ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Bij mij heeft het denk ik ook niet gewerkt omdat mijn amh wel goed was... maar mijn dhea was heel laag... kan blijkbaar ook nog :cool:
    Maar met 50 mg steeg mijn waarde echt te hoog... ik zat met de start van de nieuwe poging op 14...en dat is niet goed... vandaar dat ik nu maar 25 mg heb geslikt en ook meer voor de vorm :)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Yj: sorry, helemaal vergeten je heel veel succes voor vandaag toe te wensen. Ik hoop op mooi nieuws straks!

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    YJ Succes met de echo vandaag! Hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!

Sneeuwmees Ik zou ook gewoon bellen hoor! Nee heb je, ja kan je krijgen! Gewoon proberen! ;)

Vanavond om 17.30 uur heb ik telefonisch consult met dr S. Hopelijk heeft hij een nieuw behandelplan, waarmee we meer rijpe eicellen en dus meer embryo's kunnen krijgen. Wil graag weer verder met een nieuwe poging, dus hopelijk kunnen we over 3 weken weer starten!

4. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Yj hoop voor je dat alle spanning word beloond

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sneeuwmees: ik zou ook gewoon even bellen !

@Yj: denk aan je !

6. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ook hier een hartje gezien!!!Wat een spanning zeg,pfff.En dat zal het ook best nog even blijven.Maar zo ver zijn we de afgelopen 7 jaar niet geweest dus dat is positief!!!
    Over twee weken weer een echo.
    Was op de echo wel 2 dagen korter zwanger dan dat is eigenlijk ben.Dat vond ik dan weer wat minder geslaagd....Volgens de gyn maakte dit niks uit en moest ik hier niet naar kijken,maar ja....dat doe ik natuurlijk wel,haha.
    Hoe was dat bij jullie?Klopte het precies??

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Gefeliciteerd meid ;) met zo'n vroege echo is het heel moeilijk meten. Vooral omdat het nog om mm's gaat! Ik had met 6+3 in Dd 5,5 mm en dat kloptte precies. 2 dagen later had ik in NL 4,5 mm. Dus ook ik schoot in de stress! Niet nodig geweest.. Bij mij ging het na 12 wrken mis maar dat heeft nietz hiermee te maken. Dus laat het los ;)

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @yj: joepie!!! Ter geruststelling: bij zo'n korte zwangerschapsduur kun je dat nog niet exact vaststellen. Bij mij was het 'rijstkorreltje' bij 6w2d 4 millimeter. Als je dan geen vaste hand hebt met meten, zit je er zomaar een paar dagen naast. Als 't over 2 weken maar lekker gegroeid is ten opzichte van nu!

@ego: wij mogen morgen weer even gluren ...

9. elles11

elles11 Lid

6 sep 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yj, jeeeeeeeeej, joehoeeeeee, doe een vreugdedansje voor je. Had net even kort op je app gereageerd, was druk ;)
    Je gyn heeft gelijk, zeker in zo n beginstadium. Het is nog zo klein en moeilijk op te meten. Echt op de millimeter nauwkeurig moet je het doen wil jet exact weten. Voor nu prachtig nieuws, het hartje klopt.
    Oh meid, ben heel blij voor jullie en voor grote .... Officieel nu GEFELICITEERD!!!!!!

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Yj: super goed nieuws !! gefeliciteerd !
    Ik was bij de echo van 6+5, 3 dagen korter zwanger. Bij die van 9 weken 2 dagen dacht ik en bij de 12 weken echo precies op termijn !
    Niet druk om maken. Vruchtje is nog zo klein, dus als ze net een mm verkeerd meten scheelt het gelijk een dag(en).

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wow Yj! Helemaal super....Hoe is het met je overstimulatie?

12. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Oh gelukkig!!Hij was 75mm dus dat klinkt dan wel ok...En ik kwam uit op 6+4 ipv 6+6.Ach ja,t is ook erg klein,nog geen centimeter.En dan al een kloppend hartje,wat een wonder he!Nu doorgroeien(dat geldt voor alle ieniemienie beebjes van alle zwangere dames hier)Ik hoop dat iedereen die nu nog met een poging bezig is of er nog voorstaat ook snel dit resultaat mag hebben!
    @elles:Ik had bij jou ook zulke goede hoop meid!de volgende cryo moet t gaan worden!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Yj: wow! Geweldig, meid. Ik sluit me volledig aan bij alles wat hierboven staat. Grote kans dat je de komende weken zelfs nog een keer ook weer vooruit gezet wordt. Nu lekker genieten.
    Heerlijk dat alle pril zwangeren nu kloppende hartjes hebben gezien!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nog even een vraagje. Ik las net op de site bij openingstijden dat DD tot 20.00 uur geopend is. Betekent dat dat je ze ook voor afspraken-vragen e.d. tot die tijd kan en mag bellen?

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jaaaa ook bij yj ook een kloppend hartje!!!!
    Wat ben ik blij voor je!!!

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    YJ Jaaaa jij ook een kloppend hartje! Gefeliciteerd!

Net telefonisch consult met dr S. gehad. Hij vond onze laatste poging ook erg teleurstellend (12 eicellen, 5 rijp en maar 2 embryo's) Hij stelt voor om eventueel een combinatie van hormonen te doen en iets langer doorstimuleren, om de wat kleinere follikels verder te rijpen en hopen daarmee meer rijpe eicellen te krijgen en dus meer embryo's. Morgen kan ik even de secretaresse bellen en dan kan ik het met haar verder bespreken.
    Nu weet ik alleen niet of hij een volgend gesprek voor het behandelplan ook telefonisch wil doen, of dat we naar DD moeten. Maar dat vraag ik morgen wel aan de secretaresse. Voor nu ben ik blij dat hij het resultaat ook magertjes vind en hopelijk gaat de volgende poging beter! :)

17. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Yj jaaaaaaaaaa wat geweldig! Geniet van dit heerlijke gevoel!

18. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yj.. jeeeeeeej ook jij een kloppend ♡tje!!! Super! Gefeliciteerd meis..

X

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

YJ,
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Fijn zo'n mooi kloppend hartje....geniet ervan!

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik heb werkelijk geen idee.......

MissGin, Wat fijn dat dokter S de zelfde mening als jij deelt. Gelukkig heeft hij nog een ander plan. Hopelijk kan je snel weer beginnen.

Ben net gebeld door de anesthesist. Snel de telefoon aan manlief gegeven. Ik kan zo slecht duits. Tot 00.00 uur mag ik eten, tot 06.00 mag ik drinken. Vind t wel spannend worden weer. Moeten er om 11.00 zijn. Dan krijg ik mijn infuus en om half 12 gaat het gebeuren. T mag ook allemaal wel gebeuren nu. Zit voor mijn gevoel zo "vol".

Deel Deze Pagina