Yj : gefeliciteerd meid!!!! Lekker proberen te grnieten nu! Djuuzie spannend morgrn meid. Dikke knuffel voor jou alvast.
Sneeuwmees Ik dacht dat ze maar tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar zijn, maar ik kan het mis hebben. Gewoon morgenochtend bellen, daar zitten ze (ook) voor Djuuzie Succes morgen met de punctie! Ik duim voor een mooie oogst!
Dat menopur spuiten vind ik zoooo waardeloos he. Dat flesje met vloeistof openbreken gaat al zonder kleerscheuren, Maar heb het idee dat ik wel altijd wat knoei.... En ik spuit 150 dus ik moet 2 flesjes met die poeder gebruiken. En dan dat waardeloze opzuigen. Pffffff..gonal spuiten zijn veel fijner! Vrijdag FM. Hoop op wat goede eitjes. Nt voorzichtig met mn man over gehad over hoeveel we terug zouden laten plaatsen. We hebben al ee dochter natuurlijk, Maar als het kan laten we er toch 2 terugplaatsen! *hyper*
Djuuzie, Veel succes morgen! We duimen voor je! Missgin, Wat fijn dat dr.S een nieuwe plan voor jou heeft! Hoop dat je snel kunt beginnen Sneeuwmees, Je kan ma t/m do tussen 09:00 en 17:00 bellen. Gewoon morgenochtend bellen.....je zult zien dat het echt mee valt! Tevka, Wat spannend! Duimen voor een goede oogst! Wat waardeloos die menopuur......moet ik straks ook!
Aklina: Wat een mooie echo foto!! Wauw!!! Geniet...ondanks het bruinverlies! @ Juulzon: Jij ook een mooi kloppen hartje! Gefeliciteerd!! @ Nina: ik slik het al vanaf oktober....ik moest na 8 weken dus terug komen om te kijken of het gestegen was. Ik zou eigenlijk in de eerste instantie weer in januari zijn begonnen....heb dit niet gedaan omdat ik eerst de zweefchinees zijn werk wilde laten doen. Nu moet ik 13 maart weer. Dus ik slik het al 5 maanden.....mijn waardes waren vrij laag....voor ik begon 5.6 en na 8 weken 7.2. Nog niet heel veel gestegen. Ben wel benieuwd wat het na 5 maanden heeft gedaan. Je moet er pas mee stoppen als je een positieve test hebt. @ Yj: Super ook een knipperlichtje!! Kan me voorstellen dat je er wel naar kijkt dat verschil van 2 dagen maar het is inderdaad echt mm werk. Maar zoals je zegt zo ver ben je een hele tijd al niet meer geweest! Dus geniet lekker!!!! @ Missgin: Wat fijn dat Dr. S ook dezelfde mening heeft! Hoop dat je er weer een goed gevoel bij hebt! @ Djuuzie: Heel veel succes morgen!! En dat volle gevoel dat herken ik hihi! @ Stiertje: Heel veel succes morgen bij de echo!! @ Tevka: kan me voorstellen dat je het vervelend vind die menopur. Je gaat er handigheid in krijgen geloof me hihi, ik spuitte het al bij mijn 6 IUI behandeling en nu dus bij elke poging nog steeds! Gaat helemaal goed komen!!
Ik geloof pas om een uur of 3 's middags. Ben lekker vrij morgen. Eerst nog even met de pup naar de dokter voor z'n 2e enting, dus die dag komt wel om.
Stiertje en Djuuzie heeeeeel veel succes morgen!!!!! Tevka, moet je ook cetrotide spuiten? Dat is pas waardeloos
Yj, van harte meis! Wat is jouw mini al 'groot' !!! Maar je bent ook al bijna 7 weken! Wow! Aklina, bruin willen we hier niet zien... Is onzekermakend... Hoewel je wel gerustgesteld wordt als je alle lieve reacties leest op mijn topic van meiden die hetzelfde hebben gehad... En wat je zegt, bruin is oud bloed... Iemand zei mij: geen bloed is goed en geen kramp is geen ramp. Vond ik wel mooie credo's om te onthouden... Jouw twee kleintjes zijn gewoon ruimte aan het maken met zijn tweeën en daardoor komt er oud bloed vrij... Kan ook meer zijn of lijken door de utro, je baarmoedermond is misschien nog erg gevoelig... @andere dames, ik blijf duimen en meeduimen en meelezen....
