Hoi Marija, Jeetje! Wat een emotionele rollercoaster!!!! Begrijp dat je kapot bent. Maar het feit dat het embryo nog steeds doordeelde geeft aan dat het wel een doorzetter is. Net als jij! Dat geeft hoop...
Bedankt dames, jullie zijn echt lief je weet het maar nooit idd Hoewel ik me dan afvraag in hoeverre een slecht embryo de kans op miskraam niet verhoogt... Maar eerst de test afwachten
ROTTERDAM - Vrouwen die veel fruit en volkoren producten eten, hebben een grotere kans op een succesvolle ivf-behandeling. Dat ontdekte John Twigt van het Erasmus MC. Bij een ivf-behandeling worden eicellen buiten het lichaam bevrucht en vervolgens teruggeplaatst in de baarmoeder. ''Vrouwen die gezond eten en weinig ongezond snacken, hebben een tot 60 procent grotere kans op een zwangerschap na een ivf-behandeling'', stelt Twigt. Vrouwen met een gezond eetpatroon maken minder hormonen aan tijdens een ivf-behandeling. ''We denken dat dit gunstig is voor het baarmoederslijmvlies. Bij vrouwen die gezond eten, is dat slijmvlies beter voorbereid en is de kans groter dat het embryo blijft zitten'', legt hij uit. Door: ANP mijn suiker was goed gelukkig dus ben gewoon een zuipschuit
Wow Marija als je hier zwanger van raakt heb je de rest van je leven een geweldig verhaal te vertellen en word jij het levende bewijs dat wonderen bestaan. Ik hoop het zo voor je!!
Marija veel succes met wachten. Ik denk aan je en duim voor je. . . . Ik gun het mezelf, maar ook alle andere in het zelfde schuitje
@Marija: een ritje in alle achtbanen van Sixflags achter elkaar is relaxt vergeleken met wat jij deze week hebt doorgemaakt. Hoop zo dat dit wonderlijke embryootje, dat blijkbaar toch graag bij jou wilde zijn, dit allemaal gaat goedmaken! Probeer nu maar een beetje uit te rusten van al dit gedoe. Sterkte!!
Marija, brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Wat een super doortastend embryo'tje is dit zeg. Iedereen versteld doen staan. Ohhhh wat hoop en gun ik het je dat je zwanger zult zijn volgende week. Dat heb je na al deze teleurstellingen wel verdient! Ik zal vanavond een kaarsje branden voor dit kleine wondertje!
@Marija: jemig, meid. Je maakt het wel spannend (of liever gezegd jullie embryootje maakt het wel spannend). Als hij/zij er zoveel zin in heeft bij jullie te blijven, dan moet dat wel een voorteken zijn. En de twee keren dat ik er het minste van verwachtte, bleek ik zwanger. Dus... wie weet geldt dat deze keer ook wel bij jou. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen.
@marija:Jeetje,niet te geloven zeg!Echt heel verrassend!Hopelijk word je volgende week weer verrast!Wat zou dat mooi zijn!Gun het je echt!!
Verdorie weer bruin verlies en nu zelfs met stukjes en was nu eindelijk naar babykamers op internet aan het kijken. Durf je vooruit te denken word je gelijk even weer met beide benen op de wereld geschopt.
Verdorie Desire:Al is de kans dat het onschuldig is natuurlijk groter na 2 goede echo's.Maar snap je zo goed,want het is gewoon vreselijk die onzekerheid steeds!En je leest ook geregeld verhalen van latere miskramen en daar blijf ik persoonlijk toch steeds aan denken,ook al is de kans veel groter dat het goed gaat.Mischien kun je nog een echo regelen begin volgende week?Doen ze vaak niet moeilijk over....Sterkte meid!
@Desire: hoe is het nu met je? Snap dat je er van geschrokken bent. Maar sluit me bij Yj. Hopelijk kun je een eerdere echo regelen, zodat je voor jezelf weer gerustgesteld bent.
Hoe is 't nu Desire?Hier vanochtend ook weer bruin.....eigenlijk is die eerste periode geen z*k aan he?Voel me verder ook niet echt top.Steeds vlagen misselijkheid(waar ik stiekem dan weer blij mee ben ook nog haha)en kan ook totaal niet naar de wc,komt van de utro volgens mij(heb het tenminste altijd als ik utro gebruik) Wordt een spannende week...hoor dinsdag of ik m'n werk hou of dat ik eruit lig(reorganisatie)en woensdag weer een echo.Zal blij zijn als deze week(of in ieder geval t eerste stukje)voorbij is. Hoe is t met de rest?Marija,tevka,Sneeuwmees,alle andere zwangeren.....en de rest die ik vergeten ben?
@yj: obstipatie kan ook door zwangerschap komen hoor! Ik heb wel eerder utro gebruikt, maar toen geen obstipatie. Nu af en toe wel. Jeetje, spannend hoor met je werk. Alsof een zwangerschap alleen nog niet spannend genoeg is ...
@Yj: ik ben vannacht ongesteld geworden. Dit was de laatste eigen poging die we zelf konden benutten voordat we naar DD gaan. A.s. vrijdag willen we alvast daarheen rijden om bloed te prikken, zodat de waardes gelijk bekend zijn bij de intake en om zo ook zo min mogelijk tijd te verliezen. Begint nu dus wel echt te worden. Balen van je bruinverlies. Ik herken de obstipatie ook niet van de utero, maar ik had daar bijv. wel weer last van bij de Decapeptyl, terwijl dat volgens de gyn geen bijwerking daarvan kon zijn. Kan het bruin verlies niet zijn omdat je stoelgang wat moeizamer is? Ik zou het even met je vk overleggen, want je mag best veel middeltjes gebruiken om de stoelgang wat te vergemakkelijken. Ook spannend voor je baan, zeg! Hoe schat je zelf de kansen in dat je wel of niet mag blijven?
Wat een boel geschreven! Marija! Wat een verrassend nieuws... Toch een terugplaatsing! Ik duim met de rest mee, wat hoop ik een wonder.... Maar, ze bestaan... En of de kwaliteit de kans op een miskraam kan vergroten, geen idee... Ik zou denken van niet... Immers, als je positief test strx wil dat zeggen dat het embryo goed is doorgedeeld en is ingenesteld.. De celdeling die daarna plaats vindt, is alweer een ander stadium... Ik ga keihard meeduimen en hopen.... Doe je deze week rustig aan? Even bijkomen? Desnoods meld je je maar ziek hoor... Desire en Yj, wat naar dat bruinverlies.. Is het echt donker of meer beige? Inderdaad anders een echo vragen! En zolang je geen pijn hebt of nare krampen... Het kan ook echt zijn omdat de baarmoeder deze week behoorlijk groeit en het vruchtje ook... De baarmoedermond is ook goed doorbloed en het kan zelfs door die oBstipatie komen.... Maar het maakt gewoon zo onzeker... Bah . Tevka, wel goed dat jouw eicellen zijn ingevroren, toch weer wat kansen in de vriezer... Veel succes voor de spuitmeisjes, op naar mooie follikels en liefs voor de rest! X