ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Kitty, wauw, gefeliciteerd met je positieve test!! Dubbel genieten nu op vakantie!

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JEEJ, weer een zwangere!! Gaat goed hier!:D Gefeliciteerd!
    Het lijkt er steeds meer op dat ik ook naar DD ga binnenkort. Gister weer ongesteld geworden, nog 1 cryo en dan is de vriezer alweer leeg:(.
    Heeft iemand hier ook echo's in het UMCG gedaan met behandeling in DD? Hoe regel ik dat verzekering technisch? Scheelt wel een hoop reis tijd en kosten.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Jippie: ik heb mijn eerste poging in het UMCG gedaan, dus daar wel ervaring. Maar bij mijn DD-poging heb ik de echo's in Heerenveen gedaan, omdat ik daar werk. Geen ervaring dus met de combi UMCG-DD. Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen met het ivf-secretariaat van het UMCG en vragen of ze dat doen. En bij de verzekering ook even navragen hoe zij daarmee omgaan. De ene verzekering doet er moeilijk over, de andere niet.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippie: ik heb er ook (nog) geen ervaring mee, maar vroeg me dat ook af. Ik doe ook in mijn eigen zkh de echo's. Toen ik er vorige week was, zei de verpleegkundige wel dat ze in mijn zkh geen opdracht mogen geven voor bloedprikken. Dat moet ik dan weer via mijn huisarts doen. Wel een gedoe, want dan heb ik straks te maken met mijn huisarts, mijn NL zkh en DD.

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja je kan het beste even navraag doen bij je verzekering.

Ik heb morgen weer een follikelmeting. Spannend.
    Die doe ik overigens in NL.

Heb me nog helemaal niet verdiept in kosten en declaraties.
    Doe ik Vd week. Ben heel de week vrij vh werk.
    Gok dat ik deze week punctie heb en terugplaatsing.
    Maar dat horen we nog.

En jeetje WEER een zwangere !!!!! Gefeliciteerd.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulz, het is erg begrijpelijk dat je nu nog onzeker bent. Hopelijk heb je eerder een echo. Een stukje rust is zo prettig na jouw ervaringen.

Gefeliciteerd Kitty. Geniet dubbel van je vakantie.

Mijn schoonmoeder wordt dit jaar 80 en wilt deze reis graag doen. Mijn schoonzus en zwager gaan ook mee. Eens zien hoe 16 dagen met elkaar gaat worden.;) We gaan over enkele maanden, maar hebben nu al voorpret.
    Het gaat wel goed op het werk. Mijn collega's hebben mij vanaf de re-integratie al meegemaakt.

7. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Kitty gefeliciteerd! Geniet van je vakantie nog!

Jippie, balen meis! Knuffel voor jou.....

Tevka, spannend morgen..... Hopelijk al mooie follies te zien!

Timon, leuk man! Helemaal het er toe leven met de voorpret is al leuk.

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Kitty gefeliciteerd ! Wat een goed nieuws!
    Hele fijne vakantie nog.

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1429 Majo, 3 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
    Kitty, wat súper meid! Nu extra genieten van je vakantie :). Gefeliciteerd!

Dreamer, gets wat zul je geschrokken zijn meid! Gelukkig heeft het niet doorgezet, dus hopelijk had het niets te betekenen en idd een haarvaatje oid. Hopelijk kun je nog wel lekker van je vakantie genieten. Nog een paar daagjes en dan de echo...spannend!

Timon, wat fijn te lezen dat het zo goed met je gaat. Weer 100% goedgekeurd en lekkere vakantieplannen in het vooruitzicht! You go girl!

Tevka, succes morgen!!

Sneeuwmees, 3 wkn eerder terecht! Scheelt toch weer!

Stiertje, jij 2e goede echo gehad :). En over 10 dgn de volgende alweer!

Aklina, Wauw!! Wat heb jij een leuke banner zeg :).

Djuuzie, wat een tegenvallende poging voor jou zeg :(. Maar nu inmiddels wel in het bezit van een goede emmy :). Ik hoop zó dat dit ene embryootje gewoon jullie grote wondertje gaat worden!!

Marija, mooie oogst hoor! Op naar een mooie TP komende week!

Nina, succes morgen!!

Karin, strijdplan dus gesmeden door Dr. S. Pipelle dus... op naar donderdag!

@Rest: nu weet ik het verder even niet meer....tsjee.... echt eigenlijk niet bij te houden hier als je paar dgn niet online bent ;).

