Stiertje: nou, ik testte niet met avond urine, dus ik ben heel benieuwd naar jouw test morgen vroeg. Je moet anders maar in mijn album kijken, daar staan wat testjes in.
@ Stiertje: Meid die is positief hoor!! Zoals ze zeggen.....een streep is een streep En zoals missgin zegt geniet gewoon van elke minuut vanaf nu!!!! Gefeliciteerd!!!
Wauw stiertje!!!!! Gefeliciteerd!!!! Echt een duidelijke streep hoor!!!! Heb je alweer een test gedaan?
@ stiertje......jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ik zie ook duidelijk het 2e streepje hoor... super zeg.. ongelofelijk.. wat goed!!!!.. ook ik zit hier te stuiteren... dit geeft moed!! gefeliciteerd meid... geniet ervan!! ben ook zeer benieuwd naar je ochtend test
wow, dat geeft een mens weer hoop en moed...weer een DD'-er die het hem doet ! proficiat stiertje. Ben reuze benieuwd naar de ochtend test...
Lieve dames, nogmaals bedankt voor jullie reacties. De ochtendtest is zo'n beetje gelijk aan de test van gisteravond. Met heel veel goede wil kun je erin zien dat ie misschien een fractie donkerder is. Maar dat kun je misschien ook scharen onder de noemer 'wishful thinking'. Ik moest ook al heel vroeg plassen (6 uur), dus toen meteen getest. Ik zal zo even een fotootje plaatsen.
ik vind m prachtig!!!!! echt waar, hij is heel mooi stiertje.. die van mij was zeker niet donkerder een dag voor mn testdatum!
Meiden, ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik me voorzichtig aansluit in dit topic. Moet eerlijk bekennen dat ik al weken stiekem meelees. Ook wij gaan de overstap naar DD maken en heb een intake staan op 25-4. Nog allemaal heel eng en onwerkelijk, maar door jullie verhalen (zeker met een positieve test die ik zojuist voorbij zag komen), geeft het me ook wel weer een goed gevoel dat ik er goed aan gedaan heb de eerste stap naar DD te maken. Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik jullie af en toe ga bestoken met vragen. Kort mijn situatie. 41 jaar, we hebben een zoontje van 3 en sinds een miskraam 2 jaar geleden niet meer gelukt spontaan zwanger te raken. Vorig jaar 2 mislukte ivf-pogingen in mijn eigen zkh gehad. Mijn zkh heeft aangegeven weinig meerwaarde te zien om door te gaan met mij behandelen. Voordat ik daar echt van overtuigd ben, heb ik dus een afspraak in DD gemaakt, om te zien of zij nog iets voor ons kunnen betekenen.
Stiertje Hij is idd iets donkerder, maar ik vind m prachtig! Nou net de meting gehad...links 4 stuks en rechts 5 stuks. Gemiddeld rond de 14-15 en een grote van 18. Ook aan beide kanten nog wat kleintjes, maar niet kunnen opmeten. Wordt vanmiddag door DD terug gebeld en dan hoor ik meer!
@MissGin: goed nieuws!! Punctie is niet ver meer weg. @Sneeuwmees: welkom (ik heb ook wel eens meegespiekt op 'jouw' topic). Hebben ze jouw AMH wel eens gemeten? En wat is de reden dat jouw zkh niet meer wil behandelen? Alleen je leeftijd?
ziet er heel goed uit MissGin ben benieuwd wat DD vanmiddag zegt..punctiedatum komt in zicht.. spannend!!! @sneeuwmees.. welkom meid.. toch maar de stap gemaakt?? ik zou zeggen brand los met de vragen.. ik weet zeker dat al deze lieve meiden ze graag voor je willen beantwoorden
@Stiertje: allereerste van harte gefeliciteerd, meid! Wat moet dat fantastisch zijn twee streepjes te zien. (ik zou zelf al bijna niet meer weten hoe zo'n test er van dichtbij uitziet ). De reden dat mijn zkh weinig meerwaarde ziet is dat ik weinig follikels aanmaak (een low responder). Dat heeft dus zeker met mijn leeftijd te maken. Ik heb wel in overleg met mijn gyn het amh laten prikken en wacht al bijna 3 wkn op de uitslag (dus verwacht dat eerlijk gezegd ieder moment). Die amh-waarde zal heel laag zijn, maar goed, dan weet ik dat alvst en zit dat hopelijk in mijn dossier als ik naar DD ga (ondanks dat ze in DD waarschijnlijk het nog een keer gaan prikken). Ik wil nu ook alvast met DHEA beginnen, zodat ik niet eerst, als ik pas 25-4 terecht kan, dan nog eens wkn eerst DHEA moet gaan slikken om verder te kunnen. De tijd dringt, dus iedere maand is er een.
Ja ik denk zelf maandag de punctie! Kijk er nu al naar uit hihi Sneeuwmees Welkom hier! Hopelijk kan DD wat voor je betekenen!
Sneeuwmees; welkom! Ik hoop dat DD veel geluk voor jou mag brengen. Wel heel slim dat je al DHEA slikt! Scheelt idd weer in tijd. Hopelijk kun je dan na de intake in april meteen beginnen. Missgin: spannend hoor! Wel een mooi aantal follikels hè!
@ Stiertje73, wauw!! You did it!! Je bent gewoon zwanger, gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk is, maar geniet van dit moois! @ MissGin, fijn dat het er goed uitzag en een mooi aantal follikels! Op naar de punctie! @ Monatoetje84, snap dat je de komende tijd wat afstand neemt van alles wat met zwanger worden te maken heeft. Dit heeft mij altijd wel goed gedaan...Sterkte meid! @ Anjav, 1 dezer dagen ben je gewoon mama en heb je 2 wondertjes in je armen. Alvast heel veel succes! @ Sneeuwmees, welkom en inderdaad misschien niet verkeerd alvast met DHEA te starten. @ Vlinder05, ook welkom, hoop dat DD ook voor jullie iets kan betekenen. @ Jolanda71, hoe gaat het met het spuiten, en wanneer moet je ook alweer voor een follikelmeting? Succes!
ff lijstje er weer bij gezocht.. mss ff aanpassen dames?? DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Karin75 - ICSI 7 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 30: MissGin - 1e FM 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: 01: Wishfulthinking 1e FM 01: Aklina - TP cryo uit ICSI 3 06: Ddees70 - belafspraak voor uitslag AMH waarde 18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S 28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7 Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85