Ach ja ik zelf heb twee kleine bejaarde hondjes van zeven en tien kilo en de logee is zo rond de 80 a90 kilo en vijf jaar. die ziet alles als een feesje en hij heeft iets met mijn kleinste hond maar die mag ie graag lastig vallen . Nou dat kleine ding was het zo zat die heeft hem in zijn oor gebeten. Dat was savonds gebeurd dus zag toen nog niks, maar kwam smorgens uit bed ,nou het was net een bloedbad . deuren vloer muren en gordijnen onder het bloed...ik pas elk jaar wel op en het is altijd we een dag heel onrustig in huis maar we hebben hem zondag op gehaald en het feesje is door gegaan tot donderdag .. En het echt een goedzak maar alles ik gezellig leuk voor hem en dat uit ie met heel zijn lichaam.
Ja je zou denken gewoon draaien. Staat ook in de omschrijving maar het lukt niet....? Morgen naar de apotheek. Heb gelukkig 2 pennen.
Tevka misschien een overbodige vraag, maar heb je het witte dopje waar de naald in zat er wel weer overheen gedaan? Vervolgens kun je gewoon naar links open draaien. Nooit problemen mee gehad. Zelfs niet toen ik zo stom was om de naald er scheef op te draaien... Werkte altijd!
Nou de menopur ging redelijk. Eerst brak dat flesje vloeistof in m'n hand... Brak hem verkeerd af ofzo. En dan dat opspuiten is best lastig. Hihihi. En toen de spuit in m'n buik zetten. Deed best zeer! Had ook wat last van trillende handen. Hoe gaat het met de rest Vd dames?
Hallo allemaal, hier gaat het wel,vanochtend alleen wel weer wat bloed.Heel weinig,maar wel bloed Nog 2 dagen tot de echo...dan weten we het!Ik moet er niet aan denken dat het weer een miskraam gaat worden.Weet niet of ik dan nog een 4e poging wil...de spanning is eigenlijk onmenselijk he. Wie had er morgen ook alweer een echo,ben het even kwijt... Verder iedereen succes met spuiten(menopur is inderdaad lastig...ik heb me ook een keer gesneden aan zo'n ampul.Dat ze daar nou niet wat anders op kunnen bedenken,draaidopje ofzo)
@Yj: snap dat die spanning killing is. Kun je anders niet bellen of je morgen al langs kan komen. Heb er nog steeds een goed gevoel over bij je. Dus hoop dat de echo dat kan bevestigen. @Tevka: ik heb het zelf nooit gebruikt, ons zkh schrijft daarom, vanwege het gebruiksgemak, alleen maar puregon voor. Ik heb van anderen wel eens de tip gehoord dat je even een doekje moet pakken om dat ampulletje in te breken. Scheelt je in ieder geval kapotte vingers (en het schijnt makkelijker te gaan met breken). Snap inderdaad niet waarom ze dit niet wat gebruiksvriendelijker kunnen maken. Hopelijk baart oefening kunst.
Menopur is best te doen als je er maar goed op let dat je de ampul breekt op de plaats waar het puntje staat. Yj81 hè bah bloed! Dat hoor ik niet graag! Hoop heel erg dat jij een van de velen bent waarbij bloedverlies niks betekent! Ben echt benieuwd. Succes met de twee lange dagen.
Yj, ik heb vandaag de echo met 6+1 weken. Ik heb afgelopen week ook een bloeding gehad waardoor ik het ook extreem spannend vind. Ik lig al vanaf 4.00 wakker. En juulzon heeft ook haar eerste echo. Spannend!!!
Heel veel succes aklina! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hoe laat moet je? En ging je naar dd of plaatselijk? Ik heb alleen 1 e fm vandaag en heb amper geslapen... Je zou denken dat het de 7 e keer makkelijker wordt Yj zo rot als je niet weet waar je aan toe bent ;( het is gewoon killing nog een nachtje en dan weet je het... Sterkte Fijne dag meiden, ik stap nu de auto in en rij richting onze grote vriend vanacht heb ik wel 3-4 dromen gehad over hem geen leuke hoor haha
Hey meiden, Heb de afgelopen week wel meegelezen, maar had even geen zin om mee te kletsen. Zie dat er vandaag een aantal een echo hebben...spannend! Ik duim voor een kloppend hartje bij jullie allemaal! Menopur Ik pakte altijd een stukje keukenpapier en daarmee brak ik het halsje eraf. Als 'ie dan breekt, blijft het glas in elk geval in het papiertje. Hier verder niks spannends! Heb gisteravond nog wel een keer een testje gedaan, omdat ik wel wat vage zwangerschapsklachtjes bleef houden (gevoelige tepels en steken vanuit m'n oksel, steekjes onderin) maar test was negatief, dus zal nog wel van m'n menstruatie zijn. Morgenavond hebben we telefonisch consult met dr S. en ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Merk wel aan mezelf dat ik snel weer door wil met een volgende poging, dus hopelijk kan ik over 3 weken weer starten!
@mpullen breken: duim op stipje en dan vol overtuiging heb omknakken. Als ik twijfelend het ding breek heb ik glas in m'n handen, als ik het 'vol overtuiging' doe niet. Voorheen gebruikte ik ook wc papier bij het breken van het ampulletje maar ik spuit wekelijks B12 en dat zit ook in zo'n ding en zonder werkt inmiddels bij mij het beste. Ik weet dat er ook rubberen ampullenbrekers bestaan trouwens. Bij mij werken die niet.
Dag lieve meisjes, Lees hier nog steeds mee . Een beetje stiekem af en toe... Aklina, hoe laat mag jij? Ga heel hard duimen voor je, voor dat knipperlichtje! Ben zelf pas om 16u in Gent ad beurt, dus eer ik wat kan laten weten... Yj, wens jou ook veel geluk voor morgen. Dat bloedverlies is zo niet fijn.... Heb zelf geen bloedverlies, maar wel bruinverlies gehad. Dat maakt je zo onzeker.... Echt niet leuk.... (Understatement). Gelukkig ook blij nieuws voor Stiertje en Dreamer! Dat de rest hier ze maar mag volgen... En ga nu even gluren naar de twinset van Anja! Xxx