@Hier: Afgelopen donderdag gebeld door Dr. S. Was helaas weinig positief. Zaadkwaliteit is iedere keer erg slecht. Kwaliteit 3, wat één na slechtste is. Is 1x van 2a kwaliteit geweest, maar dus ook niet gelukt. Eicelkwaliteit is sinds de metformine nu een jaar wel steeds goed. Geen reden dus om bij mij verdere onderzoeken oid te doen, aldus Dr. S. De 4e poging in aug. bleken er maar 2 (!) vitale zaadcellen te zijn geweest, hoorden we nu. Wisten natuurlijk al dat het slecht was, aangezien we bij M. ook maar 8 levende zaadcellen hadden. Maar toch…is wel weer even met je neus op de feiten. Verder voor nu eigenlijk dus weinig opties om positief verder te gaan. Enige wat hij nog opperde om te kunnen proberen is toch een TESE behandeling. In de hoop dat er daar misschien toch nog wat geode zaadcellen gevonden worden. Maar ook dat blijft dus een gok. We vonden het wel wat vreemd, aangezien hij dit allereerste gesprek voorstelde, 2e gesprek toch niet de meerwaarde ervan zag en we het zelf nog 2x eerder hebben aangekaart. Maar steeds zag hij er de meerwaarde niet van in omdat er wel steeds zaad gevonden wordt. Maar ja…. Nu als laatste strohalm om te proberen…. We hebben besloten dit wel te gaan doen, als laatste kans. Dan hebben we echt alles uit de kast getrokken en gedaan wat we konden proberen voor dat o zo gewenste brusje. Kan ik mezelf achteraf nooit verwijten maken...hadden we maar.... en onze dochter kunnen uitleggen dat we echt alles geprobeerd hebben om haar een broertje/zusje te geven... Zal dus onze allerlaatste poging gaan worden, wat ik echt doodeng vind! Wordt pas over paar mnd aangezien we ‘m toch ook zelf zullen moeten betalen. Kreeg form. v/d verzekering waarop zij v/d arts precies willen weten hoeveel behandelingen er geweest zijn, op welke datum en met welke resultaten. Arts gaf aan de 2 zelfbetaalde pogingen niet te kunnen weglaten daarin, wat misschien ook wel logisch is (en ik misschien erop hoopte tegen beter weten in). Maar wel jammer dus. Voor nu dus eerst even ‘icsi-rust’, voor zover ik dat kan vinden in mezelf dan, want dat hele icsi gedoe zit gewoon in m'n systeem. We zullen zien waar het schip gaat stranden tzt…. M. is dus toch echt een mazzeltje geweest, zeiden ze toen al in Zwolle en arts in DD 1e x ook. Wisten het al, maar nu weer even wat meer…. Binnenkort eens afspraak maken voor gesprek met Dr. S. en androloog/uroloog mbt de TESE over paar mnd.....:(.

10. Tevka

Tevka Niet meer actief

Vraag : ik heb net cetrotide gespoten. Ben alleen op het laatst vergeten wat lucht uit de spuit te laten. Dus gewoon hoppa spuit erin.
    Is dat erg????

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt mij niet erg.......

12. Tevka

Tevka Niet meer actief

Jeetje Majo wat een verhaal!!
    En Tese is wel heftig. Althans mijn man heeft dat zo ervaren.
    Als je er vragen over heb kan ik je misschien helpen.
    Dikke knuffel.

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Tevka, is niet erg hoor! De werkzame stof zit er gewoon in en een beetje lucht kan geen kwaad.

Succes!

Kitty, van harte! Wat een mooi nieuws!

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Thanks meiden voor de feedback ;)
    Kan ik straks met een gerust gevoel slapen.

15. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ik ben kapot meiden...dit had ik echt niet zien aankomen :( ben ook zo boos op dr S.... er is maar 1 eitje bevrucht :( Dit is NOOIT eerder geweest...er waren er idd 5 niet rijp... maar slechts 1 van de 5 is bevrucht :( Nu word ik straks gebeld of de TP morgen is of donderdag... Ik had al zo'n slecht gevoel erover...de follikels groeiden heel snel en ongelijk... dat kan nooit goed zijn geweest :( daar gaat mijn 7e poging :(:(:( waarom moest hij nou die kutelonva gebruiken? :( Ik ben er echt kapot van :(

16. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve Marija,

Kan mij je teleurstelling heel goed voorstellen.

Ik hoop dat deze emmie zijn best gaat doen om uit te groeien tot een lieve baby!

Knuffel!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O bah, Marija, snap dat je hier kapot van bent! Dit vraagt om een grondige evaluatie met dr. S.
    Maar eerst op naar een goede tp van een mooi embryo'tje, dat hopelijk lekker bij jou blijft de komende maanden.
    Sterkte!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Marija: oh, meid! Kan me voorstellen dat je kapot bent. Dit is inderdaad reden voor een goed gesprek met dr. S. (al heb je daar op dit moment niets aan). Dikke knuffel!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat vreselijk kut Marija!! :(
    Er zijn geen andere woorden voor dus die heb ik ook niet. Kan wel verhalen gaan ophangen over je hebt er maar 1 nodig, maar de realiteit is hoe meer embryo's, hoe meer kans. Toch hoop ik dat er een wonder zal geschieden. Mijn meisje is resultaat uit 11 eicellen, 2 bevruchtingen, 1 heeft dag 5 gehaald. Maar ja, dat zijn voor jou natuurlijk verhalen van 'die ander'... :(

Toch hoop ik enorm voor je op een wonder, hoe klein de kans nu ook mag lijken. Als er iemand nu aan de beurt zou zijn ben jij dat wel.

Knuffel!! X

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Nee Marija! Wat K*T!!!!!!!!! je had al geen goed gevoel bij de elonva, en dan ook nog dit!
    Ook al de helft niet rijp, ik snap niet wat de rede is om al zo vroeg een punctie in te plannen.
    Ik snap helemaal hoe je je voelt nu. Toen ik het hoorde zakte de grond ook onder mijn voeten vandaan. Maar heb geprobeerd om hoop te blijven houden. Probeer dat ook te doen meid, al snap ik dat het heel erg moeilijk is.
    Waar gaat je voorkeur zelf naar uit? de embryoscope of ah?

Hele dikke knuffel meid!

Deel Deze Pagina