@ Tevka: wat fijn voor je! Ik duim voor je dat het 7 mooie bevruchtingen worden! Nu lekker in de ontspanmodus, laat je maar vertroetelen door je man
Vandaag de uitgangsecho en het behandelplan gehad. Nu wachten op de menstruatie. Ik ga op dag 3 beginnen met 2x per dag 225 IE menopur te spuiten. Dan op dag 8 een echo en beginnen met Cetrotide. Mijn cyclus is van slag normaal zou ik 11-3 mijn menstruatie verwachten, maar nu zal het wel 16-3 worden. Al zei dokter S. dat mijn menstruatie er wel aan zat te komen. Moesten jullie dan op dag 11 voor de 2e echo en werd dan op dag 13 de punctie gedaan? Verder iedereen succes met behandelen, wachten en zwanger zijn.
Mooi Tevka! Nu hopen op mooie bevruchtingen! Fijn Ddees dat je bijna gaat beginnen! Goed gevoel over jullie behandelplan? Welke methodes worden er bij jullie toegepast?
Ja wel een goed gevoel. Dokter S zegt dat we zonder decapeptyl betere eitjes gaan krijgen. Hij had het ook nog over de 2e helft van de cyclus ondersteunen, maar wat hij daar mee bedoeld horen we nog wel. Het korte protocol met alleen cetrotide om de eisprong te voorkomen. Menopur is gelijk aan de vorige behandelingen alleen nu verdeeld over 2x per dag. En we gaan de embryoscoop doen. Zaad laten we uit Nederland overbrengen dit is ingevroren na een MESA.
Stiertje, Wat fijn zo'n vk die mee werkt! Kan me goed voorstellen dat je in deze fase niet genoeg echo's kan krijgen.... Die bevestiging dat het gewoon goed is, lijkt me heel prettig! yJ, Wat vervelend! Ik snap wat je bedoeld....je wilt gewoon helemaal geen bloedverlies ook al is het bruin. Gelukkig schijnt het gewoon bij te horen. Fijn dat jij ook weer een echo krijgt, hopelijk helpt dat om je weer zekerder te voelen. Tevka, 7 eitjes!!! ......wil ik ook Blij voor je dat het zo goed is gegaan. Op naar mooie bevruchtingen! Djuuzie, Wat spannend allemaal! Wanneer ga je testen? Ddees, Veel succes! Duimen voor een succesvolle behandeling! Miss76, Wij zijn aanvankelijk in de mmm belandt wegens sperma problemen, advies icsi is heeft ook daarmee te maken, zodoende kan ik je helaas niet helpen met jouw vraag. Ik weet wel dat amh en dhea niet meteen een direkte relatie met elkaar hebben. Mijn dhea is b.v. redelijk hoog in vergelijking met mijn amh. Dames met een normaal amh kunnen ook een laag dhea hebben.
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk volgende week woensdag. Dan is de punctie twee weken geleden.....
Dat is slim, want dan hoef je niet te twijfelen of het van de pregnyl komt of niet......wij gaan heel hard duimen voor 2 mooie strepen!
Tevka dat het maar zeven toppers mogen worden! Djuuzie ik had dat idd ook al zo vroeg. Verbaasde me er echt over want ik had niet gedacht dat je lichaam al zo vroeg zou kunnen reageren op een zwangerschap. En er kan veel tussen je oren zitten, maar bijvoorbeeld een hartslag die sneller is verzin je niet. Ik heb 11 dagen na de punctie, 6 dagen na de terugplaatsing getest en die was meteen positief. Hopelijk jij ook!
Dreamer, Wauw.....dat is erg vroeg! kwam het niet door de pregnyl? Wat fijn dat je zo snel al voelde dat het goed zat!
Dreamer, je brengt me aan test twijfelen.......... Ook zijn mijn borsten gegroeid! Was voor de behandeling 7 kilo afgevallen en had ruime in mijn bh over nu is hij te klein, steekt ie een beetje over. Ik voel me ook echt anders. Ongi krampjes heb ik vandaag niet meer gehad. Die had ik met name maandag.Ik zit toch te denken om een "is de pregnyl uit mijn lichaam" testje te doen. Marija, succes morgen met de tp. Hopelijk een mooie blasto morgen in je buik. Laat je even weten hoe het was?
Dat is de fase tussen eisprong/punctie en verwachte menstruatiedatum ( welke hopelijk niet komt). Ik zelf ondersteun mijn tweede fase door: 3 x 2 Utrogestanbollen 3 x 1500 IE Pregnyl 2 x een snuifje Suprefact. Daarnaast nog een hoop meuk ivm immuunellende, maar bovenstaande is gewone reguliere extra (hmm, gewone, reguliere extra ) tweede fase ondersteuning. Scholtes zal ook wel voor jullie met een soort vergelijkbaar idee komen. De Suprefact zet je hypofyse tijdelijk uit waardoor de kans op spontaan tussendoor ongesteld worden verkleind wordt. Het heeft al vele meiden geholpen om de tweede fase te versterken én om gezonde baby's te krijgen!! Good luck!!
Ik kwam even kijken om te kijken hoe het met Marija gaat... Ik zie niets terug, lees ik er overheen??
DD-meisjes Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Maart: 01: tevka - follikelmeting 02: Djuuzie - terugplaatsing 06: Ddees70 - uitgangsecho + schema 07: Elize84 - belafspraak dr S. 13: Druufke - behandelplan + uitgangsecho 13: Stiertje - 3e echo + bloedafname (10 weken) 14: Stiertje - termijnecho bij vk 14: Aklina - echo 8,5 week 15: Stiertje - intake bij vk 16: Djuuzie - testen 25: NinaD - uitgangsecho + behandelplan April: 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 07-02-2013 Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Nina
Dames jullie kennen mij waarschijnlijk niet zo goed, maar ik lees en leef regelmatig met jullie mee! Als ik jullie verhalen lees herbeleef ik alles ook weer opnieuw! Ik weet nog precies hoe het voelt en hoe moeilijk het soms was, maar het is het allemaal waard geweest want naast mij ligt nu een heel Lief meisje te slapen. Ik hoop echt heel erg dat iedereen die zwanger is een mooie gezondenzwangerschap en baby krijgt, en iedereen die nog niet zwanger is hoop ik dat alle behandelingen gaan lukken, hoe donker de tunnel ook kan zijn, aan het einde schijnt hoe dan ook de zon! Lieve meiden ik wens jullie het aller,aller beste geef nooit op, houd moed hoe moeilijk dat ook kan zijn soms ik weet het! Moeder zijn is het mooiste wat me ooit is overkomen, en alle ellende die ik erbij kreeg.....dat vervaagt wel weer.....ooit want denk er nog vaak aan! Dikke knuffel voor iedereen!