Wat fijn desire dat je echo goed was. Hoever ben je nu dan? Banner?? Hopelijk heb je geen suiker. Ik herken het dorst gevoel niet. Alleen maar honger!! Haha
@Marija:Wat ontzettend kl*te!!En je moet het er maar weer mee doen.Heel,heel veel sterkte en een dikke knuffel.Zo oneerlijk soms allemaal....En idd,ik zou ook proberen of ze de rekening willen verlagen! @desire:Super van je goed echo!!
Meiden, scholtes gaat de rekening verlagen naar een ivf zonder bevruchting tarieg... Maar wat schiet ik daarmee op? Ben nog steeds mijn vergoede poging kwijt... Want alle kosten bij elkaar zitten rond de 2000. Dus om de poging te behouden moet ik de 2000 zelf betalen....
@Marija: inderdaad krijg je dan wel korting, maar je hebt wel weer een poging minder door dit geintje. Dus snap je dubbele gevoel. Het 'mooiste' zou zijn als hij een andere code van een of andere soort vruchtbaarheidsbehandeling voor kon gebruiken, zodat voor de verzekering je ivf-poging nog in tact bleef. Ik heb de tweede poging me ook laten overhalen om Elonva te gebruiken, omdat ze in ons zkh net aan een onderzoek hiervoor mee deden en mijn arts nieuwsgierig was hoe ik hier op ging reageren. Achteraf dus vreselijk slechte respons, en voor mijn gevoel door dit geintje ook een poging verpest. Heb er toen ook een enorme kater van gehad. Heb je nog een evaluatiegesprek of tel. consult met hem hoe nu verder? @Desire: fijn dat alles goed was met de kleine uk en ook dat ze even verder kijken ivm het dorstgevoel. Al dacht ik altijd dat evt. zwangerschapssuiker pas naar het einde van de zwangerschap ging ontstaan. Maar goed dat het even nagekeken wordt.
Marija, meis wat verschrikkelijk! Die spanning, dan kan je gaan en dan dit. Wat betekend die fragmentatie eigenlijk? Ik heb er geen idee van. Wat moet jij je kut voelen. Ik geef je een hele dikke digitale knuffel! Desiree, wat fijn dat je echo goed was!!!!!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de fragmentatie. Was hij gestopt met groeien ? Want ik heb wel eens embryo's terug gekregen met fragmentatie.
Ik dacht idd ook dat er wel eens embryo's met fragmentatie terug geplaatst kunnen worden en dus ook uit kunnen groeien tot een mooie beeb
Defragmentatie en niet fragmentatie... Ik weet niet meer wat ik getypt heb... Maarmijn emvryo was een blastocyste en toen ze het gingen klaarzetten voor de tp begon hij te defragmentren... De cellen gingen zich oplossen....
Marija, wat een rotnieuws! Ik moest nog aan je denken, en dan lees ik dit.... Ik ben weer in het land! Ik heb gelijk Zkh gebeld en ik kan 20 maart terecht, als ik precies 7 wkn ben. En dan een afspraak met de gyn erachter aan. Eerder kon ik helaas niet.... Hebben jullie bij de 1e echo overleg gehad met de gyn? Want wat zie je meer bij 7 wkn dan 6 wkn? Ik ben best zenuwachtig en kan t nog niet geloven nl. En een echo geeft toch de bevestiging, ook of het er een of misschien toch twee zijn.
Hoi. Ook hier even een ego bericht met helaas slecht nieuws. We krijgen morgen geen terugplaatsing. Het Tese-materiaal van mijn man was niet goed. Geen enkele bevruchting dus ... ;(
Meen je niet Tevka! Jeetje, ik kom terug van vakantie en hoor alleen maar slecht nieuws! Djuuzie, jij hopelijk de volgende met goed nieuws?
@Tevka:jeetje meid,wat ontzettend mega balen ook voor jou!Niet te geloven,wat een domper!Ook jij heel veel sterkte.'t is niet eerlijk!
