ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Babii, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marija

Marija Bekend lid

Aug 29, 2010
    555
    0
    16
    haha het is voor een goed doel :) Ik ben altijd vroeg wakker de laatste tijd... ga zo ook maar naar mijn werk :) Ongi is goed doorgebroken dus morgen gaat de elonva erin :) We gaan er voor :)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Aklina: dat soort klachtjes (hongerig en misselijk) horen we graag. ;) Succes weer met bloedprikken (en vooral het wachten weer op de uitslag). Nog bloedverlies gehad?
    @Maartje: jemig, wat een verhaal, zeg. Goed dat je toch op je strepen bent gaan staan. Zijn ze helemaal betoeterd. En dan toch een gesprek van 30 min. hebben. Hartstikke goed en zo te horen veel besproken. Veel succes weer met het starten van de behandeling. Veel stabieler zul je er helaas niet van worden, dus vrees het ergste voor je man.;) Heb toen zelf ook de nodige 'misverstanden' met mijn man gehad (en ook heel wat traantjes). Wat is het ook een rotzooi die medicijnen, hè?
    @Marija: jij ook weer veel succes met de start van de behandeling! Hopelijk snel met het gewenste resultaat!:cool:

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Aklina, hoe is het met je? En je bloed verlies?

Maartje wat een dag! Gelukkig heb je wel voldoende tijd gehad om het een en ander te kunnen bespreken.

Marija, soms kan je zo blij zijn met je ongi he! Ga jij de Elonva zelf zetten? Ik moest hem toen de tijd in het ziekenhuis laten zetten. Wat ik overigens niet erg vond want ik prik mezelf zowiezo niet. Ik laat me spuiten door een buurvrouw die in de thuiszorg zit.

Vinden jullie ook dat ik maar zo weinig hoef te spuiten? Ik hoef maar 150 eh puregon per dag te spuiten. Al moet ik zeggen dat ik mijn eierstokken na drie injecties al wel weer voel.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @Djuuzie: blijkbaar ben je goed te stimuleren! Ik moest 75 EH puregon en 150 EH menopur spuiten (maar ik ben dan ook bijna 40).
    @maartje: goed hoor, dat je voor jezelf bent opgekomen! En fijn dat je dan toch de volledige aandacht van dr. S. krijgt. Jammer dan voor degenen die na jou kwamen! Ben je happy met dit nieuwe plan?
    @hier: moe (MOE!!), vaag misselijk of hongerig. Dus volop zwanger. Donderdagavond komt de dame van MvM op bezoek.

5. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Hier is het bloeden gelukkig gestopt.
    Alleen nog oud bruin restjes van gisteren.
    Vanmiddag komt mvm al bij mij. Omdat bloeding niet doorgezet heeft heb ik haar niet meer afgebeld.
    Ik dacht met zo'n hcg is het jammer als ik nog langer wacht.

6. Marija

Marija Bekend lid

Aug 29, 2010
    555
    0
    16
    Goed zo Aklina dat je bloeding gestopt is.. nu afwachten op het telefoontje... maar ik denk dta het echt wel goed zit :) Jij gaat Anjav nadoen :)

Djuuzie, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 150 is op zich niet weinig.. is standaard voor vrouwen die er goed op reageren geloof ik... ik krijg 225IE maar ik ben ook 35... ik reageer er op zich ook wel goed op... Maar jij kreeg toch overstimulatie met elonva? Als je nu al je eierstokken voelt, ga je misschien nog omlaag na de eerste echo... en als je ze teveel voelt, kun je altijd vragen of je eerder mag komen voor een echo. Ik moet Elonva idd zelf zetten ja.. maar dat gaat mijn man doen :) Die doet het altijd :) Is het ingewikkeld dan? :)

Stiertje, jij bent wel een uitzondering met bijna 40 jaar een 225 IE en zoveel eicellen :) En wees maar lekker misselijk :p

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @marija: mijn AMH was dan ook 2,07! En dat voor een oudje als ik, daar was ik echt wel blij mee. Zit er ook eens iets mee ...

