op 5+2.jij zit meer dan twee keer zo hoog....

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Aklina: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ben wel heel benieuwd of het hcg verder stijgt! Heb vertrouwen in je lijf hoe moeilijk het soms ook is!! Je HCG is wel super hoor!

@ Stiertje: heeeel leuk een puppy!! En wat een coole naam! Wij hebben een rottweiler.....superbeest en denkt dat ze een schoothondje is van 45 kilo! Heerlijk zo'n groot beest om mee te knuffelen. Verder hebben we ook nog een kat en dat gelukkig super met de hond!! Zou nooit meer zonder willen!

@ Yj: meid wat een mooie score!! Lekker gaan proberen te genieten nu!!

@ Marija: Heel veel succes met de aankomende poging!!

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Yj ik vergeet jou helemaal te feliciteren met je prachtige hcg. Gelukkig had die cb test het dus helemaal fout.

Loontje het kan inderdaad dat 1 nu loslaat en de ander doorgroeid.

De gyn liet het woordje tweeling ook al even vallen. Maar dat zullen we pas op de echo zien.

De vleesboom zit bovenop mijn baarmoeder en kan dus niet voor het bloedverlies zorgen.

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi meiden. Wij zijn terug uit dusseldorf.
    Heb een schema gekregen van Dr.S.
    150 gonal-f en 150 menopur.
    Als het goed is moet ik dit weekend ongi worden en dan kunnen we echt beginnen.

Aklina wat een spannende tijden. Onzekerheid.... Getsie.
    Hopelijk verloopt alles verder goed. Lekker rustig aan doen en probeer beetje afleiding te zoeken. Knuffel.

Yj had een super test! Gefeliciteerd!

Stiertje een puppie wat leuk! En wat gaaf lijkt me dat op een boerderij!!!

Maartje hoe is het bij jou gegaan in dusseldorf vandaag?
    Het was helemaal niet druk vond ik. Ja op de weg was het sruk maar in de kliniek niet.

Marija bijna beginnen. Fijn!

De rest...sorry...is even niet blijven hangen.

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Tevka wat fijn dat je nu weet welke behandeling je gaat krijgen.
    Ik heb ook altijd de combi gonal en menopur.
    Hopelijk komt je ongi snel zodat je kunt beginnen. Succes!!!

13. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik ben benieuwd. Vorige keer (3 jaar geleden ongeveer... ) had ik iets anders dan menopur. Weet zo ff niet wat. Maar ik maak erg weinig follikels aan. Had er toen maar 3.
    Ben echt erg benieuwd!

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden!

Aklina Jeetje schrikken zeg, dat je ineens weer bloedverlies en krampen hebt! Hopelijk is er niks aan de hand! Je HCG is idd wel mooi hoog!

Tevka Spannend, voor jou gaat het ook bijna beginnen! Succes!

Stiertje Leuk, een puppy! Wij hebben een Bullmastiff gehad van ruim 60 kg, dacht ook dat hij een schoothondje was haha!

YJ Jij ook een mooie HCG score! Lekker verder genieten nu!

De rest Hoe is het met jullie?

Nou hier begint de ongi eindelijk door te breken. Baal er natuurlijk verschrikkelijk van dat ik niet zwanger ben, maar goed...kan er verder ook niks aan veranderen en moet het maar accepteren dat het mislukt is :( Heb vanmorgen DD gebeld en volgende week dinsdag hebben we telefonisch consult met dr S. Wij zitten nu te twijfelen of we in DD moeten blijven of toch weer in NL de 3e poging doen. Ik ben in Tilburg 3x zwanger geraakt, dus misschien dan toch maar weer daarheen. Maar eerst een gesprek met S. en kijken wat hij zegt over het feit dat ik nu ook wéér veel onrijpe eicellen had en maar 2 embryo's.
    Hopelijk volgende menstruatie weer beginnen!

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Aklina, wauw wat een mooi hoog HCG! Wie weet idd een 2ling! Wat schrikken zeg dat bloedverlies! Hopelijk betekend het niks en blijft het allemaal gewoon goed gaan! Ik duim voor je!

@ YJ, jij ook een mooi HCG zeg, Super!!!

@ Tevka, voor jouw gaat het dus weer beginnen! Spannend zeg!!! Succes!

@ MissGinn, kan me voorstellen dat je ernorm baalt! Ik baal ook nog altijd dat onze 3e en laatste vergoedde poging ook niet gelukt is! Suces met het gesprek volgende week!

@ linn, hoe was jou intake gesprek?

Hier verder niet veel nieuws! Moet nog f wachten tot het intake gesprek! Verder beetje grieperig.. Niet echt ziek zat om in bed te liggen maar wel behoorlijk gammel.. maar volgensmij heerst het enorm!

X

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: dat zal schrikken geweest zijn, maar wie weet waren het er twee idd. Jouw hcg is inderdaad enorm hoog! Een kennis van mij had in de eerste weken zwangerschap (ook via ivf) zelfs zoveel bloedverlies met stolsels en al erbij. Was er al van overtuigd dat het foute boel was. Maar bleek loos alarm en zij is vorige week bevallen van haar dochtertje. Hou de moed erin, meid!
    @Missgin: dus toch ongesteld aan het worden. Jakkes! Je had er al een beetje rekening mee gehouden, maar toch... Hoop dat je dr. S. snel te spreken krijgt. Ben ook wel benieuwd wat hij hier nu voor een verklaring (en vooral voor een medicatie) voor heeft.
    @Tevka: fijn dat je alles weer doorgenomen hebt en dat je al zo snel weer kunt starten. Kan me voorstellen dat dat best weer spannend is.
    @Monatoetje: vervelend dat je je grieperig voelt. Dacht dat het op z'n retour was, maar zie weer de nodige mensen om me heen omvallen met griep. Wordt tijd voor voorjaar, met gezonde vitamientjes.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Aklina, wat eng!! :( sterkte met dit vreselijke wachten weer...
    Mijn waardes waren:
    4.3 week: 196
    5.3 week 2800 (ongeveer, kan er een paar tientallen naast zitten bij 5.3 week)

Even hier een linkje naar wat ik geschreven heb over mijn enerverende dag. http://www.zwangerschapspagina.nl/14544893-post2952.html

Nu net lekker keihard gesport. Ff een warm bad met GTST aan en dan lekker mn bedje in.

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Maartje wat een verhaal meid. Ik zou hetzelfde reageren denk ik. Gewoon doorrijden en tijd opeisen. Zijn ze nou helemaal!!!

Fijn dat het plan nu weer bekend is voor jullie. Veel succes!!!

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Aklina wat ben je vroeg ;)
    Hoe laat heb je een afspraak vandaag?

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jij ook marija! Haha
    Ik mag 's ochtend bloed laten prikken en dan belt de gyn me rond 16.00 terug.
    Ik kreeg zo'n hongerig misselijk gevoel dat ik er maar uit ben gegaan om iets te eten.

Deel Deze Pagina