ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi Meiden!!

Ik zou graag af en toe met jullie willen mee schrijven en lezen.
    Ik ben niet zo'n giga schrijver maar het lucht ook mij weleens op om het op te schrijven.
    Ik ben vlinder 33 jaar oud heb uit een eerdere relatie een dochter van bijna 6jr.
    Sinds 2 jaar zit ik met mijn huidige man in de mmm.
    Dit in verband met azoospermie bij mijn man.
    Vorige jaar is er een Tese gedaan in Ned. die ook gelukt is en waar we inmiddels 2 icsi's mee hebben kunnen doen.
    Helaas zonder gewenst resultaat.
    En hier komt ie, nu hebben we dus een afspraak gemaakt in dd voor een second opinion. (17 april)
    We hebben nog 1 rietje zaad en hopen dat ze daar doormiddel van hun kunnen ons kunnen helpen.
    Ik zou graag de ervaringen van jullie lezen...

Liefs vlinder

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou dames, jullie mogen het zeggen. Ik zie een heel licht streepje. My goodness, dit heb ik nog nooit gezien. Zit helemaal te shaken. Zou het dan toch? Of heb ik te vroeg getest (kan bijna niet: punctie is vandaag 2 weken geleden). Is het streepje dan niet te licht? Waaaah, spannend!!! Ben helemaal hyper.

Bijgevoegde bestanden:

3. Tevka

Tevka Niet meer actief

Whaaaaaaaa stiertje ik zie een streep hoor!!!!!
    Proficiat schat!!!!! X

4. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Whaaah stiertje ja die is echt positief hoor!!!! Woehoeiiii!! Officieel mag je over 2 dagen testen dus dit is een heel mooi streepje !! Wat gaaaffff

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik kan het nog niet geloven. Ik word er helemaal lacherig van. Dit kan toch niet? Ik zwanger?????

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aaaaaaah Stiertje, dat is best een duidelijk streepje hoor!!! Zeker voor een avond test!! :D
    Zo zag die van mij er ook uit! (Overigens had ik ook bruinverlies in die dagen)
    Gefeliciteerd meis!! Ik ben zo blij voor je! :D

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, zo voelde ik me ook!
    Maar geloof het maar meid, want je bent echt zwanger!

8. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hihi stiertje ja gek hè!! Maar zoooo geweldig! Geniet er maar van.....

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Stiertje die is echt positief en helemaal niet te licht hoor ! Gefeliciteerd meid. Wat ontzettend onwerkelijk he ?! Maar er staat echt een streep !

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Morgen nog een keer met ochtendurine. En dan ga ik ook een digitale kopen denk ik. Idioot zeg, ik dacht echt dat dit niet voor mij was weggelegd ...

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Whaaaaa dit is echt wel een duidelijke test hoor Stiertje! Zeker voor een avondtest!
    Jeeeh zeg, ik zit zelf ook haast te stuiteren op de bank!!! :D

Ik kan je maar 1 tip geven...geniet ervan!!! :):):)

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Stiertje, whaaaaaaa!!! Dat is echt een streep hoor meid :). Misschien nog licht, maar die gaat echt wel donkerder worden....over 2 dgn pas je echte testdatum. En dan was dit ook nog avondurine. Gefeliciteerd meid! Onwerkelijk gevoel he? Kan me ook nog goed herinneren dat ik helemaal hyper was en de lach niet meer van m'n mond kreeg. Hopelijk slaap je een beetje vannacht en stuiter je niet het hele bed door door de adrenaline ;)

Tevka, wij hadden dus in streekzkh laten testen en was dus niet op tijd. Toen konden we alsnog in DD ook nog een keer.