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Nog ff gebeld met PNO over mijn uitstaande declaraties en de verwerking van het aanvraagformulier. 'Ze zijn ermee bezig'. Kan nog wel een week duren. Leuk hoor, als je op 1700 euro zit te wachten.
    En ik kreeg gister nog de laatste factuur uit DD: 350 euro voor de embryoscope. Nou, die heeft z'n geld wel opgebracht!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Djuuzie: wees blij dat je maar zo weinig hoeft te spuiten. Ik spoot bij mijn eerste poging 225 IE Puregon (dat was ook het max. wat mijn zkh voorschreef). Ben benieuwd wat ik evt. in DD krijg als Dr S. me wil gaan behandelen (zal in ieder geval niet minder zijn ;)).
    @Aklina: fijn dat het bloedverlies gestopt is. Ben benieuwd naar je bloedwaarde!
    @Stiertje: wij moeten bij verzekeringen gelijk betalen en anders heb je gelijk een herinnering. Maar oh, wee, als we geld moeten krijgen van de verzekering, dan hebben ze ineens alle tijd en moeten wij maar geduld hebben.:x

10. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Ben net gebeld en het hcg was netjes gestegen. Vanochtend bijna 10.000!!!
    OMG ik ben zo blij en opgelucht.
    Nu maar hopen dat ik zonder gekkigheid maandag die echo haal en dan een prachtig hartje kan zien (of twee ;) mag ook)

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    YES !!! Wat een goed nieuws !
    Op naar de echo .... ik gok toch wel op 2 hartjes hoor :D

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Fijn, Aklina!! En wie weet, inderdaad wel 2 hartjes! (Ben stiekem ook nog wel benieuwd naar mijn 2e echo, of er niet nog ergens een hartje tevoorschijn komt).

Weet iemand hoe dat zit? Ik heb 2 embryo's teruggeplaatst gekregen. Als er eentje niet innestelt en eentje wel, merk je dat dan? Ik heb namelijk niets gemerkt qua bloedverlies oid. Alleen de dag voor de positieve test een heel klein beetje roze.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Aklina: wow, jij bent een lopende HCG-bom! Ik begin me angstig af te vragen hoeveel hartjes jij gaat zien....hihi..

14. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Dus de 150 eh puregon is normaal. Ik heb er geen verstand van. Ik heb bij mijn eerdere pogingen elonva gebruikt.
    Ik heb bij de elonva behoorlijk veel eitjes gehad. De eerste keer 14 en de tweede keer 22. Dat is wel erg veel. Nu gaan we voor minder, hopelijk is de kwaliteit dan beter.

Stiertje, lekker zwanger dus! Goed veel plassen hoor voor mvm! Balen van PNO. Nog even geduld dus......Ik heb gisteren mijn toestemming gehad. ik krijg max 3744 euro vergoed. En heb er even een rekensommetje op los gelaten en daar komen we wel mee uit.

Aklina, gelukkig is het bloeden gestopt. Heb je al wat van het ziekenhuis gehoord?

Marija, ik ben 31.....Met de elonva zat ik idd tegen overstimulatie aan. De hoeveelheid elonva is afhankelijk van je gewicht. In ieder geval hier in nl. De elonva mocht ik niet zelf spuiten. Dit omdat hij nogal ingewikkeld schijnt te zijn door de veer die er in zit. Maar ik moest altijd dag twee of drie van mijn menstruatie komen voor een uitgangsecho en dan werd de spuit meteen gezet.
    Op stimulatiedag 5 moest ik orgalutran bij spuiten om eisprong te voorkomen.
    Ik doe de fm in nl. In het plaatselijke ziekenhuis. Ik moet dan komen op cd 8, dan is stimulatie dag 6. Maar ik spuit 's avonds dus heb dan pas 5 shots gehad ;)

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    In Amerika was een vrouw bevallen van 2 eeneiïge tweelingen tegelijk! Hoe bizar is dat!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hoeft niet hoor, ik heb er ook 2 teruggeplaatst gekregen, maar niets gemerkt dat er maar 1 is ingenesteld.

17. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Wow Aklina!!!!!!!!! Super goed nieuws. Als er geen tweeling in jou groeit weet ik het ook niet meer! Hopelijk ben je nu meer gerust gesteld, blijven je bloedingen weg en zie je maandag mooie knipperlichtjes!!!!!!!!!

Sneeuwmees, ik ben ook wel blij dat ik maar zo weinig hoef te spuiten. Ik vroeg het me alleen af omdat ik bij andere zie dat ze wel twee keer per dag moeten spuiten.

18. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Whaha mvm zal blij met me zijn.

Djuuzie, onze berichtjes hebben elkaar net gekruist denk ik.

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Ik zag het ook ja Aklina, ik denk snel ff een berichtje er achter aan ;)
    Is mvm al bij je geweest?

20. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Djuuzie tijdens mijn eerste Ivf heb ik ook alleen gonal-f gespoten.
    Omdat ik toen alleen maar onrijpe eicellen had is er bij de tweede en derde poging menopur bij gegeven.

Share This Page