Net voor echo geweest. Alles was goed. Beide kindjes goed gegroeid en alles zoals het hoort. Kindjes zijn nu 1 cm groot met hartslag van 150. Voor wie het leuk vindt, de foto's plaats ik in mijn album.
Marija wat een enorme teleurstelling meid. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Ik zal duimen voor een fantastisch embryo'tje donderdag maar snap je gevoel nu ook helemaal.
@ kitty! Wat super meis! Gefeliciteerd!! @ marije.. wat ongelooflijk klote zeg! Ik duim voor een mooie topper... X
@Marija:Sterkte meid!Wat een kl*te nieuws!Hier ook 10(!!)onrijpe eicellen van de 21.Vond ik ook erg veel.En ook maar weinig bevruchtingen elke keer.Toch was ik elke keer zwanger.Het kan dus nog steeds!Maar zo...wat is het balen! @Aklina:Mooi van je echo!!Ik mag pas volgende week weer Kijk er naar uit en zie er tegelijkertijd tegenop....Toch gaat de tijd ook wel weer snel.Alweer bijna 8 weken...Ik zou haast alweer ongesteld moeten worden zeg maar.... Ik kan het verder echt niet bijhouden hier.Dat is geen desinteresse,integendeel.Ik lees alles en leef dan mee.Ik kan me als ik hier aan het typen ben alleen niet meer herinneren wat nou over wie ging enzo...sorry!
Wauw, wat zijn er ontzettend veel zwangeren bij gekomen sinds ik voor het laatst meeschreef! Zo fijn om te lezen! En een hoop van jullie zijn ook alweer een tijd onderweg! Gefeliciteerd allemaal! Na onze gecancelde afspraak in oktober hebben we in januari toch weer een nieuwe afspraak gemaakt. Eind mei, komt ook steeds dichterbij.. Vertrouwen in de behandelingen in NL heb ik eigenlijk niet meer, mijn gevoel roept al tijden dat wij het echt van DD moeten hebben.. We zullen zien, de resultaten in dit topic zien er momenteel geweldig uit!
Hi meiden! Niu vanavond om 23.30u pregnyl zetten en woensdag punctie! Shadixx : voor je het weet is het eind mei Je zal vast positief gestemd zijn nu er een heuze zwangere-golf hier voorbij komt. Marije heb je er nu wel een goed gevoel bij? Ik heb waarschijnlijk volgens irma vrijdag de terugplaatsing als alles goed gaat. Kom ik naast je op het wachtbankje zitten. Yj : ik vind het soms ook lastig om op iedereen te reageren. Wat ook niet wegneemt dat je wel met iedereen meeleeft! Aklina ben benieuwd naar je twins! Wat gaaf zeg!!! Ben benieuwd hoe het gaat met Anja en haar tweeling. Stiertje wat fijn dat je zo veel echos heb. Verder weet ik het ook even niet meer....
Juultje, heel veel succes morgen! Aklina, geweldig meid, geniet er van. De rest heb echt geen puf om te reageren, ben echt gesloopt ;( ik zou me trouwens niet druk majen als de emmy dag 5 gaat halen, dan heb ik er alle vertrouwen in. Maar die kans is minimaal... Normal heb ik altijd 6-7 bevruchtingen en dan ook maar 2 blato's.... Heb net zitten janken... Ik kan nog niet geloven dat dit mij overkomt ;(
Marije : dikke knuffel meid. En gewoon ff lekker janken en Proberen toch een beetje positief te blijven.
Bedankt Tevka, lief van je ik ben gewoon zo verdrietig omdat ik al het gevoel had dat het niet goed zat Ga jij niet de embryoscoop gebruiken?
Marija hele dikke knuffel! Snap dat het echt mega shit voelt. Misschien interesseert het je niet, maar ik ga toch nog even herhalen dat ik hartstikke zwanger ben van de enige van de tien die het overleefde. Het kan!! Ik duim enorm voor je, heel veel sterkte!
Marija, lekker janken hoor, dat lucht op! Ik heb dat donderdag ook gedaan. Gehuild tot ik geen tranen meer had. Heb je steun aan je man?
Dreamer bedankt... Maar jij had 3 bevruchtingen.... Dat is toch anders... Je had 3 kansen... En ik heb er maar 1 ;( en toch, ik weet het als het dag 5 haalt dan vertrouw ik er zeker op... Maar nu heb ik weinig vertrouwen ;(
Welnee ;( hij is veel positiever dan ik en hij vindt dat ik te snel opgeef... En dat is misschien ook zo maar ik heb al 7 pogingen achter de rug ;( en ik weet niet meer hoe het voelt om zonderhormonen te leven... ;( en als ik dat zeg, dan zegt hij dan gaan we het toch niet meer doen? Dat wil ik toch ook niet horen?
Heel ff ego Toen ik vandaag op het werk tijd over had kon ik het toch niet laten om aan mijn gyn het verhaal te vertellen. Hij heeft meteen een echo gemaakt en het zag er fantastisch uit! Wat een last van mijn schouders! Er was überhaupt niet te zien dat er een bloeding is geweest. Verder kindje mooi gegroeid en sterke hartslag. Hartstikke positief dus. Was zo opgelucht dat ik moest vechten om het droog te houden en toen bij me een dikke knuffel gaf hield ik het niet langer en heb daar een flink potje zitten janken. Lang leve de hormonen haha Hij vroeg me volgende week woensdag terug te komen dus ik mag ook ZEKER niet klagen over de frequentie van echo's