Aklina, wauwie!! Gewoon 2 kloppende hartjes . Súper meid! Gefeliciteerd!! Yj, jij óók goed nieuws . Ook gefeliciteerd!! Spannend hoor! Maar moét goed gaan dit keer! Juulzon, en ook jij een prachtig knipperlichtje gezien!! Wauw meid!! Wat een wonder toch!! Nogmaals van harte Gefeliciteerd !! MissGin, goed gesprek gehad dus met Dr. S! Fijn! Maartje, succes donderdag in DD! Hopelijk kan je zus mee. Heb er zelf niet zoveel problemen mee om alleen te gaan, zolang er niet teveel Duits tegen me gaan praten want dat is echt handen/voeten werk dan . Vaak FM alleen of met cryotp laatst... tsja...vrije dgn manlief houden weleens op... Niet te zenuwachtig maken he!! Denk aan je! Karin, jij donderdag ook weer?! En best zenuwachtig dus? Weet het even niet meer... heb je dan weer gesprek? Ja toch? Over hoe nu verder? Djuuzie, punctie morgen! Spannend! Hoop dat ze een mooi aantal rijpe eicellen kunnen vinden en manlief een mooi aantal goede zaadjes weet te 'produceren' . Succes meid! Rest...Zwaaaaaai!! Veel geschreven...niet alles in m'n bovenkamer opgeslagen....
Yj gefeliciteerd meid wat zul je opgelucht zijn Hier sinds gister erg misselijk de wcpot op het werk geknuffelt en kan bijna geen hap door mijn keel krijgen.
Thanx meiden! Jullie berichtjes doen me goed. Zie er niet echt tegen op maar vind t wel heel spannend allemaal. Zo nog even wat eten en dan naar bed. Ik laat als ik me goed voel morgen even weten hoe het was! Liefs, Djuuzie
Yj jaaaaaaa gefeliciteerd!! Djuuzie zoiets blijft volgens mij spannend. Zou het raar vinden als dat het niet zou zijn. Succes. MissGin fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Stiertje ook succes weer morgen met de echo, maar dat gaat zeker lukken! En de rest weet ik even niet meer. Lees op mijn vakantie wat vluchtig mee
@ Juulzon, super dat jullie een knipperlichtje hebben gezien, gefeliciteerd! @ Djuuzie, heel veel succes morgen met de punctie! Lekker slapen zometeen en ik duim ook voor een mooie oogst! @ Stiertje73, leuk dat jullie morgen weer even mogen gluren naar jullie wondertje! @ YJ81, wauw, ook een kloppend hartje gezien, wat een geruststelling voor jullie @ NinaD, hopelijk is de waarde 4 maart wat gestegen dat je door kunt. Bedoel je je AMH-waarde? Ik heb voor de 1e poging maar een paar weken DHEA geslikt ivm een te laag AMH van 0,54 daarna is die waarde nooit meer gecheckt. Het is ook wel zo wanneer je weer in de behandeling zit je er weer wat vertrouwen in krijgt, zoals jij ook schrijft... @ Missgin, fijn dat je een gesprek hebt gehad, ik zou als ik jou was het volgende gesprek in DD doen en dan combineren met openingsecho, voordat je weer gaat starten. Dat scheelt weer een rit...dit doe ik ook a.s. donderdag. @ Tevka, het is inderdaad altijd een heel geknutsel met die Menopur, en dan dat opzuigen..ik spoot zelf de afgelopen 2 pogingen 225 eenh.menopur (icm 225 puregon). Hopelijk heb je vrijdag een mooi aantal eitjes. @ Marija, hoe voel je je? En hoe gaat het met het spuiten? Alvast succes voor donderdag, duim dat de eicellen mooi doorgroeien. @ Majo, hoe is het met jou? We hebben donderdag gesprek voor een volgende poging. Benieuwd of dr.S nog kansen ziet..en wat het behandelplan dit keer wordt. Trusten iedereen!
Mijn behandeling laat ik naw uitstellen, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/423932-eens.html
Maartje wat heftig allemaal. Al die zware beslissingen voordat je weer verder kunt... jeetje! Sterkte.