ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tevka

Tevka Niet meer actief

He meiden. Vanmorgen FM gehad op cyclusdag 8.
    Slechts 5 eitjes. Zit al sinds 10.00 u op telefoontje te wachten uit DD..... Wat is dat wachten irritant.

2. Tevka

Tevka Niet meer actief

Zo ben eindelijk terug gebeld.
    Moet beginnen met spuiten van cetrotide vandaag. Maar heb daar maar 1 voorgevulde naald van.
    Ook moet ik door spuiten van gonal-f en menopur.
    Maandag op cyclusdag 11 een 2e FM.

Krijg straks een mail ook met recept voor cetrotide en meer gonalf.
    En uitleg als het goed is over het maken van die cetrotide spuit.
    En hoe lang ik dat moet spuiten.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: wachten op een telefoontje is inderdaad niet prettig, maar zo te zien is het gelukt. Word je dan wel teruggebeld door een NL sprekend iemand? Ik kreeg gisteren een Duitse dame aan de lijn (omdat Irma even van haar plek was) en moest zeggen dat het wel wat hangen en wurgen voor mij was om ineens Duits te praten.
    @Stiertje: goed (en terecht) dat je even boos bent geworden. Ik hoop dat ze nu snel het geld gaan overmaken.
    @Dreamer: hoe is het nu met het bloedverlies?

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Tevka: heb je nu minder eitjes dan eerder?
    @ego: nog steeds niet teruggebeld door PNO. Misschien kicken ze wel op kwaaie zwangere hormoonbommen :D

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja ben door een NLse dame terug gebeld.
    Vond haar wel wat warrig overkomen hoor. Bah. En dan ben je zelf al zo onzeker...
    Straks ff in de mail kijken wat ze schrijft.

Hier iemand die me iets over het gebruik van cetrotide kan vertellen?

6. Tevka

Tevka Niet meer actief

Stiertje ik kan het me van 3 jaar geleden niet heel goed meer herinneren. Maar toen hadden we er uiteindelijk maar 3 bij de punctie.
    Wel alle 3 bevrucht.
    Waarvan 1 mijn dochter is uit geboren.

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    #1347 Marija, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
    Tevka ik kan je wel vertellen hoe je cetrotide gebruikt... ben daar zeer ervaren in... maar als je vandaag moet beginnen, mag je daar niet mee stoppen he... tot aan de dag van pregnyl moet je doorgaan. En er zit wel een hele duidelijke omschrijving bij in de verpakking. Maar in lekentaal moet je bijna hetzelfde als Menopur mengen, alleen hier zit meer vloestof bij...en er zit een wit dopje op de voorgevulde spuit...die draai je eraf en dan draai je de grote naald erop. Vloestof in het potje, mengen, opzuigen net als bij Menopur... kleine naald er op en het spuiten gaat wel iets anders want het is van belang dat je het schuin erin steekt (een hoek van 45 graden)... Schrik niet als het gaat prikken of blauw wordt...dat is meestal het geval bij cetrotide...tenminste bij mij iig wel. Hopleijk heb je hier wat aan... Succes!!!

NinaD Thanks!!! dat is lief van je :) ik hoop het ook, maar hoe positief ik een week geleden was, zo negatief ben ik nu :( Maar we zien het wel...stap voor stap... Jullie gaan ook binnenkort starten als alles goed is toch? :)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: wie weet duikt er straks toch nog een extra follikel op. Is die Cetrocide ipv Decapeptyl? Ik heb er nog nooit van gehoord. Zal voor mij ook wel spannend zijn zelf te moeten mengen, want ik ben altijd kant en klare spuiten gewend geweest.
    @Stiertje: hoe langer ze wachten met terugbellen hoe bozer de hormoonbom wordt die ze dan aan de lijn krijgen. Ik zou ze, voor hun bestwil, willen adviseren snel (en vooral met goed nieuws) te bellen.
    @Marija: snap dat het moeilijk is weer positief te gaan denken. Maar alles is zeker nog mogelijk, hè?

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

#1349 Tevka, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2013
    Marije thanks!
    Ja ik moet er vandaag mee beginnen. Heb maandag een 2e FM.
    Pregnyl (2flesjes) zijn al in huis. Weet nog niet wanneer ik die moet gebruiken (of hoe).

10. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    iemand een idee wanneer je cetrotide moet gebruiken en wanneer bijv. suprefact/synarela/decapeptyl ?

Cetrotide zou bij dames met een lager AMH (zoals ik) beter resultaat hebben, maar toen ik dr. S. ernaar vroeg, zij hij resoluut, dat dat niet meer zo veel gebruikt wordt en bij ons niet van toepassing was, dus vroeg me af of iemand hier het verschil weet.

11. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Geen idee Jolanda, dit is mijn 5e poging in DD en ik heb altijd cetrotide gebruikt. Mijn amh is normaal.

12. Tevka

Tevka Niet meer actief

HELP!
    Ik heb een recept gekregen van dusseldorf. En heb ik direct doorgestuurd aan mn apotheek maar die hebben die spullen niet eerder klaar dan dinsdag!
    En ik heb het morgen al nodig!!,!
    Dusseldorf is NIET meer bereikbaar.

13. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ik weet niet waar je woont maar ik kreeg het bij de ziekenhuisapotheek in zwolle daar hebben ze alles wel op voorraad. sophia ziekenhuis

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

15. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ik weet niet wat je gelijk moet spuiten maar als je echt niet iets kan krijgen ik heb ook nog een zooi hier liggen. of is dat een stom voorstel:(

16. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    het is te doen bel daar eens heen

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik heb gonal-f nodig : 1x 150
    En cetrotide 2x 0,25

Wat mij betreft graag als je het heb....

Apotheek in hengelo heeft het ook niet. Sjit.

18. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    tel isala apotheek (038) 424 54 74 sophia

19. Desire vd beek

13 jun 2012
    194