Lieve Marija, Wat balen!!! Ik snap jouw gevoel.....heel teleurstellend! Hele dikke dikke knuffel Wij duimen dat het een super emmy wordt! Ik had bij mijn vorige poging ook maar 1 bevruchting....werd een blasto...helaas niet zwanger, maar kan wel! Geef jouw hoop niet op! Majo, Ook erg balen! Jammer dat ee niets aan te doen is met die verzekering! Dr S had trouwens voor ons de hoeveelheid pogingen niet Ingevuld op het form van pno, omdat er op het form staat dat de patient zelf het moest invullen. Veel sterkte met jullie beslissing! Dikke knuffel Kitty, Van harte gefeliciteerd!!! Tevka, Veel succes!!! Andere dames, ik lees veel, maar lukt op iedereen te reageren....zwaai zwaai Vandaag was dan eindelijk D-day... Het was even spannend wachten op dr S in de echo kamer, maar toen hij er eenmaal was, ging hij meteen maar echo maken......pffff. Ik had niet in de gaten dat ik even opgehouden was met ademhalen ....totdat hij zei "je kan weer ademhalen...ik zie follikels...dhea doet zijn werk..." Mijn linker ovarium is gewoon weer wakker....2 duidelijke follikels rechts met wat kleinjes en 1 duidelijke lnks met paar kleinjes. Aangezien het zo goed aanslaat, gaan we nog een cyclus door. Aan de hand van mijn bloedonderz gaat hij kijken of hij de dosis nog gaat aanpassen.....hoor ik volgende week. Eind maart weer terug om dan behandelplan te bespreken. Erg opgelucht en blij! Het geeft weer allemaal hoop!!! Nog 4 wkn wachten.....
Marija, natuurlijk wil je dat niet horen! Hopelijk kan hij wat positiviteit op je over brengen. Het is niet niks al die hormonen in je lijf. Een man beleeft het toch anders.... Dreamer wat fijn dat je een echo kon laten maken! Ben je weer mooi gerust gesteld. NinaD, wat fijn dat er follikels te zien zijn! Lang leve de DHEA. Nog even en je bent weer klaar voor de volgende poging.
Vraag : pregnyl zet je toch gewoon met een spuit die je over heb van bijvoorbeeld menopur? Want er zitten geen spuit(en) in die verpakking.
Bij mij zat er ook geen spuit bij. Ik heb deze gekocht bij de apotheek. Ik ken menopur niet. Maar als je dat ook moet mengen, dus een lege spuit en een opzuig/meng naald en een injectie naald moet het volgens mij geen probleem zijn.
Ja is een lege spuit /meng naald + injectienaald. Irma waarschuwde dat ie pijn kan doen... Balen want mn man is er niet...die komt laat thuis.
Dan kan je volgens mij deze gewoon gebruiken. Ik vind hem ook niet fijn. De vloeistof is wak dikker/stroperiger. Maar dat vind ik van de cetrotide ook. Het helpt (mij in ieder geval) als je hem een half uur van te voren uit de koelkast haalt. En langzaam de vloeistof in spuit. Succes!
Ja, je kunt menopurspuitjes gebruiken. Probeer er maar een beetje relaxt mee om te gaan, dan komt het helemaal goed. Tijdig uit de koelkast halen is idd wel een goeie. Pregnyl is gewoon niet het fijnste spul om te spuiten. Ik heb altijd een paar dagen een gevoelige plek op m'n buik. Maar het is niet het einde van de wereld, je kunt het!!
Stiertje en Djuuzie bedankt meiden!!!! Ik ga hem half uurtje van te voren eruit halen. Pffff ga normaal rond 22.00u naar bed. Moet nu tot half 12 wakker blijven. Hihihihi
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Maart: 01: tevka - follikelmeting 02: Djuuzie - terugplaatsing 04: Aklina - 7 weken echo 04: NinaD - uitgangsecho + bloedondrz/schema 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho 13: Stiertje - 3e echo + bloedafname (10 weken) 16: Djuuzie - testen April: 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina
Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Maart: 01: tevka - follikelmeting 02: Djuuzie - terugplaatsing 04: Aklina - 7 weken echo 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho 13: Stiertje - 3e echo + bloedafname (10 weken) 16: Djuuzie - testen 25: NinaD - uitgangsecho + behandelplan April: 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina[/QUOTE]
Marija, ik duim voor je Emmy....en klaver... En brand een kaarsje... Dreamer en Aklina, fijn dat alles goed zit met de kleintjes! Ik mag morgen en ben erg nerveus! Stiertje, wat fijn, zoveel echo's! Ga er morgen eens naar informeren hoe het bij ons mag gaan... Tevka, succes met de pregnyl. Na de spuit de plek waar je hebt gespoten even masseren helpt... Ik kreeg nog wel eens een blauwe plek van de pregnyl spuit, helemaal toen ik aspirine gebruikte... (Sorry trouwens dat ik als niet DD-meisje hier zo vaak me met alles bemoei... Is positieve betrokkenheid hoor!!!) X
Juulzon je bent wat mij betreft hartstikke welkom hoor! Zeker met je goede tips Ik vind deze spuit (pregnyl) mega spannend (eng?)! Straks mn buikkie maar masseren. En mn buik is al deels blauw, hahaha! Edit: en succes morgen juulzon! Hou ons op de hoogte!
DD-meisjes Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Maart: 01: tevka - follikelmeting 02: Djuuzie - terugplaatsing 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho 13: Stiertje - 3e echo + bloedafname (10 weken) 14: Aklina - echo 8,5 week 16: Djuuzie - testen 25: NinaD - uitgangsecho + behandelplan April: 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina
Poeh, 9 weekjes vandaag. Nog 3 weken tot de kritische 12-wekengrens ... En vanochtend weer een krat met MvM-flessen ingeleverd!
Tnx Nina! Hoop voor jou ook op hetzelfde resultaat. Je had goed nieuws gisteren he? Fijn hoor! @Tevka: hoe ging het met de pregnyl?
Vraagje over stimulatie dagen: Ik heb bij de vorige icsi precies 14 dgn moeten spuiten. Wat is jullie ervaring? is elke poging weer anders wat de hoeveelheid stimulatie dagen betreft of juist ongeveer gelijk? Ik moet nl. alvast een en ander met werk regelen (voor zover mogelijk dan... )
Nina, ik heb altijd een late ovulatie en heb dan ook 19 dagen gespoten. Maar over het algemeen is het geloof ik een dag of 12-14.