DD-Dames: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Februari: 27: Djuuzie - punctie 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 28: Marija - 2e FM Maart: 01: tevka - follikelmeting 04: Aklina - 7 weken echo 04: Djuuzie - terugplaatsing 04: NinaD - uitgangsecho + bloedondrz/schema 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho 13: Stiertje - 3e echo + bloedafname (10 weken) April: 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina - Kippetjuh
@Stiertje: maar goed dat je zwanger bent als je zulke gesprekken met de verzekering moet voeren. Tegen zo'n hormoonbom is niemand bestand. @Elize: mijn amh is maar 0,1. Ik vind het best spannend of dr. S. me zelfs nog maar verder zou willen behandelen. Had ik eindelijk moed genoeg verzameld naar DD te bellen zijn ze continue in gesprek. Hihi..heb ik weer!
@sneeuwmees: nou, het scheelt vooral ook dat het wel relativeert dat ik zwanger ben. Ik heb nu zo'n 2.000 euro uitstaan bij PNO, maar een zwangerschap is niet in geld uit te drukken. Stel dat de behandeling niet gelukt was (en we hadden geen cryo's), dan was het natuurlijk veel zuurder geweest! Blijft staan dat ik het niet netjes vind hoe het gaat. Dus daar zal ik ze nog eens op aanspreken.
@Stiertje: Lijkt me zeeer frustrerend. Daar ben ik dus ook wat bang voor, dat je straks eerst alles zelf voor moet schieten. Ga bijna denken..had ik niet beter bij Menzis kunnen blijven . Maar goed, mijn ervaringen met PNO zijn tot nu toe nog niet heel slecht, behalve dat de mensen aan de telefoon niet altijd even goed op de hoogte zijn.... @Sneeuwmees: Okee..ja dat is inderdaad wel laag, maar ik denk toch niet dat hij je gelijk afwijst.. Wie weet is er nog wat mogelijk met dhea? Wat is je leeftijd dan? Dusseldorf is inderdaad veel in gesprek!
In DD ben je aan het juiste adres met een laag AMH! Uiteraard is dr. S. geen tovenaar, maar er gaan veel vrouwen met een laag AMH naar DD, dus hij heeft er veel ervaring mee.
@Stiertje: dat is inderdaad niet netjes, zeker als het om zulke hoge bedragen gaat. Dat zouden ze zelf toch ook moeten snappen. Ik heb wel de indruk dat ze het bij PNO beter op de rit beginnen te krijgen, zeker met de eerste verhalen van enkele weken geleden hier. Ik had een declaratie van acupunctuur toegestuurd en moet zeggen dat ik die snel op mijn rekening had staan. Ze kunnen het dus wel. Heb de indruk dat ze in een 'opwelling' die 4e poging ivf hebben toegevoegd, maar geen idee hadden dat er zoveel animo voor zou zijn (met ook nog eens afwijkende routes via België en Duitsland). @Elize: weet dat dr. S. mensen niet snel wegstuurt, maar snap dat ik mijn amh en leeftijd niet mee heb. Ben al 41 . Voor ons is DD dan ook een beetje een eindstation, omdat het voor ons dan ook wel zo'n beetje ophoudt. Net weer gebeld, kreeg ik een Duitse dame aan de lijn. Pfff... Ze was inderdaad heel aardig, maar werd wel even duidelijk dat mijn Duitse kennis wel heeeel ver is weggezakt. De NL dame is even afwezig, dus bel straks terug. Ze vroeg nog heel aardig of zij kon helpen. Ondanks dat ik het wat lullig vond, toch maar gezegd dat ik het geen probleem vond wat later terug te bellen.
Meiden, werd om 9 uur al gebeld. Kan niet goed zijn dacht ik nog. En idd, een bedroevende uitslag. Er is maar 1 eitje bevrucht! Van de 6 waren er 3 niet rijp. Wat er met die andere twee gebeurt is weet ik niet. Advies van dokter S is om zaterdag een tp te doen. Dit dan met ah. Ik hoop zo dat deze mooi gaat delen, maar heb de hoop even verloren.............
Djuuzie Oh nee meid, wat een rotnieuws!!! Ik kan me voorstellen dat je nu alle hoop verloren hebt, maar probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat nu ook lijkt. Ik duim voor je dat je zaterdag een TP hebt van een mooie embryo!
