Jeee goed nieuws voor djuuzie. Nu lekker broeden. Ik heb getest op 12e dag na de punctie. Bij beide zwangerschappen toen al een licht streepje te zien en ook al kwaaltjes. Maar dat kan natuurlijk verschillen per persoon. Marija mooie oogst. Nu lekker uitrusten en bijkomen.
Als ik naar je foto's van het trouwen kijk, dan weet ik wel zeker dat wij net wegreden toen jullie naar buiten kwamen
Och ja, mijn bloeddruk was 180 voor de punctie en toen ik wakker werd zei de anesthesiste tegen mijn man dat ik bsng was dat alle eitjes gesprongen waren, maar dat alles er nog zat en dat klopte ook... Ik maakte me zo druk omdat die ene zo groot was, maar ik kon me niet herinneren dat ik dat gezegd had... Maar ik schijn dat gezegd te hebben voordat ik wegviel onder narcose was best grappig... Ik heb gewoon lopen ijlen dus hoezo geobsedeerd?
Haha grappig! Leuk je gezien te hebben Ik ga proberen me in te houden aklina, weet alleen nog niet of het lukt.......
Marija, 10 eitjes, wow! Hier moet toch gewoon een mooie blijvende bevruchting bij gaan zitten.... Duimduimduim.... Djuuzie, wat fijn dat jullie mooie 8cellige topper veilig warm in je buik zit, ook voor jou Duimen Aan! Dreamer, wat fijn dat het bloeden is opgehouden. Zou echt een bloedvaatje geweest kunnen zijn, of gevoelige baarmoeder mond.... Spannend 6 maart! Aklina, bij jou ook het bruinverlies dus opgehouden, mooi! Dat stemt iets geruster toch . Wanneer jij weer een echo? Tevka, fijn dat het gelukt is met die spuiten... Op die stress wacht niemand . Timon, Hoe gaat het met jou? Iemand vroeg ook nog van een afwijkende cyclus, op dag19 nog geen ei ontdekt... Heb het zelf wel eens gehad. Deed altijd de smiley ovulatietesten. Meestal had ik dan binnen enkele dagen alsnog mijn ei... Succes! Liefs voor allemaal
@Marija: mooie opbrengst, meid! Daar zou toch iets moois uit voort moeten kunnen komen, hè? Nu lekker bijkomen! @Djuuzie: een mooie topper on board. En aan je pendel te zien, zou het maar zo een plakker kunnen zijn (gaan we wel van uit!). @Dees: ik heb helaas ook nog nooit getemperatuurd. Dus kan je ook helaas niet helpen. Hoop dat het eitje zich alsnog snel laat zien. Grappig dat twee van ons clubje elkaar tegengekomen zijn. Ik zat laatst eens te tellen en we hebben ca. 30 meiden die in DD lopen. Dus niet ondenkbaar dat er nog eens vaker onverwachte ontmoetingen zullen zijn.
@ Djuuzie, wauw een mooie embryo teruggeplaatst, ga duimen hoor! @ Marija, super, 10 eitjes, ga duimen voor een mooi aantal bevruchtingen! Rustig aan!! @ Dees, hier ook nooit getemperatuurd...
Fijn om zulk nieuws te lezen. Djuuzie, goed broeden!! Juulz, hoe is het met jou en jouw kruimeltje? Lief dat je het vraagt. Met mij gaat het goed. Ik ben weer voor 100% goedgekeurd en werk zo'n 20 uur. Geen mmm plannen. We genieten van de dingen die op ons pad komen. Zo is een rondreis Westkust USA geboekt door mijn schoonmoeder. We gaan met z'n vijven en wij hebben er zin in. Nog even wachten en dan gaan we... Alle meiden, zwaai!
