Alkina, Dank je wel! Ik heb nu maar cd 14,15 en 16 vrij gepland.....nu maar hopen dat de punctie daarin valt. Maar ja het is dan de vraag of ik op tijd ongi word......hoezo controlfreak. Het laat zich uiteindelijk niet plannen.........gelukkig doet mijn werkgever er niet moeilijk over. Stiertje, Ja, we hebben gisteren zeker goed nieuws gekregen. Erg blij dat dhea effect heeft. Aangezien mijn amh laag is, worden onze kansen nu beter. Het is geweldig dat jullie allemaal achter elkaar zwanger zijn geworden, geeft ons ook weer hoop! Juulz, Veel plezier morgen!
Pregnyl ging goed gister. Gelukkig. Morgen punctie! Help! Hahahaha NinaD : ben je controlfreak? Lastig ..hahahaha maar gelukkig heb je een makkelijke werkgever.
Tevka, Veel succes morgen! Ja....heb liever alles onder controle .....niet handig in mmm, gelukkig kan ik het ook los laten! We duimen voor een mooie opbrengst!!!
@Tevka: veel succes morgen! We zullen aan je denken! @Nina: fijn dat de DHEA zijn werk goed doet, dan weet je dat de afgelopen weken niet voor niets zijn geweest. @Stiertje: fijn dat het geld binnen is. Nu kun je lekker gaan shoppen voor de kleine uk!
Hallo lieve Düsseldorf dames! Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Wij hebben op 3 april ons intakegesprek in Düsseldorf dus alles is voor mij nog nieuw. Zou daarom graag jullie ervaringen horen en met jullie meepraten en meeleven! Kort mijn verhaal. Na 31 mislukte rondes, waarvan 5 IUI pogingen, helaas nog steeds niet zwanger. Onlangs is ontdekt dat mijn AMH waarde lager is dan 0,2. Lager kunnen ze in het VUmc niet meer meten. Ik ben erg teleurgesteld in het VU want alleen door mijn eigen nieuwsgierigheid heb ik ontdekt dat er maar weinig follikels klaarliggen iedere maand (4 of 5) en is er een AMH test gedaan. En zelfs na deze slechte uitslag volgde geen overleg, geen advies en geen aanpassing van beleid. Ik ben dus helemaal klaar met het VU en ga mijn laatste kansen benutten bij Dr. Scholtes! Ik hoor het heel graag als er dames zijn met tips mbt laag AMH. Dan kom ik goed voorbereid op mijn intakegesprek. Alvast bedankt en natuurlijk iedereen ontzettend veel sterkte, succes en geluk gewenst tijdens dit zware traject! Liefs, Miss
@Miss76: helaas welkom hier en natuurlijk mag je meeschrijven ! Ik kan je niet helpen wat betreft laag AMH waarde, maar er zijn dames hier die dat wel kunnen. Wat "slordig" dat de VU geen gesprek aangaat of behandelplan wijzigt. Wij zijn daar ook weggegaan, hebben onze cryo's meegenomen naar DD en het resultaat ligt nu in zijn bedje. Hopelijk brengt DD voor jullie ook iets moois !
@Mis76: welkom, hier! Helaas genoeg ervaringsdeskundigen hier. Ik heb zelf mijn intake op 4 april in DD, dus weet helaas nog te weinig. Ook ik heb ook een laag amh (0,1) en dus weinig follikels, dus ook mijn pijlen (voor de 3e IVF-poging) zijn nu op DD gericht. Na vele positieve berichten hier, hoop ik uiteindelijk ook in het rijtje van zwangeren aan te mogen sluiten.
Hallo Miss, welkom hier. Ik ben ook een ex vumeisje. Na de eerste mislukte poging zonder bevruchtingen had ik een tweede poging met meerdere terug plaatsingen. Helaas ook meerdere maanden wachttijd tussendoor waardoor ik over de tweede ICSI poging bijna een jaar heb gedaan zonder enig resultaat. Omdat we het wachten zat waren en er een gebrek aan persoonlijke aanpak zijn wij met veel succes overgestapt naar DD. Aldaar is bij mij ook een laag AMH gemeten en daarop is een specifiek plan voor ons opgesteld. Bij beide terugplaatsingen in DD zwanger. Terwijl ik in de vu zelfs nog nooit een positieve test heb gehad. Wij zijn super blij dat we overgestapt zijn. Ik wens jullie dan ook heel veel succes en hopelijk hetzelfde goede resultaat!!!!
Mis76, welkom hier! Ook ik kan je niet helpen met een ervaringsverhaal over een laag AMH. Ik lees dat je al gestart bent met DHEA. Volgens mij een wondermiddel wat betreft lage AMH. Meiden ik voel me zo anders dan de vorige pogingen. Kan het niet goed plaatsen want voor eventuele aanwijzingen op zwangerschap is het nog veel te vroeg (7 dagen na punctie) Ik ga even de dingen die ik voel opschrijven. Willen jullie kijken wat je herkent? Misschien komt ook wel veel van de narcose maar dat weet ik niet want dat heb ik nog nooit eerder gehad. - Warm/opvliegers -hoge, wel regelmatige, hartslag -geen trek -snel vol -slecht in slaap komen -erg levendig dromen -nog steeds gevoelige stokkies -licht ongi krampjes sinds gisteren. Ik wil me niet gek maken maar dat doe ik natuurlijk wel haha.... Wie weet hoe lang het duurt dat de pregnyl uit je lichaam is? Tevka succes morgen bij de punctie en Marija bij de terugplaatsing! Ik ga slapen, weltruste!
Succes morgen Tevka! Rest: sorry dat ik niet reageer, maar heb het echt enorm druk. Ik zie wel echt super goed nieuws voorbij komen hier! Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!! Probeer er echt ook een beetje van te genieten. Het is zo bijzonder...
Miss76 welkom dat je maar in het positieve rijtje mag aansluiten. Djuuzie die pregnyl is echt al wel uit je lichaam hoor. Klinkt hoopvol dit. Had precies hetzelfde! Marija hoe is het met je? Tevka succes!
@Djuuzie: je maakt het idd wel spannend met je klachtjes. Maar volgens je onderschrift mag je over 11 dagen pas testen. Dat is nog best lang wachten als je nu al deze klachtjes hebt. @Tevka: succes, meid! Hier geen nieuws. Lees iedere keer wel alles mee, maar we zitten op ons werk midden in een verhuizing, dus even druk met van alles en nog wat. Ook weer in aanloop naar mijn NOD toe, dus we voelen weer van alles en denken ook vooral weer van alles. Je zou denken dat het na meer dan 2 jaar zou wennen, maar toch maak je je iedere maand weer gek.
@Djuuzie, het is idd nog wel heel erg vroeg. In dat stadium had ik alleen nog maar kleine krampjes. Die er toen volgens mij absoluut zeker op duidden dat ik ongesteld ging worden (dus niet ). Pas vlak voor de positieve test had ik soort van mini-opvliegertjes (veel minder dan tijdens mijn 3 maanden lucrin, maar toch ff iets warmer gevoel, mijn vriend kon dat ook merken). Geen trek en snel vol had ik pas na een paar weken. Ik zou echt niet eerder gaan testen dan 14 dagen na pregnyl. Wanneer is dat?