Hallo meiden! @ Sneeuwmees: heel goed dat je je 3e poging in Dusseldorf gaat doen! Ik heb ook het gevoel dat ik hier de beste kans krijg. Balen voor je dat je ongesteld begint te worden. Was mooi geweest als het allemaal niet meer had gehoeven. Ik ben ook ongesteld geworden gister. Mijn volgende NOD is voor mijn intake dus ik ga dan nog 1 IUI poging doen. Wie weet helpt de DHEA dan al! @ Dreamer82: lees net pas jouw berichtje over je echo. Wat fijn voor je! Laat die gelukstranen maar lekker stromen, snap ik zo goed! @ Djuuzie: ik heb na mijn laparoscopie erg veel last gehad van de narcose, dus ik zou er zeker rekening mee houden dat je daar ook klachten van zou kunnen hebben! @ Tevka: oh nee, wat vreselijk! Heb je 7 mooie eitjes en dan dit. Oh, wat een akelige berichten vandaag. Ik leef enorm met je mee. Heel veel sterkte met het verwerken van dit afschuwelijke nieuws @ Ddees: spannend voor je! Heel veel succes! @ NinaD: dank voor je uitleg. Ik werd net gebeld dat mijn AMH 0,19 is (ik wist alleen dat het lager was dan 0,2, dus het valt me nog mee!) en mijn DHEA 10,6. En dat zou tussen de 1,3 en 9,8 moeten liggen? Ik snap er niks van. Dan is de mijne toch juist hoog? Net als bij jou dus waarschijnlijk. Ik moet van Dr. Scholtes 25 mg DHEA per dag gaan slikken (toch gek als 'ie juist aan de hoge kant is?) maar ik word zo nog teruggebeld want de assistente wilde nog even met hem overleggen, omdat ik vertelde dat ik sinds 1 maart al 50 mg ben gaan slikken. @ Maartje84: spannend dat je snel geopereerd gaat worden! Ik lees dat jij een expert bent op gebied van onderzoeken! Kun je mij uitleggen waarom het voor iedereen aan te raden is om immunologisch onderzoek en/of een hysteroscopie te laten doen? DIt gebeurt dus nog niet standaard in Dusseldorf? Moet er eerst iets voor mis zijn gegaan bij een IVF poging, wil je er voor in aanmerking komen? En wat als de uitslagen niet goed zijn, kunnen ze daar dan ook wat mee in Dusseldorf? Wat is dan het vervolg? Sorry als ik vragen stel die anderen ook al gesteld hebben, ik kan soms door de bomen het bos niet meer zien op dit drukke topic Ik wilde vandaag trouwens mijn FSH waarde laten meten in het VUmc (was daar toch voor een evaluatiegesprek, waarin ik even goed mijn hart heb kunnen luchten!) maar mijn arts zei dat dit niet zo veel toe zou voegen aan wat we al weten. Ben je dat met haar eens of zou ik het toch moeten laten testen, vind je? Mijn waarde was vorig jaar 7. Dat is binnen de marges toch? Ik lees dat Elize84 denkt dat een FSH van 7 te hoog is? Wat een waslijst trouwens, voor die immunologische onderzoeken! Hoeveel buisjes bloed zijn dat wel niet . Eerst dus maar bij de huisarts overleggen en alles wat niet in NL gedaan kan worden bij Dr. Pfeiffer laten doen? Verwijst Dr. Scholtes je naar hem door of kun je zelf bellen? @ Juffie26: heel erg bedankt voor je mooie, hartverwarmende woorden! Ik vind het zo bijzonder dat er dames zoals jij zijn, die nog met ons mee blijven leven! Mag ik vragen wat voor traject jij hebt doorlopen om uiteindelijk (gelukkig!!!) zwanger te worden? Heel veel geluk gewenst met je kleine meisje @ Elize84: fijn dat je AMH goed is! Ik snap alleen niet (zie boven) waarom je denkt dat jouw FSH te hoog is? Valt toch gewoon binnen de marge? Ik ben een leek hoor, dus misschien heb ik het helemaal mis?! @ Marija: wat vreselijk voor je. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Heel, heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel!!! @ Desiree: wat ontzettend fijn voor je dat de echo goed was. Hoop voor je dat je suiker goed is! @ de rest: er wordt zoveel geschreven op het Poffertjes en pannenkoeken-topic en op dit topic, dat ik er scheel van zie. Sorry als ik niet op alle berichtjes heb gereageerd. Ik doe mijn best Liefs, Miss
Marija had echt het gevoel dat ik straks tegen je had kunnen zeggen dat jij weer eens zou bewijzen dat 1 genoeg kan zijn. Had dit helemaal niet verwacht. Wat vreselijk voor je!! Echt geen woorden voor... Tevka jij ook al zulk verschrikkelijk nieuws. }%#*] dikke knuffel.
In ons ziekenhuis doen we heel vaak een hysteroscopie onder narcose. Als je een ruggenprik wil kan dat ook. Het is maar net wat je aangeeft. Je kunt dit gewoon overleggen met de anesthesist. Dus het is onzin om hierdoor naar Duitsland te gaan!