Monatoetje, :( wat oneerlijk he meid! En dat niet meer kunnen huilen, er aan gewend raken aan de teleurstelling is idd zó herkenbaar. Dikke knuffel voor jou meid. Wat betreft je vragen: overstappen van verzekering loont dus zeker! En als je goed let op wat je verder nodig bent (bril/lenzen/fysio/vergoedingen ivf/icsi etc), dan kan er echt niks misgaan. Bloed prikken in DD mag niet ouder zijn dan een week (schijnt wereldwijde wetgeving te zijn, maar in ned doen ze het wel gewoon 1x p/j). Je kan het op zijn laatst nog op de dag v/d punctie beiden laten prikken, hebben wij al paar keer gedaan. Kan weer een ritje DD schelen. Hier moesten we ons dossier ook schriftelijk verzoek voor indienen. Werd afspraak gemaakt voor ophalen (Isala Zwolle). Hebben daar speciale mensen in dienst die dat o.a. doen. Kostte ons geloof ik 5 of 10 cent per kopie ofzo. Uiteindelijk 5 euro kwijt en weinig bijzonders wat er allemaal in stond. Wist zelf nog meer te vertellen. Waar gaan jullie heen op vakantie? Lekker een paar weekjes weg? Of eventjes er tussenuit?

MissGin, succes morgen!

Linbabylin, Schildklier wordt niet standaard getest in DD. Dus lekker bij je HA laten doen, dan weet je at alvast.

Vlinder05, Helaas welkom hier. Ook de overstap naar DD dus gemaakt. Hopelijk met een mooi resultaat over een tijdje. Gelukkig dat ze bij de TESE nog wel wat zaad hebben kunnen vinden. Als je nog 1 rietje hebt, hoeveel zit daar dan in? En ontdooien ze dat allemaal in 1x? (sorry, maar zit daar niet zo in).

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @anja: jij had dus niet meteen een enorme knaltest ivm de twins?
    @vlinder: welkom inderdaad. Natuurlijk mag je meeschrijven. Je kunt hier al je vragen kwijt. Helaas zijn we hier met z'n allen behoorlijk deskundig geworden. Iets wat je liever niet bent natuurlijk. Maar in dit geval kan het handig zijn.

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat geweldig!!! Het is toch echt een streepje...... :D
    Met ochtendurine vast nog donkerdere streep! :)
    Gefeliciteerd!

Zo krijg ik ook hoop :)

15. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Stiertje Ik zal even een foto plaatsen van mijn test, toen ik zwanger was van m'n zoontje.
    Dit was een dag voor NOD, dus ik was 3w6d zwanger. Getest met ochtendurine.
    Dit is trouwens ondertussen alweer ruim 4 jaar geleden...tijd vliegt :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Oke, die ziet er al wel iets donkerder uit dan die van mij. Maar ik zou het pas goed kunnen vergelijken morgenvroeg met ochtendurine. Ben benieuwd!

Lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Ik kan het nog maar amper bevatten, en we moeten eerst nog maar even wachten voor meer zekerheid, maar dit doet me heel goed!

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Mag ik je nog een tip geven?
    Geniet er aub volop van! Een zwangerschap kan helaas altijd fout gaan, maar het gaat gelukkig vaker wel goed. Maar probeer er echt van te genieten, want de weken/maanden vliegen voorbij en het is echt zó zonde als je al die weken/maanden angstig blijft.

Mijn 1e zwangerschap eindigde helaas in een MA (ontdekt met 12 weken) maar ik heb tot die tijd echt volop genoten! En natuurlijk heb ik de ogen uit m'n kop gejankt toen het hartje niet meer bleek te kloppen, maar ik was wel mooi zwanger geweest en vond het heerlijk om zwanger te zijn en die weken kan niemand me ooit afpakken!
    En toen ik een half jaar later zwanger was van m'n zoontje, was ik natuurlijk ontzettend bang dat het weer fout zou gaan, maar ik wilde niet 9 maanden lang bang zijn. Tot de 12 weken vond ik het natuurlijk reuze spannend, maar heb er ook heerlijk van genoten!

Dus...kort samen gevat...gefeliciteerd en geniet ervan! :):):)

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel meis. Ik zal het van harte proberen :)

19. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Ooooh!!!!! meid.

20. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591