Nina: het gaat elke dag steeds een beetje beter gelukkig. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kraambed een hel was. Hormonen waren echt vreselijk, en mijn lichaam zo gruwelijk verzwakt. Maar nu sterk ik steeds meer aan, en kan ik steeds meer. Ook de hormonen zwakken wat af. En dat is voor mijn geestelijke gezondheid echt een stuk beter. Dus nu geniet ik lekker van mijn kindjes, en werk aan de rest van mijn herstel. Ik wens jullie ook een fijn weekend! En bedankt voor alle lieve reacties op de foto van mijn twins.
Lieve Anja, fijn dat je nu wat gaat aansterken. Dat is heel belangrijk, want je zult het wel zwaar hebben idd met 2 kindjes.... Maar als je naar ze kijkt, dan krijg je vast een heleboel energie ervoor terug Rest fijn weekend allen, ma heb ik mijn 1e fm...
Hallo allemaal, Nee,ik wil nog niet op de zwangerenlijst.Heb vanaf gisteren namelijk wat bloedverlies.Ben echt heel bang nu....dinsdag de echo.Zo begon het de vorige keer ook.Aan de andere kant heb ik bij mn dochter ook weken lang bloedverlies gehad en toen ging het dus wel gewoon goed. Ik ben blij voor de rest dat ze een prachtig knipperlichtje gezien hebben!Ik hoop dat ik dat ook mag zien dinsdag,maar ik twijfel behoorlijk nu.Dit worden lange dagen... Voor de rest:heel veel succes met waar je nu mee bezig bent!Ik kan het niet zo goed meer bijhouden allemaal.Dat wil niet zeggen dat ik niet meeleef....
@Yj: meid, wat een onzekerheid. Houdt de moed er in (hoe moeilijk ook). Zoals je zegt, had je het bij je dochtertje ook. Het hoeft dus niets te betekenen te hebben. Dikke knuffel! @Anja: je hebt inderdaad een prachtig paar op de wereld gezet! En wat heeft je dochtertje al veel haar. Schattig ook hoe ze ook echt zo samen liggen, ze horen zo bij elkaar! Fijn dat je je nu ook wat beter voelt. Dan blijft er ook meer over om te genieten.
Op welke cyclysdag begin je ook alweer met synarella te snuiven? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer toen ik het gebruikte en het staat ook niet duidelijk op mn prikschema. Ik vraag het donderdag (Pipelle afspraak) nog we na aan Scholtes, maar voor nu ben ik ff nieuwsgierig. Dus... Weet iemand het?
Vanmorgen weer een echo gehad. T groeit goed allemaal. In totaal 17 eitjes in de race. Daarbij wel een aantal kleintjes nog onder de 10 mm. De grootste is 18 mm. Maandag weer voor een echo, de 3e fm. DD-Dames: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Februari: 25: Djuuzie - 3e fm 25: Aklina - 6 weken echo 27: Stiertje - 2e echo (8 weken) 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: 04: NinaD - uitgangsecho + bloedondrz/schema 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 19-10: Dreamer Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina - Kippetjuh
Wow stiertje, wat een knaller je test! Aklina, dat moet een goed gevoel zijn dat je test streep nu donkerder is dan de controle streep. Hopelijk zie je al een hartje op de echo maandag! Tevka, ook weer begonnen dus. Jippie... Anja, wat een mooi stel! Gelukkig knap je nu zelf ook weer op en kan je gaan genieten. Elize, wat balen van je ongi. Nu even rust voor je naar dd gaat. NinaD, weer opgeknapt? Marija, hoe laat heb je je fm maandag? yj, wat naar je bloed verlies. Het hoeft idd niets te betekenen maar snap je angst wel. Hopelijk kom je deze dagen wel goed door en heb je gewoon een mooie echo dinsdag. Ik duim voor je. Fijn weekend allemaal!
@Anjav ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik wil natuurlijk ook je mooie tweeling bewonderen. Gefeliciteerd en ik hoop dat je gauw weer de oude bent.
Is het gelukt tevka? Gonal heeft zulke dunne naaldjes. Heel vaak voelde ik het nauwelijks. Succes met de stimulatie!
@Tevka: Gonal ken ik zelf niet in het gebruik. Ik had altijd Puregon en dat was een handige pen. Het naaldje kon ik er na afloop zo afdraaien. Fijn dat de eerste spuit weer gezet is. De aftrap naar weer een spannende tijd (met hopelijk een positieve test als resultaat).
@anja wat een mooie kindjes geniet er maar van en wat had je een mooi klein buikje @yj hoe gaat het met jou hoop voor je dat het niet door zet @stiertje hoe is het met je hondje ? Onze logee is weer naar huin nu het bloed uit de gordijnen halen.
@Desire: wat is er gebeurd dat je bloed in de gordijnen hebt? Met ons kleine donderstraaltje gaat het goed. Hij went goed aan de bench en geeft goed aan wanneer hij iets 'moet', zodat we hem op tijd buiten kunnen zetten. Donderdag voor het eerst naar de puppycursus!