@Aklina: van harte gefeliciteerd! Wauw twee hartjes! Ik hoop dat je nu kunt genieten! @Marija: gelukkig was de FM prima! Ik hoop dat ze vlot doorgroeien! @Tevka: Ik had de vorige twee keer op dag 16 en 17 pas de punctie. Maar dat is vrij traag.
Stiertje, ik ben nogal ongeduldig, kan ik weer niet wachten tot ik bericht uit dd krijg om het te vragen Toen ik mijn resultaten doorbelde gaf de dame aan de telefoon aan dat ze denkt een punctie in te moeten plannen. Maar ik zou zelf nog liever 1 a 2 dagen puregon spuiten. Ik heb er nog een stuk of 5 net onder de 17mm zitten. Die zou ik graag ook nog mee laten doen. Ik heb dit ook doorgegeven aan de dame aan de telefoon. Zou tussen 12 en 13 terug gebeld worden. Maar heb nog niets gehoord..... Ik spuit altijd altijd rond 5 uur 's avonds. De gene die ik zaterdag aan de telefoon had vertelde mij dat de follikels ongeveer 2 mm pd groeien als ze gestimuleerd worden. Ik wacht nog maar (rustig.....aaahhhhh NOT)af........ Karin, wat heerlijk een weekje naar de zon! Waar zie je precies zo tegenop voor donderdag? Ben het even kwijt, sorry..... Tevka, tegen mij vertelde dokter S. dat de punctie meestal plaats vind op cyclusdag 13-14. Marija, ik doe de echo's niet in Dusseldorf. Ik doe ze in het ziekenhuis waar ik eerder onder behandeling was. Mij bevalt dit goed. Artsen daar zijn ook erg aardig en meelevend. Ik heb inmiddels al weer 3x 3 uur rijden uitgespaard. 9 follikels is mooi! Nu hopen dat ze goed door groeien!
Hoe groot zijn de grootste nu Djuuzie? En met pregnyl krijgen ze ook een groeispeurt dus 17 mm moet wel meekomen dan
Ik heb er links: 4 kleiner dan 10 - 2 tussen de 10 en 11 - 1 van 12 - 1 van 13 - 1 van 16 - 1 van 17 en 1 van 22. En rechts: 4 kleiner dan 10 - 1 van 14 - 1 van 15 en 2 van 16. Als die vanaf 14 mm nu nog 1 keer en boost van de puregon krijgen en een groeispurt van de pregnyl moet het goed komen. Er zitten er in totaal 19, zou het zo zonde vinden als er zo veel verloren gaan. Er zijn er nog maar 6 boven de 15 mm. (wat volgens mij wel een richtlijn is om aangeprikt te worden).
Die ene van 22 is lastig... Had ik ookde vorige keer en toen zijn we doorgegaan om andere mee te krijgen. Toen ik pregnyl spoot was de grootste 24. Ben benieuwd...
Ik ben terug gebeld, heb woensdag om half twaalf de punctie! Vanavond om half 1 de pregnyl........ Dokter S vind de 22 mm te groot om daar mee te wachten. Andere keren had ik ook er veel follikels en nu wilde hij voor minder maar voor beter gaan. Hopelijk groeit het allemaal nog een beetje. Ik spuit om 5 uur de puregon, maar dat hoeft nu dus niet meer. Maar hij werkte nog wel even door na de echo van vanmorgen. Mits hij een werking heeft van 24 uur natuurlijk. Ik ga er op vertrouwen........ Ik heb de punctie nu ook op cd 14.
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Februari: 25: Aklina - 6 weken echo 27: Djuuzie - punctie 27: Stiertje - 2e echo (8 weken) 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: 04: Djuuzie - terugplaatsing 04: NinaD - uitgangsecho + bloedondrz/schema 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 19-10: Dreamer Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina - Kippetjuh[/QUOTE]
Djuuzie dan denk ik dat mijn punktie zaterdag zal zijn... Want als ze 2 mm per dag groeien dan zit ik do al op 20 mm met de grootste. Je moet wel laat woensdag, maar wel lekker uitslapen eerst
Voor wie het leuk vindt, ik heb de echo foto in mijn fotoalbum geplaatst. DD-Dames: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Februari: 27: Djuuzie - punctie 27: Stiertje - 2e echo (8 weken) 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: 04: Aklina - 7 weken echo 04: Djuuzie - terugplaatsing 04: NinaD - uitgangsecho + bloedondrz/schema 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina - Kippetjuh[/QUOTE][/QUOTE]
Mooie echo Aklina! Ik vind half 12 ook wel laat. Aan de ene kant wel fijn dat we niet zo vroeg weg hoeven. T is voor ons maar 1 uur en 20 minuten dus dat valt wel mee. Waar ik meer tegenop zie is niet eten. Ik begin helemaal te shaken als ik niet eet. Maarja. Ik denk dat ik mezelf om half twaalf 's nachts nog trakteer op een paar boterhammen. Dan moet het lukken.
@Yj: heel veel succes morgen. Ik duim dat jij ook met prachtig nieuws komt. @Djuuzie: hopelijk groeien de wat kleinere ook nog wat. Ik snap dat hij nu al gepland wordt omdat de grootste al 22mm is. Morgen zal ik proberen om weer wat uitgebreider te reageren.
Anjav, Prachtige kindjes!!! Hoe gaat het met jullie? Karin, Ja 4 maart even tussen controle. Ik slik nl dhea. Dr S wil dan kijken of dhea dan al voldoende gestegen is. Lekker vakantie gehad? Jullie gesprek in DD, waarom kijk je zo tegenop? Neem me niet kwalijk als het iets is wat hier uigebreid besproken is. Ik kan het niet altijd goed bij houden.... Djuuzie, We duimen dat die eitje lekker gaan mee groeien! Zwangere dames, geniet ervan! Dames die nu aan het prikken zijn, veel succes!
@ Djuuzie, duim dat ze nog even goed doorgroeien en dan op naar de punctie. @ Marija, inderdaad..laat dit onze lucky nr. 7 zijn... Vind het gewoon na een periode van niet bezig zijn met de MM, moeilijk om mezelf weer op te laden en positief te blijven. Helemaal na zoveel mislukte pogingen...
Karin, T is ook moeilijk om na zo veel teleurstellingen positief te blijven. Maar ik denk wel dat het belangrijk is om er vol goede energie in te gaan. Ik heb zelf het gevoel dat hoe je er in staat bij draagt aan het resultaat. Eerdere punctie's zijn bij mij met 18 en 19 mm gepland. Dus deze van 22 is ook wel erg groot.....Heb ook behoorlijk last van mijn buik. T voelt allemaal erg vol aan.