@Djuuzie: hè, meid! Dat is inderdaad niet het nieuws waar je op zit te wachten. Zijn jullie bekend met 'slechte' bevruchtingen? Nou, hopelijk gaat deze embryo zich nog mooi ontwikkelen, zodat jij zaterdag een topper teruggeplaatst krijgt (met een positieve test na 2 wkn). Knuffel, meid! p.s. vindt het overigens wel verontrustend dat ik hier toch vaak lees over onrijpe eitjes in DD.
Nou, eindelijk Irma aan de lijn gehad, na 1,5 uur blijven proberen (de aanhouder wint). Kan nu 3 weken eerder terecht. En ik mag evt. alvast eerder een keer langskomen om mijn bloed te laten prikken, zodat hij die waardes dan gelijk bij mijn intake bij de hand heeft. Dus dat wil ik toch wel proberen een keer te doen. Ook om alvast een keer die kant opgereden te hebben (zonder stress van een afspraak). Dus toch wel blij dat ik het geprobeerd heb (en dan wordt het ook niet zo spannend met onze vakantie in augustus).
@sneeuwmees: in het Poffertjes-topic is Yvonne 73 net mama geworden (AMH: 0,17, leeftijd: 40 of bijna 40). Dussss, het kan!! Wilde ik je nog even meegeven ...
@Djuuzie, shit das idd niet het nieuws dat je wilt krijgen!!! Ik heb dat bij mijn 3de icsi ook gehad.. 7eicellen 1bevrucht maar dat was wel een topembryo, helaas niet blijven zitten... ik duim voor jou dat je een topper terug krijgt en deze 9mnd bij he blijft!!! @sneeuwmees... super zeg!! Wanneer heb je nu de intake? X
@Djuuzie: kl*** nieuws zeg! Snap dat je teleurgesteld bent. Bij ons soortgelijk verhaal: slechts 2 embryo's. Maar wel zwanger! Hopelijk is jouw emmy net zo'n plakker als die van ons!
@Djuuzie: wat balen zeg . Ik hoop echt zo dat die ene blijft plakken!!! Ik lees idd ook vaker over onrijpe eicellen hier... Je zou bijna stiekem een mm minder doorgeven aan DD.... Maar misschien zit er een theorie achter van dr S.?? Niet te lang wachten, want dan wordt de kwaliteit weer minder?
@Sneeuwmees: Okee ja ik begrijp dat je dan je kansen kleiner ziet..maar goed wie weet! Er zijn idd wel verhalen waarbij het toch lukte. Ik hoop het voor je!
Djuuzie wat een rot bericht meid. Ik snap dat je nu even geen hoop meer hebt. Maar een topper met ah is nog een kans. Ik hoop zo dat je zaterdag een tp krijgt. Ik zal voor je duimen hoor.
Djuzie, wat een k* nieuws daar ga je niet vanuit idd als je zoveel follikels hebt in je buik Ik hoop dat dit hem wel wordt! Maar ik weet hoe je je voelt... ik blijf voor je duimen hier ook shit nieuws... maandag leek alles zo geweldig... maar vandaag dus niet...zaterdag is de punctie op dag 12...1 van de follikels is al 23,5 mm... de rest allemaal stuk kleiner... dus je raadt het al, er zullen misschien een paar rijpe cellen tussen zitten... ik baal hier zo vaan.... kut elonva ook.... met menopur en puregon groeide alles mooi gelijk...elonva heeft een rotzooi veroorzaakt ik was echt verdrietig vandaag Waarom heeft hij dat ook aangeraden even een andere vraag, heeft iemand van jullie gevraagd of picsi en imsi samen kunnen? Wij zouden namelijk picsi doen en toen kwam de assistente met allerlei papieren die je moet invullen en vroeg of we allebie willen... ik dacht dat dit niet kon?? maar zij zegt van wel... heb dan maar allebei aangegeven... maar volgens mij kan dat toch niet? Weet iemand van jullie dat?
Marija, mij is altijd door DD verteld dat eea NIET samen kan gaan??!! Heel veel succes met deze poging.
Dat dacht ik dus ook... Maar Irma was stellig dat het wel kon... Dus ik snap er werkelijk niets meer van...