Timon, wow, wat gaaf!!! Wat bijzonder en lief van je schoonmoeder. Een heerlijk vooruitzicht!!! Ben er nog nooit geweest, lijkt me erg leuk om eens naar te goed te gaan. Je schrijft met zijn 5en, de andere twee die meegaan zijn broer/zus van je man plus partner neem ik aan? En goed dat je weer aan het werk bent. Lukt het ook een beetje? En zijn je collega's lief voor je? Hier alles goed, niet veel klachten (zou ik graag ter bevestiging hebben!). Dinsdag weer echo en vind ik weer erg spannend. Is uk goed gegroeid, klopt het hartje nog? De volgende echo zou pas met 11w en 3d zijn, dus wil eigenlijk nog informeren of er een echo tussendoor zou mogen. Voel me gewoon nog heel onzeker door al wat er ooit gebeurde.. Stom hé... Iedereen zegt dat ik moet genieten, wat ik heus doe, maar blijf ook onzeker... Enfin, ga nu nog even een slaappoging doen! X
@Timon: een heerlijk vooruitzicht zo'n rondreis! Geniet ervan! @Juulzon: vervelend die onzekerheid, hè? Kon je af en toe maar via een luikje even zelf kijken hoe de kleine uk het doet, hè? Moet jij nu iedere keer naar Gent toe voor echo's?
@Marija: prachtige oogst meid. Nu duimen voor een prachtig resultaat ! @Djuuzie: spannend! Lekker rustig aan doen de komende weken. Mijn duimen draaien. @Juulzon: erg he die onzekerheid. Ik heb het ook heel erg gehad en "helaas" de hele zwangerschap lang. We hebben veel geld uitgegeven aan pretecho's om ff de bevestiging te krijgen dat alles nog goed was. Vanaf 25 weken (dacht ik) kreeg ik iedere 3 weken en later iedere 2 weken een echo in het ziekenhuis (groeiecho's ivm diabetes), maar tussendoor bleef ik onzeker. Op het einde ook heel erg het gevoel dat het niet meer goed zat en mede daarom ben ik ook ingeleid met 37 weken. Voel je niet schuldig als je niet volop kan genieten, je hebt al zoveel meegemaakt dat het niet gek is hoor.
@Timon: leuk zo een rondreis en ik begrijp dat je eerdaags al gaat ? Leuk,leuk,leuk . Staat ook op mijn verlanglijstje Wat goed om te lezen dat het goed met je gaat. Is het ook weer fijn om aan het werk te zijn ?
Loontje, klopt wat je zegt, en denk dat ik jou wel begrijp hoor. Van vriendinnen die niet in de MMM hebben gezeten krijg ik, soms nogal hard, te horen dat echo's echt geen miskraam voorkomen of een garantie geven dat het goed gaat. Daar hebben ze wellicht wel gelijk in, maar ik kan ze niet duidelijk maken dat het een stukje onzekerheid wegneemt. Dan zeggen ze: eerst doe je allerlei testen ter bevestiging en nu zijn het echo's. En heus, ze hebben ergens gelijk, maar deze opmerkingen doen ergens wel pijn. Het is niet zo dat ik niet geniet hoor, maar meer dat ik gewoon bang ben om weer te verliezen waar je zo naar verlangt en al zo lang van droomt. Van een klein wondertje in je leven wat zo ontzettend welkom is... Je begrijpt het wel... Sneeuwmees, voor mij wordt dit de eerste echo in mijn woonplaats. Het zou oorspronkelijk de eerste echo zijn, maar omdat ik onzeker was ivm de bbz in het verleden, heb ik aan de prof in Gent gevraagd of ik eerder terecht kon en dat was geen probleem. Daarbij vonden wij het tov de professor ook wel 'netjes', al waren we niet via de de (4) ICSI behandelingen in Gent zwanger geworden, ze hebben ons altijd wel heel fijn geholpen en waren erg betrokken. Vandaar . @all: zwaai, sterkte, duim voor mooie bevruchtingen en mooie testen hier! E natuurlijk voor mooie echo's . X
Meiden, vanaf m'n vakantieadres een goed bericht! Vandaag voor de 2e keer positief getest! Dus vandaag 4 wkn en 4 dagen zwanger! Ik kan het niet geloven, en ben erg voorzichtig gezien m'n verleden. Dit nieuws moet ik gewoon met jullie delen, ik kon niet wachten! Echt raar, ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden gezien m'n klachten. Nu ga ik lekker verder genieten van mijn vakantie en volgende week vrijdag weer thuis en dan maar snel om een bloedtest vragen als bevestiging 😉.
@Kitty: gefeliciteerd! Jouw vakantie kan niet meer stuk! Kan nu zelf ook bijna niet wachten tot ik naar DD mag!